Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wie zou je willen ontmoeten.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: wie zou je willen ontmoeten.

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht

Hey mensen, komaan zeg, wie niet lacht gaat ook dood !
    Bij deze bedenk ik mij toch dat de lucht in een aantal kleine kamertjes niet te harden zal geweest zijn na deze overconsumptie

Walter
    D850

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      OK..dan even off topic in het door mij opgestarte topic:
      je mag per persoon maar 10kg oesters rapen.
      als jullie buit 150kg was (17emmers) waren jullie dan met 15 man..?
      grt,bouk.
      PS:
      zie #200.
      Dat spreekt vanzelf dacht ik. We hadden zelfs nog een ruime marge.
      Goed geprobeerd maar ik ken de wet.
      Overigens, we zijn nog gecontroleerd door de arm der wet.
      Ik zou in jouw plaats dus maar niet te veel insinueren Bouk. Is nergens goed voor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes
        En wat regeltjes betreft: ik ben een NL Brabander en die nemen het er vaak niet zo nauw mee. Ik hoop dat we het hier net zo gezellig houden als uw groep gisteren met die heerlijke oesters.
        Ik ben opgegroeid vlak bij de grens (Aardenburg, Sluis, Moerkerke, Middelburg (B)...). Er waren dagen dat ik meer in NL zat dan in Be
        Je zal van mij geen kwaad woord horen over de Nederlanders (lees : de Zeeuwen, de andere ken ik niet).
        Maar de ingesteldheid is wel degelijk anders. Ik licht even toe met een vb : als er Nederlanders bij ons waren en je vroeg als ze bleven eten, en ze zeiden "neen" dan is het hier de gewoonte om aan te dringen "komaan, zeg weet je het zeker, we hebben genoeg voor iedereen". Omgekeerd was een neen een neen.
        Nog zoiets : als je de grens over gaat merk je ook onmiddellijk het verschil aan het landschap (waar wij Vlamingen niet fier moeten over zijn overigens).
        Moderator Note: <KNIP>

Laat dit dus aan de mods over, ze weten goed waar ze mee bezig zijn en ze doen hun werk prima, er is daar geen 3rth party voor nodig. Dit is in het kort mijn punt.
        En nog iets : als iedereen hier ze eens een vriendelijk dankwoord zou geven voor het werk dat ze doen ....

Als niemand een dergelijk topic start wil ik dat zelf wel doen.

PaulM
        Last edited by LesC; 9 december 2013, 20:15. Reden: Niet meer relevante passage verwijderd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
          Bij deze bedenk ik mij toch dat de lucht in een aantal kleine kamertjes niet te harden zal geweest zijn na deze overconsumptie

Walter

Hoe kom je daarbij Walter ?

Comment

[QUOTE=demeyereg;4036089]
            Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
            Wel Paul, bedankt voor de zondag! Het is er eindelijk van gekomen kennis te maken met Geert en Paul samen later de dag met Danny en ja, precies zoals ik me het allemaal had voorgesteld, een groep aangename mensen .

Ik kan het niet laten hier toch enkele foto's te posten (getrokken met een smartphone, het was geen fototrip).
            Oesters oogsten en met emmers naar de auto brengen.

Van links naar rechts, Paul, zijn schoonzoon, ikzelf en de bevallige dochter van Paul, Sultana blijft voorlopig nog een geheim.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/...2013.33.54.jpg
            Ik meen de plaats te herkennen en met mij menige Belgische duiker :-)
            Last edited by LesC; 9 december 2013, 20:16. Reden: Foto uit de quote: geen herhaling!
            Albums
            Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

[QUOTE=Lazy Charles;4036402]
              Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht

Ik meen de plaats te herkennen en met mij menige Belgische duiker :-)
              Zal wel zijn Charles, er waren heel veel duikers aanwezig

Comment

Moderator Warning: In samenspraak met de poster van te grote foto's, heb ik een grote opkuis gedaan van al wat erop volgde. Zoals bij een chirurgische ingreep zijn er hier ook littekens (waaraan je dus kunt zien dat er gesneden is). Als je nog iets vindt wat niet meer klopt, en dus eveneens weg moet, graag per PB een seintje.
                Mag ik iedereen vragen om bij dergelijke 'fouten' (te grote foto, enz.) bij voorkeur via het uitroepteken te reageren, en niet als post in de topic. Als zoiets toch gebeurt (=als iemand dat toch doet), dan hoop ik dat de volgende tenminste het verstand heeft om daar niet op te reageren, maar via het uitroepteken te reageren. Dan kunnen we dit soort zinloze discussies vermijden. Het citeren van een dergelijke "onnodige" uitspraak, maakt het voor de Mod nog moeilijker om met zo weinig mogelijk nagelaten sporen een mooie topic zoals deze, die op een compleet onnodige en zinloze manier ontspoord is, weer op zijn sporen te zetten.
                Ik heb gezegd.
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Kunnen we misschien eens iets doen rond mosselen bouk ? En die moet je daarom nog niet zelf gaan zoeken, er zijn er bij jullie toch bij de vleet.
                  Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Ik denk dat ik het erg goed zou vinden met Gilbert Claes (Gils).
                    De manier waarop Gilbert kijkt naar onderwerpen fascineert me enorm, dat zou ik beslist ooit eens willen meemaken in werkelijkheid.
                    Telkens anders maar toch steeds opnieuw herkenbaar. Echt een eigen stijl.

Zelfde geldt ook voor Dama maar Danny heb ik al een aantal keer ontmoet, dus dat telt niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                      Zelfde geldt ook voor Dama maar Danny heb ik al een aantal keer ontmoet, dus dat telt niet.
                      Danny maakt fantastische foto's hé Paul, helaas was de tijd te kort om hem wat beter te leren kennen. KLIK
                      Last edited by Guest42; 10 december 2013, 19:27.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                        Danny maakt fantastische foto's hé Paul, helaas was de tijd te kort om hem wat beter te leren kennen. KLIK
                        Danny is een hele goeie en joviale gast Geert.
                        Er komt nog wel een volgende gelegenheid.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan
                          En ik Fernanda Lima .
                          is die hier dan lid..?
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

is die hier dan lid..?
                            grt,bouk.
                            Oeps, ik had enkel de titel van dit topic gelezen, niet je toelichting bij de start van dit topic, sorry.
                            Dan is het : willen ontmoeten........ niemand, toevallig ontmoeten....... iedereen.
                            Groetjes

Comment

Oja..Sien lijkt me ook wel leuk om eens een gesprekje mee aan te knopen.
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oja..Sien lijkt me ook wel leuk om eens een gesprekje mee aan te knopen.
                                grt,bouk.
                                Dan kom ik ook, heb ik 2 vliegen in 1 klap
                                Al doende leert men...

Flickr

Comment

Working...
                                X