Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pin up

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Pin up

Hoi,

Ik ben voor een vriend van mij op zoek naar de website van een BD-lid, waarvan ik moet bekennen dat ik haar naam kwijt ben
    Zij post(e) diverse pin-up's en komt uit België.
    Ook heeft zij gestaan in een magazine (weet even niet welke).
    Wie kan me helpen? Bij voorbaat dank!

Ivo
    Canon 5D Mark II +Canon 7D +Canon EOS 50D + 100-400mm F/4.5-5.6 L USM iS + Canon EF 24-70mm F/2.8 L USM + Canon EF 100mm F/2.8 L USM iS macro + Canon EF 50mm F/1.8 II

Re: Pin up

EasyGirl
    ‘Pinup / Retro / Vintage Artistic Photography’ served to you only with the best care.
    "Perfectie wordt niet bereikt wanneer er niets meer valt toe te voegen, maar wanneer er niets meer valt weg te halen.."
    Antoine de Saint-Exupéry​​

Comment

Bedankt!
      Canon 5D Mark II +Canon 7D +Canon EOS 50D + 100-400mm F/4.5-5.6 L USM iS + Canon EF 24-70mm F/2.8 L USM + Canon EF 100mm F/2.8 L USM iS macro + Canon EF 50mm F/1.8 II

Comment

Telkens dat ik op de homepage van dit BD forum een foto zie van Easygirl denk ik: waar is ze nu? Ik mis haar foto's.
        Haar fotografie is eigenlijk niet mijn stijl, maar de fotografische kwaliteiten van Easygirl zijn toch fantastisch. imho.
        "Perfectie wordt niet bereikt wanneer er niets meer valt toe te voegen, maar wanneer er niets meer valt weg te halen.."
        Antoine de Saint-Exupéry​​

Comment

Working...
        X