Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dure USB kabel klinkt merkbaar beter!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Dure USB kabel klinkt merkbaar beter!

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
    Moeten er winterbanden getest worden?
    Die van onze tweede auto liggen er nog altijd op. Gewoon geen goesting gehad om ze te laten wisselen begin april Teveel met audio bezig geweest

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
      Die van onze tweede auto liggen er nog altijd op. Gewoon geen goesting gehad om ze te laten wisselen begin april Teveel met audio bezig geweest
      Allé : vandaar dat we nu wat meer versleten rubber mogen slikken...
      Groeten,

Polleke

Comment

Nee mijn kabel moet eerst nog volledig ingespeeld worden
        Over het nut hiervan valt ook een aardige boom op te zetten. Hier zijn ze tot meer dan 1200 reacties gekomen.

Jan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
          Allé : vandaar dat we nu wat meer versleten rubber mogen slikken...
          Naar het schijnt zijn de ook in ons land oprukkende tijgermuggen daar dan weer goed mee, met dat oude rubber: http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...eghe_tijgermug
          Overigens een fantastisch draadje dit hier, is eens wat anders dan lullen over scherptediepte en C.O.C's!

Walter
          D850

Comment

200 is een mooi getal. Daarom.
            Als een USB kabel moet ingespeeld worden om op zijn best te zijn dan vermoed ik dat er ook een tijd komt waarbij die uitgeteld geraakt.
            Is dat zo? Is dat dan omdat de koperdraad de elektronen moe is of zo?
            " In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)

Comment

waar is hier de vind ik leuk knop ?
              grts Peter
              BD1754BE / Body & glass

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
                Hier zijn ze tot meer dan 1200 reacties gekomen.
                BD'ers zullen beter doen, nog even geduld.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                  200 is een mooi getal. Daarom.
                  Als een USB kabel moet ingespeeld worden om op zijn best te zijn dan vermoed ik dat er ook een tijd komt waarbij die uitgeteld geraakt.
                  Is dat zo? Is dat dan omdat de koperdraad de elektronen moe is of zo?
                  Nee, dat was gewoon een grapje. Zelf ben ik er van overtuigd dat een kabel die van de eerste keer niet goed klinkt door "inbranding" ook niet veel meer zal verbeteren

Comment

Nee, dat was gewoon een grapje. Zelf ben ik er van overtuigd dat een kabel die van de eerste keer niet goed klinkt door "inbranding" ook niet veel meer zal verbeteren
                    Allé : misschien dat het ook beter gaat, als je de contacten eens opnieuw opzet in de andere richting : volgens sommigen zorgt dat voor een heel ander geluid... .
                    Is trouwens ook een grapje... Maar helaas is het door dergelijke uitlatingen (niet door jou) dat je wat ongelovig zou worden...
                    Groeten,

Polleke

Comment

tof draadjen

enneuh ik heb liever Ijsboerke
                      Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                      Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Allé nu was 'm bijna van de eerste pagina verdwenen

Comment

Allé nu was 'm bijna van de eerste pagina verdwenen
                          Ik had al langer het vermoeden dat dit draadje opgezet was door een trol.

Comment

Dit is wel 'n oud draadje, maar hier mijn verhaal.

Ik heb mij een USB Tube dac hoofdtelefoon amp besteld.
                            Dus ik bestel bij blauw doosjes, 'n Forest USB kabel.

Ik geloof in kwaliteitskabels als het om interconnects gaat, daarom heb ik in deze topic niet op "wel of niet" kabel verschil gereageerd.

Vandaag kwam mijn kabel binnen, maar helaas was het de verkeerde. Het was 'n A > mini en ik had de standaard A>B besteld.
                            Ik bel, doe het nodige voor retour en bestel mij terug de nieuwe(hopelijk juist nu).
                            Die ik gekregen had was blijkbaar ook al gebruikt geweest, want de kabelbandjes zaten los in de doos.

Ik gebruik op dit ogenblik 'n Dr. Dac Nano van ESI en dat is nu echt zijn geld meer als waard.
                            Hier zit 'n USB kabel bij van ± 1m van A>mini. Dus dacht ik, waarom niet even uittesten met de forrest.

Ik ga hier geen battle starten, maar het is verdomme goed hoorbaar. Meer als ik had verwacht.
                            Strakker laag, frisser hoog...ruimtelijker.

Toen de TS deze topic startte, wist ik waarop het zou uitdraaien.

Nu kan ik frank207be alleen gelijk geven.
                            Je hebt wsn de carbon versie van audioquest en die klinkt blijkbaar nog beter.
                            Het is iig voor mij al goed hoorbaar met de groene forrest.

En het plezante, maar zeker vermelding waard toemaatje.
                            Terwijl ik aan het testen was kreeg ik 'n mailtje dat ik die huidige niet moest terugsturen en toch mijn geld terug kreeg.
                            HAPPY

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
                              Dit is wel 'n oud draadje, maar hier mijn verhaal.

Ik heb mij een USB Tube dac hoofdtelefoon amp besteld.
                              Dus ik bestel bij blauw doosjes, 'n Forest USB kabel.

Ik geloof in kwaliteitskabels als het om interconnects gaat, daarom heb ik in deze topic niet op "wel of niet" kabel verschil gereageerd.

Vandaag kwam mijn kabel binnen, maar helaas was het de verkeerde. Het was 'n A > mini en ik had de standaard A>B besteld.
                              Ik bel, doe het nodige voor retour en bestel mij terug de nieuwe(hopelijk juist nu).
                              Die ik gekregen had was blijkbaar ook al gebruikt geweest, want de kabelbandjes zaten los in de doos.

Ik gebruik op dit ogenblik 'n Dr. Dac Nano van ESI en dat is nu echt zijn geld meer als waard.
                              Hier zit 'n USB kabel bij van ± 1m van A>mini. Dus dacht ik, waarom niet even uittesten met de forrest.

Ik ga hier geen battle starten, maar het is verdomme goed hoorbaar. Meer als ik had verwacht.
                              Strakker laag, frisser hoog...ruimtelijker.

Toen de TS deze topic startte, wist ik waarop het zou uitdraaien.

Nu kan ik frank207be alleen gelijk geven.
                              Je hebt wsn de carbon versie van audioquest en die klinkt blijkbaar nog beter.
                              Het is iig voor mij al goed hoorbaar met de groene forrest.

En het plezante, maar zeker vermelding waard toemaatje.
                              Terwijl ik aan het testen was kreeg ik 'n mailtje dat ik die huidige niet moest terugsturen en toch mijn geld terug kreeg.
                              HAPPY
                              Placebo effect.

Jan

Comment

Zet maar eens een dubbelblind testje op.

Comment

Working...
                                X