Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe smartphone

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nieuwe smartphone

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
    Gemakkelijker dan Android toch niet, zeker niet met i-Tunes....ik heb zowel de iphone 3 als 4 gehad en nu overschakeld naar Android, ik ga nooit meer terug, je kan een pak meer dingen zelf instellen met Android en je smartphone wordt ook gewoon herkend als externe harde schijf. De meeste media bestanden ( filmbestanden zoals mpeg, avi ) worden ondersteund. Doe dat maar eens met een iphone zonder eerst om te zetten....
    Enkele mogelijkheden :

Allemaal onder de 300€, goedkoopste iphone kost je meer, zelfs met abonnement.
    Hier een interessant artikel Francis:

Onderzoek is gebeurd door o.a. GfK.
    Geeft je een goed beeld of trend van enkele zaken met onder meer Android
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Nokia Lumia 720 is ook fenomenale smartphone.
      Past net binnen het budget .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
        Nokia Lumia 720 is ook fenomenale smartphone.
        Past net binnen het budget .
        Enkel als je van windows 8 houdt op je smartphone, ik heb geprobeerd met de 920 maar na één maand weer verkocht, ZEER beperkt qua software en instellingsmogelijkheden....maar iedereen heeft natuurlijk zijn eigen smaak en voorkeur....
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk bericht
          ja
          waarom koop je anders een smartphone?
          dan koop je anders beter gewoon een gsm van €25 zonder enige mogelijkheden voor internet en mail en toestanden
          Ik bedoel, gebruik jij regelmatig meer dan 500Mb per maand als je enkel is naar het weer kijkt, mails binnenhaalt, een Youtube filmpje bekijkt EN niet thuis bent. Thuis zit je sowieso op wifi ;-)

Iig, ik had al een iPhone en ja ook ik had een lange periode Mobile Vikings, maar ik werd het beu dat wanneer ik gebruik wou maken van internet onderweg ik meestal geen goede verbinding had. Nu heb ik zelf Smart 15 en ik kom daar mee toe. Ook moet ik me geen zorgen meer maken, wanneer ik wil bellen, of er wel genoeg krediet opgeladen is.

Comment

Ik denk dat het de Samsung Galaxy SIII mini zal worden. Heeft alles wat ik wil en qua vormgeving helemaal mijn ding. Ik neem er Dolfijn van Mobistar bij, 15euro per maand met 1GB (hetzelfde wat ik nu betaal zonder internet). Lijkt me niet slecht.

Comment

Lijkt me een goede keuze. Eigenlijk kan je bijna geen slechte keuze maken, de huidige generatie smartphones zijn bijna allemaal wel goed, alsook de bel/data formules.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                Hier een interessant artikel Francis:

Onderzoek is gebeurd door o.a. GfK.
                Geeft je een goed beeld of trend van enkele zaken met onder meer Android
                Bedankt voor de tip Theo
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk bericht
                  sony Xperia Go €250
                  waterbestendige en stofbestendige gsm
                  plus niet gebonden aan een of ander duur abonnement van 2jaar ofzo
                  laat je niet gek maken door zo'n een of ander abonnement waarin dat een gsm zit, je ben altijd op het einde duurder af dan met een losse gsm en een abonnement naar je eigen keuze waar je geen 2jaar aan vast zit
                  +1 voor dees.

stof en waterdicht! en al getest!
                  andere gsm na paar weken vol stof van op't werk, nuj nog niks.
                  water jah, overlaatst bbq bij een tante en waterspellekes gedaan, kleren om uit wringen gsm np
                  nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
                    +1 voor dees.

stof en waterdicht! en al getest!
                    andere gsm na paar weken vol stof van op't werk, nuj nog niks.
                    water jah, overlaatst bbq bij een tante en waterspellekes gedaan, kleren om uit wringen gsm np
                    ik heb die van mij eigenlijk binnen de week eens grondig getest of die zo waterdicht is als de spec. opgeven
                    dus die eens goed ondergedompeld in water gedurende 10 min, en effectief die is dus IP67

Comment

Ik ben tot nu toe zéér tevereden van deze: http://www.kieskeurig.nl/mobiel/gsm/...rijzen/1202255.
                      Prachtig scherm en 16GB geheugen. En nee, het is geen Samsung S4 concurrent, maar dan ook niet qua prijs. Start op in minder dan 5 seconden.
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Sony Xperia SP, heeft onderaan een lichtbalkje die oplicht bij een sms of gemiste bericht/oproep/afspraak enz... heel handig. en verder ook 4G en een krachtige Snapdragon S4 dual core processor. Met een 4.6" scherm niet te groot en niet te klein.

Denk eraan dat de S3 mini geen 4G heeft, de S4 mini dan weer wel.
                        Last edited by alex606; 4 augustus 2013, 22:10.
                        Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
                        Mijn bird foto's en urbex foto's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                          Toch wel..... je zit dan wel met minimum een abo van 2 jaar en een ouder toestel en amper 8 GB ruimte??? Daar geraak je niet ver mee.....
                          En met 500MB data loop je ook al niet ver meer, tenzij je constant WIFI bij de hand hebt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Steehtjah Bekijk bericht
                            Ik denk dat het de Samsung Galaxy SIII mini zal worden. Heeft alles wat ik wil en qua vormgeving helemaal mijn ding. Ik neem er Dolfijn van Mobistar bij, 15euro per maand met 1GB (hetzelfde wat ik nu betaal zonder internet). Lijkt me niet slecht.
                            Ik zou in jouw geval gaan voor http://www.base.be/nl/mobiel/base-check-postpaid, als je dat via internet bestelt is het maar 12,50 euro per maand voor 1 GB, onbeperkt SMS en 120 min. bellen..
                            Mobistar krijgt de laatste tijd inzake 3G netwerk niet al te beste rapporten (ga maar eens kijken op userbase), en Base werkt blijkbaar serieus aan hun 3G netwerk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                              Ik zou in jouw geval gaan voor http://www.base.be/nl/mobiel/base-check-postpaid, als je dat via internet bestelt is het maar 12,50 euro per maand voor 1 GB, onbeperkt SMS en 120 min. bellen..
                              Mobistar krijgt de laatste tijd inzake 3G netwerk niet al te beste rapporten (ga maar eens kijken op userbase), en Base werkt blijkbaar serieus aan hun 3G netwerk.
                              Mobistar zijn 3G netwerk is op zich OK, maar wens je hier intensiever gebruik van te maken kan je op dit moment betere opties vinden.
                              Het hangt ervan af waarvoor de persoon in kwestie zijn smartphone wil en of mobile internet een must is.
                              Met vriendelijke groet,
                              Caltson
                              Sander Photography Official website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Steehtjah Bekijk bericht
                                hier net de Samsung Galaxy Advance in huis.
                                grt,bouk.
                                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
                                X