Re: Indië... cultuurschok? Desillusie? "niet doen" of juist echt wel de moeite waard?
Veel van de wereld heb jij precies toch nog niet gezien als je daardoor verwonderd bent. Zo eten veel Indiërs nu eenmaal. De Indische consultants in het bedrijf (en dat zijn er massa's) waar ik werk hebben allemaal hun eigen potje mee, en die eten gewoon in het bedrijfsrestaurant met wat jij die pannekoeken noemt, dat is de gewoonste zaak van de wereld... Ik vind je reactie toch nogal bekrompen.
Al eens in Marokko geweest? Hoe eten ze daar de tajine denk je? Al eens in Indonesië geweest? Daar hebben ze zelfs geen brood nodig en eten ze met hun linkerhand.
Ik ga me zeker niet uitspreken over Indië aangezien ik er zelf nog niet geweest ben, maar ik ken toch wel wat van de gebruiken daar, blijkbaar meer als jij...
Oorspronkelijk geplaatst door notex
Bekijk bericht
Al eens in Marokko geweest? Hoe eten ze daar de tajine denk je? Al eens in Indonesië geweest? Daar hebben ze zelfs geen brood nodig en eten ze met hun linkerhand.
Ik ga me zeker niet uitspreken over Indië aangezien ik er zelf nog niet geweest ben, maar ik ken toch wel wat van de gebruiken daar, blijkbaar meer als jij...
Comment