Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

"tablet" aankopen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: "tablet" aankopen

Haters heb je precies overal...
    Microsoft is het verloren bij Vista, maar staat er nu beter voor dan ooit. Ik ben jong, ben opgegroeid met Microsoft EN Apple. Heb vele vrienden met Apple-grief, dat overgeschakeld zijn na Vista. Maar allemaal verschieten ze van hoe Windows er nu uitziet en dat je wel prachtige toestellen hebt als je wat meer dan 800€ uitgeeft. 2 hebben net als ik hun Imac verkocht voor een pc. Heb ook enkele vrienden die hun Iphone hebben weggedaan voor een Lumia. Android is natuurlijk ook populair, maar vooral in het goedkope segment.
    Ik snap niet waarom jij zo'n hater bent, laat mensen gebruiken wat ze ZELF goed vinden en wat het best werkt voor hen. Vertel uw eigen positieve ervaring met hetgeen jij van overtuigd ben, maar breek niets af waar je niets van kent...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
      Haters heb je precies overal...
      Komaan, haat zou ik het niet noemen. Ik hou van technologie, in alle vormen en ik vind gewoon dat er anders en beter is dan Microsoft. Het gros van de mensen koopt het 'Windows' merk omdat het iets is dat ze kennen, niet omdat het zo verdomd goed is. En dat kan je hen niet kwalijk nemen. But it pisses me off from time to time...
      Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
        De toekomst voor de desktop is Linux
        je hebt helemaal gelijk.

Linux is de desktop van de toekomst , is dat al 15 jaar en zal dat altijd zo blijven.

Ik gebruik Mac nu sinds 2 jaar omdat ik analyse en regel software en hardware ontwikkel voor de iPad maar ik ben echt geen fan van mac geworden. Linux geeft veel vrijheid maar is voor de gemiddelde mens veel te moeilijk ,Apple is makkelijk maar Apple beslist wat jij aan vrijheid krijgt zowel qua hard als software. Dat haat ik en ik denk de meeste mensen. Na al die jaren van gejubel en gekrakeel door fanboys wereldwijd en Jobshova-getuigen zoals jij is er voor mac nog steeds geen PC marktaandeel om een deuk in een pakje boter te slaan. Ja bij mediamarkt staan mensen zich te verdringen maar kopen ho maar. Mensen weten heus wel wat het best voor ze is .

Daarom juist dat iphone en iPad wel een succes zijn geworden , daar hoeven de meesten niet te weten wat er achter de schermen allemaal gebeurd als het maar werkt . Voor een tablet is iPad prima maar de concurentie staat niet stil en je ziet marktaandeel al weer achter uit gaan .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wdorstman1949 Bekijk bericht
          Linux geeft veel vrijheid maar is voor de gemiddelde mens veel te moeilijk
          Nou, nou, Ubuntu is anders heel gebruiksvriendelijk. Je moet al echt een kalf zijn als je daar niet je mail, je documentjes en je facebook kan doen...

Na al die jaren van gejubel en gekrakeel door fanboys wereldwijd en Jobshova-getuigen zoals jij
          Ben geen Jobsaanbidder, hoor. Eigenlijk ben ik vrijzinnig. Ik gebruik mac omdat het goed is, en beter dan Windows. Maar toegegeven, de 'zandbak' van Apple wordt alsmaar kleiner met alsmaar minder speelgoed...

is er voor mac nog steeds geen PC marktaandeel om een deuk in een pakje boter te slaan
          Heeft veel met prijs te maken. Mensen denken dat die mediamarkt PC van 500 euro hetzelfde kan als een iMac van 1300 euro. Kunnen misschien wel, op welke manier is anders. Beetje een bromauto vergelijken met een sportwagen. Als je een display met de kwaliteit als dat van de iMac koopt, ben je al 500 euro kwijt. If you buy peanuts, you get monkeys...

Daarom juist dat iphone en iPad wel een succes zijn geworden , daar hoeven de meesten niet te weten wat er achter de schermen allemaal gebeurd als het maar werkt
          iOS en OS X werken volgens hetzelfde principe. Als mensen iOS goed vinden, gaat hun interesse in OS X ook aangewakkerd worden. Het halo-effect bestaat nog altijd. Traag maar zeker...
          Als mensen 700 euro over hebben voor een iPhone dan vind ik het vreemd waarom ze een iMac of Macbook te duur zouden vinden...

