Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe smartphone

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nieuwe smartphone

Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk bericht
    Sony Xperia SP, heeft onderaan een lichtbalkje die oplicht bij een sms of gemiste bericht/oproep/afspraak enz... heel handig. en verder ook 4G en een krachtige Snapdragon S4 dual core processor. Met een 4.6" scherm niet te groot en niet te klein.

Denk eraan dat de S3 mini geen 4G heeft, de S4 mini dan weer wel.
    De Sony ziet er mooi uit, maar valt al buiten het budget van TS. En de S4 mini helemaal.
    TS heeft waarschijnlijk zijn keuze toch al gemaakt.

Comment

Mijn zoon heeft net een Nokia Lumia modelleke dat onder Windows draait gekocht. Normale prijs was 280€, en nu in promo bij Krefel aan 199€.

Als BB gebruiker moet ik zeggen... knap ding. Werkt vlot en voelt goed aan.
      Ik weet wel niet of er voldoende apps voor bestaan, maar dat is zijn probleem.

200-300€ vind ik nog OK voor een smartphone. Zelfs als fanboy zullen ze mij geen iPhone verkopen voor 700€.

Wat BB betreft, ik blijf wel houden van het keyboard tov een touchscreen, maar de schermen van de meeste BB's zijn echt te klein, en mijn toestel is zeker te traag.

Comment

Qua abonnement zou ik gaan voor Mobile Vikings. 2GB voor 15 euro per maand is erg handig Ik zit meestal aan 900MB-1.1GB per maand qua verbruik. Verder lijkt de Sony SP mijn ook de beste smartphone voor rond die prijs, die 27 euro is geen wereld van verschil in mijn ogen.
        70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
          De Sony ziet er mooi uit, maar valt al buiten het budget van TS. En de S4 mini helemaal.
          Heb je het ooit anders geweten ? Voor smartphone, laptop, computer op een forum een MAXIMUM budget opgeven wordt door de meesten blijkbaar gelezen als MINIMUM budget.
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
            En met 500MB data loop je ook al niet ver meer, tenzij je constant WIFI bij de hand hebt.
            Wij hebben een 1,5GB data abonnement te delen door alle toestellen op het abo, dat zijn voor het ogenblik twee smartphones en een tablet.
            Het tablet is meestal wel via WiFi verbonden maar de smartphones zijn overdag beiden altijd via het data-abonnement verbonden en data staat altijd aan, alle mails komen daar op binnen en alles staat actief, we kijken regelmatig naar onze ip-camera's thuis (video dus) en we houden bijna elke maand ongeveer 1 GB over.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LaurentS Bekijk bericht
              die 27 euro is geen wereld van verschil in mijn ogen.
              En de volgende top phone kost 329, en die nog een beetje duurder is ook geen echte wereld van verschil, En ...
              Waarvoor dienen budgetten dan nog? En waarom blijven volharden om ... Oei, seffens sta ik nog op een negeerlijst

Allez, om het af te leren, het omgekeerde, goede maar goedkope modellen, wel zonder flashy balkje :

En er zijn er nog hoor.

Comment

Ik heb de Acer Liquid E1 en ben daar tevreden mee. Misschien geen Top smartphone maar voor mij doet hij toch wat hij moet doen.
                Groetjes,
                FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Wij hebben een 1,5GB data abonnement te delen door alle toestellen op het abo, dat zijn voor het ogenblik twee smartphones en een tablet.
                  Het tablet is meestal wel via WiFi verbonden maar de smartphones zijn overdag beiden altijd via het data-abonnement verbonden en data staat altijd aan, alle mails komen daar op binnen en alles staat actief, we kijken regelmatig naar onze ip-camera's thuis (video dus) en we houden bijna elke maand ongeveer 1 GB over.
                  Hoe doe je dat..., als ik nonchalant ben zit ik iets boven 1GB, als ik zeer goed oplet (thuis altijd WIFI, bij mensen in huis zo mogelijk ook maar op straat enkel data), maar toch doe wat ik wens te doen dan nog zit ik aan zo'n 7 à 800 MB. Of zijn de banners bij gratische apps de grote slokop ? Ik denk eraan om toch eens de apps die feilloos werken en die ik regelmatig gebruik te belonen met een aanschaf. (ik heb er al aangeschaft hoor).

