Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bomen en geen bos: De smartphone

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Bomen en geen bos: De smartphone

Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
    Samsung Galaxy S3 mini kost 300 euro.
    Kan je alles op doen zoals op de grote broer maar is compacter en handiger in gebruik.
    Compact EN handig gaan niet goed samen hé, was de hoofdreden waarom ik van 4" naar 4,7" gegaan ben.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Toch wel straf: ik ben hier ongeveer de enige die hier de raad geef aan TS om ook eens een (nieuwe) smartphone in zijn opgegeven prijsklasse te gaan bekijken. Wat is het resultaat: het wordt nog een beetje weggelachen ook. Wel typisch voor draadjes waar iemand raad vraagt over IT zaken en een prijsklasse opgeeft: gegarandeerd raad over zaken die het aangehaalde budget zéér ver overstijgen.
      TS heeft het over 250 à 300 euro en het wemelt hier van posts over toestellen van 500 tot 700 euro...

Enfin, hopelijk heeft TS er iets aan.

Comment

2de hands kan goed en slecht lopen.
        Dat weet ik uit ervaring...

heb mijn 3GS 2de hands gekocht, en was "kapot" (software probleem); Wat ik opgelost heb.
        vriendin van me heeft een Iphone 4 gekocht... en kreeg na 2 maand politie aan de deur... gestolen iphone...

ik koop momenteel liever eens nieuw...
        een s4 is zeer leuke raad, maar dan kan ik evengoed een nieuwe 4S of bijna 5 kopen?
        dus dat lijkt mij inderdaad wat raad geven zonder te lezen wat ik wil

de alcatel ziet er veel belovend uit,
        de S3 mini is wat mijn vader heeft, maar die vond ik niet "overtuigend" genoeg werken (al besef ik dat ik wat moet wennen aan android).

de lumia zit qua specs onder de alcatel, en qua prijs iets hoger (dacht ik gezien te hebben)
        nog iemand aanraders (binnen de prijsklasse? )

ben benieuwd
        It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

De beste gsm's momenteel op de markt zijn de HTC ONE en de Nokia Lumia 920. Iphone 5 loopt achter gewoon...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
            De beste gsm's momenteel op de markt zijn de HTC ONE en de Nokia Lumia 920. Iphone 5 loopt achter gewoon...
            Effe rechtzetten.... voor jou zijn deze smartphone's de beste, niet iedereen denkt er zo over, en ik al zeker niet.....mijn rijtje ziet erwel anders uit : Samsung Galaxy 4, HTC One en dan de Sony Xperia Z.
            Ik heb de Nokia Lumia 920 2 maanden in bezit gehad maar die kon qua gebruiksvriendelijk niet tippen aan de Android toestellen.
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Misschien toch leren lezen... Budget van Koeno is 250-300 euro.

HTC ONE: 699 euro
              Nokia Lumia 920: 549 euro
              I-Phone 5: 679 euro

En ja, je zal ze misschien hier en daar nog iets goedkoper vinden, maar allicht geen 50%.
              Last edited by nete; 24 juni 2013, 00:41.

Comment

Nuanceren, een gsm is maar zo goed als het os waar het op draait. En voor mij is iOS superieur, Apple noemt het simpel maken van complexe zaken, en dat werkt voor mij. Ik heb in reallife de s4 en de 920 met de i5 vergeleken, en voor mij loopt de i5 absoluut niet achter.
                En mijn slechte iphone heeft wel ios7 na de zomer, benieuwd waar al die jellie toestanden weer naartoe gaan. Om maar te zwijgen van de Windows 8 op de 920.

En dit is misschien niet helemaal off-topic, want de ts heeft nu wel een iOS, kans is dat hij de iphone erg gaat missen. Goedkoop is niet altijd de juiste koop.

Comment

Mijn eerste smartphone was die ZTE San francisco (chinese makelij), die was niet slecht maar daar kon je geen youtube-app op instaleren
                  Mijn tweede was een Samsung Galaxy W: complete rotzooi (had nochtans 300 euro gekost) op 1 jaar 3 keer terug om de USB-poort te herstellen.
                  Na de 4de keer was ik het beu.
                  Nu heb ik een Sony Xperia GO en ik wil niet meer terug. Er staan misschien niet de laatste snufjes op ofzo, maar ik ben er zeer tevreden over.