Enfin, zoals gezegd, ik ben meer en meer geïnteresseerd in linux en Android.
          Open source, gratis én even goed als Apple én beter dan alles wat MS heeft... Wie kan daar nee tegen zeggen ?
          Last edited by Kaneda; 8 juni 2013, 09:13.
          Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Moa Bekijk bericht
            RT is fantastisch.
            Tja, ik vind nu net de "overvloed" van Android interessant. Zo vind ik bv. na wat zoeken een widget die mijn vijf volgende afspraken in tekstweergave toont en waar ik kan doorscrollen. Dus geen vooraf door MS of Apple voorgekauwde agenda app.
            Waarmee ik Win8 of iOS zeker niet afbreek.
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Heeft veel met prijs te maken. Mensen denken dat die mediamarkt PC van 500 euro hetzelfde kan als een iMac van 1300 euro. Kunnen misschien wel, op welke manier is anders. Beetje een bromauto vergelijken met een sportwagen. Als je een display met de kwaliteit als dat van de iMac koopt, ben je al 500 euro kwijt. If you buy peanuts, you get monkeys...
              Dit is het hem juist, de Apple sekte staat een Macbookpro van 1300€ te vergelijken met een 500€ laptop met Windows. Dat is onzin. Neem een Windows laptop van 1300€ en die blaast die 11inch, i5 en 4gig geheugen Macbookpro gewoon weg.

1299€

17.3 inch FULL HD LED - Ontspiegeld (mat) / NON-Glare, (res. 1920x1080), 90% color Gamut optioneel
              NVIDIA® GeForce® GTX675MX 4Gb GDDR5, PhysX™ + CUDA™ + Optimus (batterij-besparing via Intel® HD Graphics 4000)
              Intel® HD Graphics 4000 (2e energiezuinige videokaart), wordt ingeschakeld als NVIDIA wordt uitgeschakeld.
              Mobile Intel® HM77 Express Chipset
              Intel® Core™ i7-3630QM Processor (Quad Core, 6MB Cache, 2.4 GHz, Turbo Mode 3.3GHz) - NIEUW
              4Gb BTO Selected High Speed DDR3-1600MHz (slot 1)
              4Gb BTO Selected High Speed DDR3-1600MHz (slot 2)
              1 Lege geheugen uitbreidingslocatie (slot 3)
              1 Lege geheugen uitbreidingslocatie (slot 4)
              1000GB HDD (1TB) 7200 rpm
              Intel® Centrino® Wireless-N 135, Single Band BGN (2.4GHz), 150Mbps + Bluetooth 4.0 (wireless display)
              3 x USB 3.0 + 1 x USB 2.0 (USB 3.0 poorten ook te gebruiken voor USB 2.0 apparatuur)
              HDMI 1.4a aansluiting voor extern LCD scherm / HD TV (1080P / met HDCP)
              1x DVI-I aansluiting (Single Link)
              1x Display Port 1.1a
              E-SATA aansluiting voor externe harddisk (USB 3.0 Combinatie poort)
              Keyboard met programmeerbare achtergrondverlichting incl Numeriek keypad (Backlight Keyboard)
              Hoge kwaliteit Onkyo Speakers inclusief Sub-Woofer
              1 x IEEE1394 FireWire poort (JMicron JMB380C)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pogi Bekijk bericht
                Dit is het hem juist, de Apple sekte staat een Macbookpro van 1300€ te vergelijken met een 500€ laptop met Windows. Dat is onzin. Neem een Windows laptop van 1300€ en die blaast die 11inch, i5 en 4gig geheugen Macbookpro gewoon weg.

