Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe smartphone

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nieuwe smartphone

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Hoe doe je dat..., als ik nonchalant ben zit ik iets boven 1GB, als ik zeer goed oplet (thuis altijd WIFI, bij mensen in huis zo mogelijk ook maar op straat enkel data), maar toch doe wat ik wens te doen dan nog zit ik aan zo'n 7 à 800 MB. Of zijn de banners bij gratische apps de grote slokop ? Ik denk eraan om toch eens de apps die feilloos werken en die ik regelmatig gebruik te belonen met een aanschaf. (ik heb er al aangeschaft hoor).
    Gewoon opletten wat ge gebruikt van apps doet heel veel.
    Ik heb 2 ip-camera's staan welke we regelmatig vanop afstand bekijken, de ene app jaagt er 750MB per maand door en de andere die zelfs meer mogelijkheden biedt komt met 75MB per maand toe om even kwalitatief beeld te geven ... apps hebben dus al een grote invloed.
    Verder heb ik van al de belangrijkste apps die ik wou hebben de betalende versie aangeschaft, gemiddeld minder dan een Euro per stuk. Hiermee valt al de publiciteit weg en draaien die spelen veel minder op de achtergrond ... hetgeen de gratis versies op de achtergrond doorsturen is afhankelijk van app tot app enorm.
    Het lijkt allemaal niet veel maar het is als een lekkend kraantje ... druppelke per druppelke maar op het einde van het jaar ben je een paar duizend liter kwijt.
    Geloof me of niet, wij laten data altijd aan staan zodat die actief is van zodra we buiten komen en WiFi wegvalt, verschillende mailboxen worden continu opgehaald (om het kwartier) en eentje staat met push mail en daar komt om de paar minuten een mail op binnen dag en nacht.
    Moet ik onderweg iets opzoeken, dan doe ik dat gewoon ... maar de smartphone is niet mijn pc, de smartphone is maar een hulpmiddel voor onderweg als je iets moet opzoeken.
    Ga ik ergens een grote boodschap doen, zit ik in een wachtzaal, tijdens de middag, even smartphone bij de hand en wat op internet vertoeven ... dus zeker niet opletten op wat we doen.

Op de pc is dat net hetzelfde, men mekkert veel over de limieten maar ik heb nog nooit in mijn leven aan 10% van mijn toegelaten datavolume gezeten, toch blijft de pc vaak dag en nacht opstaan en zit ik uren per dag op internet.

Ik zal eens een maandje op cursus moeten komen bij u, je gaat dat ongetwijfeld een fantastisch voorstel vinden.
    Fantastische grap ja.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Steehtjah Bekijk bericht
      Ben gisteren mijn mobieltje gaan kopen. Het is dus een Samsung Galaxi SIII Mini geworden. Moet voor mij geen super high-tech toestel zijn, als ik er maar een beetje mijn tijd kan aan verspillen Van abonnement heb ik Dolfijn van Mobistar. 15 euro per maand, onbeperkt smsen, 2.5uur bellen en 1GB surfen. Lijkt me zo slecht niet
      Proficiat met je toestel. En met je dolfijn. Dat heb ik ook. En je kunt er
      gratis mee naar een familielid bellen, of iemand die bij je op de factuur
      staat. Dat vind ik een grote plus. Nu nog iemand vinden. (Grapje).
      Zelf heb ik de Nokia Lumia 820. De 920 leek me te veel op de deur van
      een ijskast, zoooo groot. Maar de 820 vind ik prachtig. Mooi toestel dat
      lekker draait op windows 8, dat perfect het gat opvult tussen de chaos
      van Android en het keurslijf van apple.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Steehtjah Bekijk bericht
        Mensen die allergisch reageren op sommige metalen kunnen geholpen zijn met titanium.
        ​​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
          Mensen die allergisch reageren op sommige metalen kunnen geholpen zijn met titanium.
          Als er titanium (als materiaal) wordt gebruikt en niet enkel als kleur

Trouwens al meer gezien dat er prijsverschillen zijn tussen de verschillende kleuren van "behuizing".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
            Mijn zoon heeft net een Nokia Lumia modelleke dat onder Windows draait gekocht. Normale prijs was 280€, en nu in promo bij Krefel aan 199€.

Als BB gebruiker moet ik zeggen... knap ding. Werkt vlot en voelt goed aan.
            Ik weet wel niet of er voldoende apps voor bestaan, maar dat is zijn probleem.

200-300€ vind ik nog OK voor een smartphone. Zelfs als fanboy zullen ze mij geen iPhone verkopen voor 700€.

Wat BB betreft, ik blijf wel houden van het keyboard tov een touchscreen, maar de schermen van de meeste BB's zijn echt te klein, en mijn toestel is zeker te traag.
            met de nieuwe modellen van BBRY heb je die problemen niet, mijn Z10 voelt nooit traag aan en een 4.2" scherm is in mijn ogen het perfecte compromis tussen groot en bruikbaar. Bovendien is hij met de huidige cashback en de korting bij base schappelijk van prijs
            http://www.mimoza.be/

Comment

Working...
            X