Mijn "niet"-smartphones vroeger waren meestal ook Sony-ericsson en ben ik altijd tevreden over geweest.

1 ding weet ik zeker: geen Samsung (meerdere gevallen gehoord en gezien die niet deugden) of HTC (heb ik niet gehad, maar al zoveel slecht van gehoord) meer
                  Nikon D7000 en wat lenzen.
                  http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jumpforjoy Bekijk bericht
                    1 ding weet ik zeker: geen Samsung (meerdere gevallen gehoord en gezien die niet deugden) of HTC (heb ik niet gehad, maar al zoveel slecht van gehoord) meer
                    Wel kort door de bocht hoor...
                    Die merken zijn gewoon zo populair dat er ook veel meer slechte dingen over de vinden zijn.
                    Mocht ja alle problemen met Iphone's eens op een lijstje zetten...
                    Ik heb 3 HTC's gehad en heb er geen enkel probleem mee gehad.
                    Heb al regelmatig met HTC's gewerkt en deze werkten steeds feilloos. (8X en 8S denk ik, de ONE is ook een prachtig toestel)
                    Behalve dat de Galaxy S4 een plastic, cheap feel heeft (enkel aan de look en feel zou ik denken dat het een chinees toestel is van 100 euro), is dit ook een goed toestel (niet als de ONE, maar loopt niet veel achter).

Ik ben fan van de Lumia serie, voor mij persoonlijk bestaat er niets beter. (Body en camera van de 920, WP8, boomsound en processor van de ONE zou de ideale Phone maken aller tijden)

Comment

Het doet er niet toe welke smartphone op dit moment de beste is, dat zal voor niet voor iedereen hetzelfde zijn. Laten we dus terug on topic gaan en smartphones in zijn prijsklasse aanraden Dit is niet het topic om iOS vs Android te bespreken.

Ik zou eens kijken naar de HTC One S, deze kost 305 euro (http://tweakers.net/pricewatch/30500...e-s-zwart.html) en is voor je prijsklasse een uitstekende smartphone. Ik bezit zelf de HTC One en een goede vriend van mijn HTC One X en we zijn beide heel erg tevreden over HTC smartphones. Persoonlijk ben ik geen fan van de Samsung toestellen door het gladde plastic dat ze gebruiken. Ik vind dat dat wat goedkoop aanvoelt, de HTC One S is gemaakt van unibody aluminium. Plastic heeft natuurlijk andere voordelen, maar ik ben geen fan.
                      iPhones ben ik persoonlijk ook geen fan van, door het gesloten systeem en kleinere schermen. Ik zou sowieso voor een nieuwe smartphone gaan en dan zijn iPhones sowieso al boven budget.
                      70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

Comment

via het internet uit hongkong besteld. koste me alles in 230 euro de zp900 equivalent van een samsung note. zeer tevreden. ondertussen heb ik voor men vrouw iik een gekocht wel een ander model.
                        11-300mm
                        jeff heylen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                          Ge moet het niet geloven, ik heb ook jaren lang de iphone gehad.....en nu de samsung galaxy 4, ik ga nooit meer terug, dat staat vast...
                          Alé Francis, je weet dat je nooit "nooit" mag zeggen. Apple heeft nog van alles in petto, wacht maar...
                          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                            Alé Francis, je weet dat je nooit "nooit" mag zeggen. Apple heeft nog van alles in petto, wacht maar...
                            Ik denk toch dat het nooit meer gaat gebeuren Pol, het gesloten systeem van Apple vind ik echt wel storend. Maar inderdaad, zeg nooit nooit...
                            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.

Comment

De winnaar is ... http://s.hln.be/1658024 of
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                                Aiai Freddy.....wat jij allemaal durft vermelden, een iphone, een Apple product nogal wel, afbreken????

Comment

Working...
                                X