1299€[/url]
                Kijk, dit is net het verschil tussen een Apple user (sekte???), en een niet Apple user. De Apple user kiest voor eenvoud, comfort, looks en stabiliteit. Moet je altijd de beste specs hebben? Natuurlijk niet. Een Macbook pro wegblazen? mooi, maar dan liefst mijn kant uit ;-)
                Het feit dat je in je post gelijk een resem hardware opsomt, typeert.
                Persoonlijk, i don't give a **** wat voor processor of ramspeed er in mijn systeem zit, als ie lekker snel werkt zonder "onderhoud" met een mooi beeldscherm, ben ik tevreden. (en dat mag me dan ook iets meer kosten)

Comment

Het is weer dan datte : apple vs windows vs linux vs android

*zucht*

Comment

Komaan, haat zou ik het niet noemen. Ik hou van technologie, in alle vormen en ik vind gewoon dat er anders en beter is dan Microsoft. Het gros van de mensen koopt het 'Windows' merk omdat het iets is dat ze kennen, niet omdat het zo verdomd goed is. En dat kan je hen niet kwalijk nemen. But it pisses me off from time to time...
                    De meeste mensen kopen Microsoft voor de reden dat je zo goed als alle bestanden kan bekijken en/of bewerken.
                    Zoals reeds aangehaald heb ik ook een iPad, een Android tablet en zelfs een Windows tablet.
                    Op de Windows heb ik tot nu toe nog nooit iets niet kunnen openen, op de iPad en Android is het vaak toch eens "sh*t" wat nu weer.
                    En de iPad is dan nog diegene waar ik dat het meest mee voor heb.
                    Het toestel ziet er leuk uit, beeld is goed en wat er basis op staat is ook goed ... maar voor al de rest ben je afhankelijk van veel verschillende ontwikkelaars net als bij Android.
                    Neem een Windows met een Office op en 99% van de bestanden kan je openen en zelfs bewerken.
                    En wat stabiliteit betreft ... bij alle drie loopt er al eens een app vast.
                    En de updates ... bijna dagelijks is er een update voor een app en dan het meest voor Android, dan de iPad en dan de Windows.
                    Perfect is geen enkele en slecht ook niet.
                    Om wat te chatten, mailen of surfen voldoen ze allemaal, maar om documenten compatibel te bewerken heeft Microsoft het grootste voordeel.
                    Microsoft is niet perfect, maar van al de rest dat ik hier heb is er niets dat ik beter kan noemen, gewoon anders.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                      Persoonlijk, i don't give a **** wat voor processor of ramspeed er in mijn systeem zit, als ie lekker snel werkt zonder "onderhoud" met een mooi beeldscherm, ben ik tevreden.
                      Ik ken geen enkele pc die op de x maand een oliewissel nodig heeft.
                      Welk onderhoud heb je aan een Windows pc meer dan aan een Apple (of omgekeerd)?
                      Ik heb nu een pc met een Intel processor en een Dell scherm.
                      Een iMac heeft natuurlijk een veel betere processor.
                      En het scherm ... die Dell heeft een LG paneel insteken, net hetzelfde als in de iMac en met dezelfde resolutie.
                      Dus leg me nu eens uit wat er aan die Apple nu beter is?
                      De look dat je zelf niet meer open krijgt?
                      Maar het klopt ... een Apple oogt mooier maar wat verandert dat als het interne maar goed is.
                      En neen, ik breek Apple niet af maar ik zie technisch gezien gewoon geen verschil.
                      Het verschil zit hem vooral in het bolleke.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pogi Bekijk bericht

1299€

17.3 inch FULL HD LED - Ontspiegeld (mat) / NON-Glare, (res. 1920x1080), 90% color Gamut optioneel
                        NVIDIA® GeForce® GTX675MX 4Gb GDDR5, PhysX™ + CUDA™ + Optimus (batterij-besparing via Intel® HD Graphics 4000)
                        Intel® HD Graphics 4000 (2e energiezuinige videokaart), wordt ingeschakeld als NVIDIA wordt uitgeschakeld.
                        Mobile Intel® HM77 Express Chipset
                        Intel® Core™ i7-3630QM Processor (Quad Core, 6MB Cache, 2.4 GHz, Turbo Mode 3.3GHz) - NIEUW
                        4Gb BTO Selected High Speed DDR3-1600MHz (slot 1)
                        4Gb BTO Selected High Speed DDR3-1600MHz (slot 2)
                        1 Lege geheugen uitbreidingslocatie (slot 3)
                        1 Lege geheugen uitbreidingslocatie (slot 4)
                        1000GB HDD (1TB) 7200 rpm
                        Intel® Centrino® Wireless-N 135, Single Band BGN (2.4GHz), 150Mbps + Bluetooth 4.0 (wireless display)
                        3 x USB 3.0 + 1 x USB 2.0 (USB 3.0 poorten ook te gebruiken voor USB 2.0 apparatuur)
                        HDMI 1.4a aansluiting voor extern LCD scherm / HD TV (1080P / met HDCP)
                        1x DVI-I aansluiting (Single Link)
                        1x Display Port 1.1a
                        E-SATA aansluiting voor externe harddisk (USB 3.0 Combinatie poort)
                        Keyboard met programmeerbare achtergrondverlichting incl Numeriek keypad (Backlight Keyboard)
                        Hoge kwaliteit Onkyo Speakers inclusief Sub-Woofer
                        1 x IEEE1394 FireWire poort (JMicron JMB380C)

