Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat moet er van zo'n jongens worden?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Wat moet er van zo'n jongens worden?

Oorspronkelijk geplaatst door kempen2002 Bekijk bericht
    naar mijn mening moet dat krapuul gestraft worden met dwangarbeid (na hun gevangenisstraf) tot alle schade plus intresten betaald is en nog een goed pak rammel er boven op
    Vaker last van uw onderbuik?

Comment

neen, gewoon realiteitszin

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
        Te zot voor woorden, het indianenverhaal hier neerschrijven (nog nooit gehoord, mss in de lezersreacties op HLN site gelezen?) en als je niet meer weet hoe het officiële verhaal gaat over 's lands meest gehate gevangene is dat erg, héél erg.
        Tja, wat wil je, toen hij in '89 veroordeeld werd, kon ik nog niet lezen, in '92 werd hij vrijgelaten, was ik amper 9 jaar.
        En toen in '96 de bom ontplofte, was ik 13, en toen heb ik er voor 't eerst over gehoord en werd er ook op school over gesproken in de lessen zedenleer en godsdienst.
        Ja, voor mij is het al lang geleden ja. En denk nu niet dat ik op die tijd al de Knack en de Standaard las om me te verdiepen in het correcte verhaal. Ongeschreven indianenverhalen waren onvermijdelijk toen...
        Last edited by anonymous; 30 januari 2014, 09:35.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
          Het indianenverhaal luidt dat de politie Dutroux indertijd expres zou hebben laten ontsnappen in de hoop dat hij door het volk gelyncht zou worden... maar toen kwam er een boswachter een stokje voor steken.
          Hoe de vork nu echt in de steel zat, daar ga ik niet meer achter zoeken.
          Dat vind ik maar n raar verhaal, nog nooit gehoord. En gezien de schaapachtige natuur van het belgische volk, lijkt mij dat vrij ongeloofwaardig. Het protest bij de vrijlating van Michelle Martin was nu ook niet echt gewelddadig.
          Canon-man. Concerten en natuur.
          Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

we waren toch met inbraak bezig...?
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

*winterbanden* *kuch*

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                we waren toch met inbraak bezig...?
                grt,bouk.
                Inbraak en uitbraak liggen niet ver van elkaar bouk
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Ik stelde het mij nog anders voor: de dief breekt binnen samen met zijn advocaat
                  Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                    Ik stelde het mij nog anders voor: de dief breekt binnen samen met zijn advocaat
                    én de verzekeringsmakelaar.

Comment

En hij moet door de eigenaar een briefje laten ondertekenen waarop staat : "De eigenaar van dit huis neemt er nota van dat deze inbreker al gekend is bij het gercht."
                      " Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                        En hij moet door de eigenaar een briefje laten ondertekenen waarop staat : "De eigenaar van dit huis neemt er nota van dat deze inbreker al gekend is bij het gercht."
                        En het evaluatieformulier niet te vergeten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                          En het evaluatieformulier niet te vergeten.
                          En volgens de "policy" moeten ze wel eerst hun "targets" voor elke "case" doorgeven.
                          Mvg.
                          Robert
                          Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Dank voor de reacties. Eerlijk gezegd: ik ben een beetje geschrokken van wat ik hier en daar lees...

Ik zal zeker niet nalaten me te verontschuldigen tegenover de dader, aangezien die meer slachtoffer is, misleid als hij was door de niet afgesloten deur.

Ik neem de suggestie mee, dat ik beter opteer voor een wapen in huis. Ik raam mijn schade, uit de losse pols, op een € 1 000. Als ik een wapen in huis had gehad, wakker geworden was en die slechterikken neergeknald had, komt dat op een €250 per mensenleven. Dat is weinig maar nog veel teveel, aangezien het hier toch maar minderjarig allochtoon tuig betrof.

In een ruimere zin, zou ik er goed aan doen, mijn handdoek groot te beveiligen, bijvoorbeeld met een hoge dubbele muur met prikkeldraad bovenaan en een slotgracht ertussenin waarin wat hongerige krokodillen rondzwemmen. Zo kan ik dan mijn luxe-leventje verder zetten in het washandje groot dat overblijft.

Dat dat maatschappelijk ongewenst is en psychologisch nefast? Wat kan mij dat schelen: de hele samenleving is mijn vijand. We worden overspoeld door kwaadwillige allochtonen, politie en gerecht vreten niks uit, alle politiekers zijn zakkenvullers die verdienen aan al die profiteurs die ze onderhouden, we betalen veel teveel belastingen en krijgen daar niks voor terug.

En als u mij nu wilt verontschuldigen: mijn Glock heeft dringend een onderhoudsbeurt nodig.

Link.
                            Last edited by Yvan_be; 30 januari 2014, 15:40.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yvan_be Bekijk bericht
                              Dank voor de reacties. Eerlijk gezegd: ik ben een beetje geschrokken van wat ik hier en daar lees...

Ik zal zeker niet nalaten me te verontschuldigen tegenover de dader, aangezien die meer slachtoffer is, misleid als hij was door de niet afgesloten deur.

Ik neem de suggestie mee, dat ik beter opteer voor een wapen in huis. Ik raam mijn schade, uit de losse pols, op een € 1 000. Als ik een wapen in huis had gehad, wakker geworden was en die slechterikken neergeknald had, komt dat op een €250 per mensenleven. Dat is weinig maar nog veel teveel, aangezien het hier toch maar minderjarig allochtoon tuig betrof.

In een ruimere zin, zou ik er goed aan doen, mijn handdoek groot te beveiligen, bijvoorbeeld met een hoge dubbele muur met prikkeldraad bovenaan en een slotgracht ertussenin waarin wat hongerige krokodillen rondzwemmen. Zo kan ik dan mijn luxe-leventje verder zetten in het washandje groot dat overblijft.

Dat dat maatschappelijk ongewenst is en psychologisch nefast? Wat kan mij dat schelen: de hele samenleving is mijn vijand. We worden overspoeld door kwaadwillige allochtonen, politie en gerecht vreten niks uit, alle politiekers zijn zakkenvullers die verdienen aan al die profiteurs die ze onderhouden, we betalen veel teveel belastingen en krijgen daar niks voor terug.

En als u mij nu wilt verontschuldigen: mijn Glock heeft dringend een onderhoudsbeurt nodig.

Link.
                              goed gesproken, zo denk ik er ook over en waarschijnlijk nog velen die het niet durven zeggen

Comment

Het blijft triestig.
                                Is er nog hoop? Er zijn nog steeds een paar plaatsjes waar men geen of weinig misdaad heeft.
                                Kijk maar naar sommige kleine Alpendorpjes in Oostenrijk, waar locals hun auto gewoon overal parkeerden met de sleutel nog in het slot, iedereen kon er mee wegrijden. Iedereen kende en vertrouwde iedereen.
                                Enfin, vroeger was dit toch het geval...
                                Het toerisme heeft op de meeste plaatsen wel heel wat 'vreemden' met zich meegebracht, zodat ook daar het vertrouwen weg is.

Is het de bedoeling dat we het heft in eigen handen nemen, wanneer ook het vertrouwen in justitie/politie weg is?
                                Zoals in Amerika, the land of the free, waar iedereen een wapen mag hebben om zijn eigendom te verdedigen.
                                Want daar gaan we naartoe als het zo verder gaat.

Comment

Working...
                                X