Ik zal eens een maandje op cursus moeten komen bij u, je gaat dat ongetwijfeld een fantastisch voorstel vinden.
                  Last edited by nete; 5 augustus 2013, 14:50.

Comment

Qua abonnement zou ik gaan voor Mobile Vikings. 2GB voor 15 euro per maand is erg handig Ik zit meestal aan 900MB-1.1GB per maand qua verbruik.
                    Ik ben van Mobile vikings na 6 maanden terug naar proximus gegaan. Zeer slecht bereik en trage verbinding. Betaal nu minder dan bij MV en heb nog steeds 1Gb supersnel internet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
                      Ik ben van Mobile vikings na 6 maanden terug naar proximus gegaan. Zeer slecht bereik en trage verbinding. Betaal nu minder dan bij MV en heb nog steeds 1Gb supersnel internet.
                      Ik heb de omgekeerde beweging gedaan. Merk niet veel verschil, Proximus een beetje beter inzake 3G, maar Edge van MV een stuk beter dan Proximus Edge.
                      Zal wel te maken hebben met de omgeving waar je meestal verblijft zeker ?
                      Maar we dwalen af....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                        Ik heb de omgekeerde beweging gedaan. Merk niet veel verschil, Proximus een beetje beter inzake 3G, maar Edge van MV een stuk beter dan Proximus Edge.
                        Zal wel te maken hebben met de omgeving waar je meestal verblijft zeker ?
                        Maar we dwalen af....
                        Het netwerk heeft nochtans zeer veel te maken met de smartphone-ervaring.

Comment

Ik heb MV ook meer dan een jaar gehad....wat een miserie was dat, echt wel bijna nergens 3G, bijna overal edge.
                          Verschillende regio's getest.....Breendonk....Mechelen ... antwerpen....Dendermonde..... de kust.....overal ontzettend trage verbinding.... als er al verbinding was....
                          Proximus bijna overal 3G of beter op een uitzondering na. Generation connect, 20€/maand, 120 belminuten, 2000 smssen en GB data....
                          TS heeft ondertussen keuze gemaakt vermoed ik dus nu kan hij op zoek naar het voor hem beste abonnement...
                          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
                            Het MV netwerk (of eigenlijk het Base netwerk) is een stuk verbeterd de laatste maanden, ik heb bijna overal 3G en snel, edge is ook nog werkbaar, itt tot edge bij Proximus. Getest op de trein van Leuven tot Kortrijk en regio Leuven en Aarschot. Welk abonnement heb je bij proximus dat je minder betaalt en toch nog 1 GB hebt?
                            70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

Comment

Ben gisteren mijn mobieltje gaan kopen. Het is dus een Samsung Galaxi SIII Mini geworden. Moet voor mij geen super high-tech toestel zijn, als ik er maar een beetje mijn tijd kan aan verspillen Van abonnement heb ik Dolfijn van Mobistar. 15 euro per maand, onbeperkt smsen, 2.5uur bellen en 1GB surfen. Lijkt me zo slecht niet

Comment

Het MV netwerk (of eigenlijk het Base netwerk) is een stuk verbeterd de laatste maanden, ik heb bijna overal 3G en snel, edge is ook nog werkbaar, itt tot edge bij Proximus. Getest op de trein van Leuven tot Kortrijk en regio Leuven en Aarschot. Welk abonnement heb je bij proximus dat je minder betaalt en toch nog 1 GB hebt?
                                130min bellen, oneindig sms'en en 1GB internet (en gratis communiceren naar de abo's binnen mijn abo) voor 7.5 euro in de maand. Het was een actie voor een abonnement van 20 euro, maar toch .
                                (en niet zo'n bull**** abonnement van 12 maanden aan 7.5 en 12 maanden aan 20 euro, maar puur 7.5 euro voor 2 jaar en hierna vrij veranderen van abo ofwel 20 euro betalen)

Comment

Working...
                                X