Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vodka controles ........

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Vodka controles ........

Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
    Ja, awel ja wat moet ik daar nu op antwoorden zonder dat je me scheef gaat bekijken?
    Maak hen wijs dat het een tweeling is, haal jij de Wodka of moeten wij dat doen?

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Moderator Note: Draadje gaat over roekeloos rijgedrag door het overmatig gebruik van Wodka achter het stuur. Houden zo of er gaat een slotje op.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
      Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Wreed filmpje. Is er iemand die Russisch machtig is?
        Ik zou die teksten eens vertaald willen zien; zodat ik
        de context beter kan begrijpen.
        Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht

PS het is België nomino, met twee puntjes (umlaut) op de e i.p.v. een hoedje.
          Als je het vergroot, zal je zien dat het 2 puntjes zijn Kirsten.
          Fuji X-t2, Fuji X-t10, Fuji X-M1 en wat lenzen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nomino Bekijk bericht
            Als je het vergroot, zal je zien dat het 2 puntjes zijn Kirsten.
            Ofwel is mijn zicht aan het verslechteren, of er scheelt iets met mijn browser of IE8 werkt niet goed maar ik zie toch gewoon een hoedje hoor.

"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
            Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Ofwel is mijn zicht aan het verslechteren, of er scheelt iets met mijn browser of IE8 werkt niet goed maar ik zie toch gewoon een hoedje hoor.

Je hebt inderdaad gelijk Kirsten. Waarschijnlijk heb ik de Alt-knop gebruikt i.p.v. de Shift-toets.
              Fuji X-t2, Fuji X-t10, Fuji X-M1 en wat lenzen

Comment

PS het is België nomino, met twee puntjes (umlaut) op de e i.p.v. een hoedje.
                Het is "accent circonflexe", niet "hoedje".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                  Het is "accent circonflexe", niet "hoedje".
                  Ik noem het toch ook altijd 'een kapje' .
                  Men zou ook wel eens het woord 'samentrekkingsteken' gebruiken....... daar had ik echter nog nooit van gehoord.
                  Mvrgr.

Comment

Eén ding valt mij meteen op; ze hebben ginds zelfs betere wegen dan in Belgenland.
                    Gisteren 450tal kilometer gereden met de motor (22jaar oud geval, met 2 personen en topkoffer),
                    Aalst/chimay/Rocroi/ en terug....

de echte slechte banen lagen richting rocroi en philippeville...
                    Al de rest (en twaren binnenbaantjes lagen echt wel goed hoor)
                    dus misschien toch de vering van je beemer nakijken?
                    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

de muziek is echt wel fantastisch op dat compilatiefilmpje
                      Maar zo'n video heb ik enkele weken geleden nog gevonden en dat was een kwartier lang ongelofelijk rijgedrag en accidenten (en er zijn er nog veel meer te vinden op youtube).
                      Veel mensen rijden met zo'n cameraatje in hun auto omdat ze slechte wegen EN slechte chauffeurs hebben in Rusland en om een of andere reden heeft zo'n camera nut (weet niet meer precies waarom, verzekering of zo).
                      Daar stond een tijd geleden toch een heel artikel over in de krant bij ons.

Ik ben met een Russische getrouwd. Ze heeft een rijbewijs dat in België meteen omgezet werd naar een Belgisch rijbewijs maar ze moet nog opnieuw leren rijden in België omdat ze na het behalen van haar rijbewijs nooit meer gereden heeft.. Daar kijk ik nu eens niet naar uit
                      De mentaliteit is toch ook anders als ik zie hoe die Russen die ik nu ken zijn vs onze brave Belgische mentaliteit. Ik ken er zo eentje die constant te horen krijgt van hare Vlaamse man 'wat zijt ge nu weer aan het doen, straks staat die hele boel hier in de fik ?!' etc etc .. en zij antwoordt steevast 'ou probleme ?' met een grote smile en ze doet gewoon verder en ik moet bekennen dat er nog nooit iets fout gegaan is dat de moeite was. En wij dan -> schrik van de regeltjes en 'de gevolgen' van alles.. dan zijn wij arme schapen die niks uit het leven halen. Allez, nu spreek ik wel echt voor mezelf wrs .

Alhoewel ze dan in het verkeer daarginder toch teen en tander ECHT naar de vaantjes helpen (of naar de andere wereld, nipt meestal ). Ik denk niet dat de staat daar veel ingrijpt in het leven van het volk. Dat lijkt me meer een 'laat maar begaan' mentaliteit. Niet gelijk hier: reclamecampagne, bob, controles. Geen idee of je daar een alcohollimiet hebt.

oe, de muziek is 'strength of a thousand men' van Two steps from Hell
                      Last edited by monstertruckess; 7 augustus 2013, 09:46.
                      Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

Comment

Working...
                      X