Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vodka controles ........

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vodka controles ........

.......zouden ze in Rusland toch een beetje meer moeten uitvoeren.
    http://www.youtube.com/embed/5RAaW_1...l=0&showinfo=0

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Re: Vodka controles ........

Eén ding valt mij meteen op; ze hebben ginds zelfs betere wegen dan in Belgenland.
    "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
      Eén ding valt mij meteen op; ze hebben ginds zelfs betere wegen dan in Belgenland.
      Dan moet je eens dringend dat land bezoeken, weet te zeggen als je terug bent, dan spreken we nog eens

Comment

Vodka nationale drank daar, dus wie niet gedronken heeft mag niet op de baan
        Lang leve de dashcam, zouden ze hier ook mogen doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
          Dan moet je eens dringend dat land bezoeken, weet te zeggen als je terug bent, dan spreken we nog eens
          Nee dank je, tegen dat ik aan de grens ben met Duitsland is mijn auto reeds uiteen gerammeld...

Oorspronkelijk geplaatst door Bompie Bekijk bericht
          Lang leve de dashcam, zouden ze hier ook mogen doen.
          Niemand die jou ervan tegenhoud om eentje te monteren/gebruiken hoor.
          Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
            .......zouden ze in Rusland toch een beetje meer moeten uitvoeren.
            http://www.youtube.com/embed/5RAaW_1...l=0&showinfo=0
            Het is WODCA controle Red Falcon. Staat voor Weekend Ongevallen verminderen Door Controle op Alcoholgebruik. Hier in Belgiê kennen ze daar ook wat van hoor.
            Fuji X-t2, Fuji X-t10, Fuji X-M1 en wat lenzen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nomino Bekijk bericht
              Hier in Belgiê kennen ze daar ook wat van hoor.

PS het is België nomino, met twee puntjes (umlaut) op de e i.p.v. een hoedje.

Comment

PS het is België nomino, met twee puntjes (umlaut) op de e i.p.v. een hoedje.
                De nieuwe Leonidas is geboren
                perman
                canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nomino Bekijk bericht
                  Het is WODCA controle Red Falcon. Staat voor Weekend Ongevallen verminderen Door Controle op Alcoholgebruik. Hier in Belgiê kennen ze daar ook wat van hoor.
                  Jaja hier in den Belgiek, maar de russen (en nog meer de Polen) drinken (lees gerust zuipen) Wodka en geen Woda.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                  Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
                    De nieuwe Leonidas is geboren
                    Proficiat met jullie nieuwe spruit ! is het een meisje of jongen ?

Comment

... is het een meisje of jongen ?
                      't Is een zuur pralientje.
                      Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Das omdat dat pralientje te lang in de hitte heeft gelegen dat het zuur is geworden
                        Gelukkig word het dit weekeind wat frisser en zal dat pralientje beter smaken.

Ik heb een klein handig cameraatje dat ik af en toe eens op het dashboard zet om al rijden te filmen.
                        Werkt perfect maar ik rij niet verder dan tot Antwerpen en ook maar een 7500km per jaar.
                        Bedoeling was met deze camera dat ik wat ging rondrijden en de film achteraf liet zien aan mijn ouders,
                        om de teloorgang te laten zien van de polders in het waasland.

Weet niet of zo een dashcam wel de mogelijkheden heeft om je hele rit te filmen en in welke kwaliteit is het dan nu is het 1080HD.

Comment

Proficiat met jullie nieuwe spruit ! is het een meisje of jongen ?
                          Het is iets tussen de twee .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bompie Bekijk bericht
                            Das omdat dat pralientje te lang in de hitte heeft gelegen dat het zuur is geworden
                            Gelukkig word het dit weekeind wat frisser en zal dat pralientje beter smaken.
                            Eens een pralientje zuur, blijft het zuur, het komt niet meer goed .
                            Mvrgr.

Comment

.... is het een meisje of jongen ?
                              Ja, awel ja wat moet ik daar nu op antwoorden zonder dat je me scheef gaat bekijken?
                              perman
                              canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Working...
                              X