Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Eén ding valt mij meteen op; ze hebben ginds zelfs betere wegen dan in Belgenland.
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Lang leve de dashcam, zouden ze hier ook mogen doen.
Niemand die jou ervan tegenhoud om eentje te monteren/gebruiken hoor.
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Het is WODCA controle Red Falcon. Staat voor Weekend Ongevallen verminderen Door Controle op Alcoholgebruik. Hier in Belgiê kennen ze daar ook wat van hoor.
PS het is België nomino, met twee puntjes (umlaut) op de e i.p.v. een hoedje.
Het is WODCA controle Red Falcon. Staat voor Weekend Ongevallen verminderen Door Controle op Alcoholgebruik. Hier in Belgiê kennen ze daar ook wat van hoor.
Jaja hier in den Belgiek, maar de russen (en nog meer de Polen) drinken (lees gerust zuipen) Wodka en geen Woda.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Proficiat met jullie nieuwe spruit ! is het een meisje of jongen ?
Das omdat dat pralientje te lang in de hitte heeft gelegen dat het zuur is geworden
Gelukkig word het dit weekeind wat frisser en zal dat pralientje beter smaken.
Ik heb een klein handig cameraatje dat ik af en toe eens op het dashboard zet om al rijden te filmen.
Werkt perfect maar ik rij niet verder dan tot Antwerpen en ook maar een 7500km per jaar.
Bedoeling was met deze camera dat ik wat ging rondrijden en de film achteraf liet zien aan mijn ouders,
om de teloorgang te laten zien van de polders in het waasland.
Weet niet of zo een dashcam wel de mogelijkheden heeft om je hele rit te filmen en in welke kwaliteit is het dan nu is het 1080HD.
Das omdat dat pralientje te lang in de hitte heeft gelegen dat het zuur is geworden
Gelukkig word het dit weekeind wat frisser en zal dat pralientje beter smaken.
Eens een pralientje zuur, blijft het zuur, het komt niet meer goed .
Mvrgr.
Comment