http://www.bto.eu/html/detail_home.a...&ProductID=601
                        Mooi toestel, was ook zoiets aan 't bekijken voor mijn linux laptop. Jammer genoeg geen volledig metalen behuizing. En dat 'gevoel' van kwaliteit is bij geen enkel ander merk, ook niet bij een Thinkpad T serie. 'k Zou er sowieso geen windows op zetten en BTO verkoopt laptops ZONDER Windows licentie, je moet die erbij kopen. Slimme mensen...
                        't Zal wel in m'n 'bolleke' zitten, ok, maar als ik op m'n mac bezig ben, heb ik toch regelmatig het gevoel van 'verdraaid, da's toch echt wel een prachtig machien, hè'. Maar dat ben ik.
                        Panasonic Lumix FZ2000

Comment

De toekomst voor de desktop is Linux, .. onzin snipped ...
                          ROTFL ... dat linux verhaaltje hoor ik seffens al 25 jaar en 't is er nu nog niet van gekomen (en ik ben destijds begonnen met RH 4.0) ... dream on ... voor de rest niets dan onzin, je kunt beter GEEN mening hebben dan een ultra belachelijke gebasserd op niets!

(Als Apple nog veel van zijn markt moet inleveren gaan ze weldra uite een ander vat moeten tappen! .. bij ons hadden we ook zo'n freaks die zot waren van "mooie meubels", de gewone PC's liepen er rondjes rond met de vingers in de neus .. maar als je geld op te branden hebt, ga gerust je gang!)

Comment

.... Ik gebruik mac omdat het goed is, en beter dan Windows. ...
                            Je omschrijft jezelf als "technisch geinteresseerd" .. maar je kan niet eens de distinctie maken tussen een ahrdware platform en het OS ... goe bezig, dude, blah blah blah ...

Comment

Mooi toestel, was ook zoiets aan 't bekijken voor mijn linux laptop. Jammer genoeg geen volledig metalen behuizing. ...
                              Doorslaggevend argument, edelachtbare .... I rest my case ...

Comment

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit zoveel Windows-gezinden samen gezien heb op één forum. Ik ken Apple-fanboys, Linux-fanboys, maar jullie spannen de kroon wat betreft Windows-fanboys. Wow, I'm impressed !

Ik ben absoluut geen Apple-fanboy, ik neig meer en meer naar Linux. En ik vind PC-hardware niet minderwaardig, maar toon mij één PC-vendor die hardware maakt met de kwaliteit van Apple ? Dell XPS zien er heel degelijke toestellen uit, maar heb je die prijs al bekeken ? Goedkoop kan je ze niet noemen.
                                Ben nu al 14 jaar apple-gebruiker, thuis én op het werk, en ik volg de Windows- en linuxwereld van dichtbij. Voor mij is Win7 niet slecht maar niets meer dan XP met een glanzende coating. Win8 is er gekomen omdat MS toch íets moest doen. Ze lopen met alles achter vandaag de dag. Apple en Google, MS is het derde wiel aan de wagen aan 't worden.
                                Apple, Google, en open source zoals Mozilla... dat zijn de reuzen van vandaag. MS zal blijven bestaan, maar dan zie ik op middellange termijn enkel de XBOX divisie succes hebben (heb het al gezegd, die afdeling staat sterk).
                                De rest van hun verkoopcijfers kunnen alleen toegeëigend worden aan het feit dat ze het enige 'merk' zijn wat de man in de straat kent.

Ach, waar maak ik me druk om. Ik maak me toch ook niet druk om een storm, ik ga die gewoon uit de weg...
                                Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Working...
                                X