Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bomen en geen bos: De smartphone

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bomen en geen bos: De smartphone

Dag Allen,

Na 3-4jaar met de iPhone 3GS rondgelopen te hebben,
    heeft het "noodlot" zich even gemengd...

Tijdje geleden de iPhone laten vallen en een barst in het scherm.
    reparaties heb ik enkel slechte ervaringen mee.
    Sinds de val heb ik het gevoel dat de iPhone ook trager wordt (spotlight, en andere geheugen vreteres uitgeschakeld).

Dus langzaam aan bekruipt mij het gevoel... om over te stappen naar iets nieuws...
    De laatste iphones vind ik te duur, is het mij net niet waard...

ik zoek dus een 250-300eur uit te geven...
    wil vooral snel kunnen surfen, mail, kalender en wat mogelijkheid tot foto...
    games mogen, maar zijn geen behoefte (al vind ik mogelijkheid tot sudoku wel aangenaam)...

maar wat nu te kiezen?
    HTC / Samsung spreken me het meeste aan qua design (en naambekendheid )
    Of toch kijken naar chinese varianten?

Wie weet raad?
    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Re: Bomen en geen bos: De smartphone

De nexus4 die vandaag op ibood te koop is voor 300 euro?

Comment

Is uitverkocht?

(oh extra behoefte: zou liever niet elke dag moeten opladen )
      It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
        Is uitverkocht?
        Jep, nu wel..

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
        (oh extra behoefte: zou liever niet elke dag moeten opladen )
        Elke smartphone die een beetje vlot werkt ga je na een paar maandjes gebruik elke dag moeten opladen (afhankelijk van hoeveel je het scherm aanzet).

Comment

Lumia 620 of 720, zalige gsm's en zeer betaalbaar!
          Met ingebouwde gps, office en skydrive.

Comment

2dehandse iphone 4.

Comment

Eenmaal iPhone gewend...... hihi
              Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

Als design enig belang heeft: ga de Alcatel One Touch Idol Ultra eens bekijken (normaal op stock bij Mediamarkt aan 299 euro).
                Toch wel de mooiste smartphone die ik ken, heeft 16GB intern geheugen een een prachtig Amoled 4,7" scherm.

En dat speeltje start op in 2 seconden, ingeven code inbegerepen, wat een luxe.
                Bij mijn vroegere Samsung kon ik bijna een tasje koffie gaan drinken.
                Last edited by nete; 22 juni 2013, 08:48.
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rufus1964 Bekijk bericht
                  Eenmaal iPhone gewend...... hihi
                  Ge moet het niet geloven, ik heb ook jaren lang de iphone gehad.....en nu de samsung galaxy 4, ik ga nooit meer terug, dat staat vast...
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                    En dat speeltje start op in 2 seconden, ingeven code inbegerepen, wat een luxe.
                    Bij mijn vroegere Samsung kon ik bijna een tasje koffie gaan drinken.
                    Mijn moto trekt ook sneller op dan mijn brommerke van lang geleden ... als je wil vergelijken, doe het dan met twee toestellen met dezelfde specificaties.

Koop binnen een paar maand de laatste nieuwe Samsung en ge zult zien hoe slecht de specificaties van uw huidig toestel zijn.
                    De S4 is ook stukken beter dan de S3 en zo gaat dat alsmaar verder.

En van volledig uit tot volledig gebruiksklaar met aanloggen op simkaart en al erbij in munder dan 2 seconden wil ik altijd nog eens zien.

Maar ik zie geen nut om een tablet of smartphone volledig uit te zetten, dus een bizarre belangrijke specificatie.

Maar ik weet het ... dat is om héél snel naar een callcenter te kunnen bellen.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                      Maar ik zie geen nut om een tablet of smartphone volledig uit te zetten, dus een bizarre belangrijke specificatie.
                      Bij mij mag die 's nachts ook even rusten.

En je mag altijd even komen kijken als ik hem 's morgens opstart.

En die Alcatel is bijlange geen "monster" van een smartphone, "slechts" een dualcore 1.2 GHz.

Maar ja, een post van Nete onderuit (proberen) halen, je week is weeral goed.

Ik probeerde enkel TS met een budget van MINDER DAN DE HELFT van een S4 enige, misschien voor hem nuttige, info te geven.

Ik beweer nergens dat die Alcatel de S4 naar de kroon steekt, verre van, maar ik denk dat TS volgens wat hij eist, veel plezier zou kunnen beleven aan dit toestel.
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Samsung Galaxy S3 mini kost 300 euro.
                        Kan je alles op doen zoals op de grote broer maar is compacter en handiger in gebruik.

Comment

En wat zou er bv mis zijn met een 2nd hand iPhone 4 ?
                          Ik vind dit nog steeds een schitterend toestel.
                          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                          Si non, on devient bonbon
                          Et les gens nous mangent !"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                            En wat zou er bv mis zijn met een 2nd hand iPhone 4 ?
                            Ik vind dit nog steeds een schitterend toestel.
                            Niks mis mee, wel wat verouderd ondertussen maar nog steeds een heel goed toestel.... Maar ik ben ondertussen Android fan geworden en nog geen seconde spijt gehad....
                            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Ik ben toch weer terug naar de i5 gegaan (na 2 weken leren en uitproberen), Is sneller dan de s4, hebben we getest met applicaties (identieke), je weet, ik had een verlanglijstje.
                              Er was ook altijd wel iets met de s4, verliezen van playlists op,sd kaart (bekend euvel) en inconsistent gebruik, de knoppen zijn niet altijd overal hetzelfde. TomTom is om te huilen op de s4 in vergelijk met de i5.
                              Neen, de specs zijn ongelofelijk, het dagelijks gebruik en de eenvoud van het iOS is voor mij echter superieur.
                              Ik mis wel het grote scherm, binnen, want buiten in de zon is de i5 ook weer beter.
                              Ook isWifter is een troef voor de s4, toch tegenover een non-jb iphone.

Comment

Working...
                              X