Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudtBekijk bericht
Ik moet een antwoord schuldig blijven.
Als de oude GPS de geest geeft moet u de modellen die dan op de markt zijn maar eens vergelijken.
De vorige generatie Tomtom waren niet de beste keuze voor hetgeen u beschrijft.
Garmin (tenminste enkele modellen) was hiervoor meer geschikt.
Als ik moest raden gok ik dat het nog steeds zo is.
Toch bedankt voor je reactie. Ik hoop echter dat 'mijn oud model' nog lang mee gaat .
Heeft me na al die jaren nog nooit in de steek gelaten, enkel spijtig dat er geen updates meer gemaakt worden van de kaarten voor de SP 2610.
Ik heb nu de laatste maar die zijn reeds van 2009. Zo rijden we al eens over een stuk autoweg in Frankrijk terwijl het icoontje van onze wagen ergens is de bossen zweeft waar geen weg staat aangegeven, maar we zijn reeds altijd op onze bestemming geraakt .
Mvrgr.
Comment