Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

"tablet" aankopen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: "tablet" aankopen

voor abo : als belgacom klant kan je normaal gratis gebruik maken van het FON netwerk. Ook in het buitenland. Deze hotspots zijn in het buitenland zeer veel te vinden.
    www.nowforever.be We are your reflection from the past for the future

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bereboot Bekijk bericht
      Momenteel hebben we een internet, tv en vaste telefoon- abonnement bij Belgacom.
      We denken eraan om een tablet te kopen om op reis toeristische info te kunnen bekijken, en onze mailtjes te kunnen lezen en beantwoorden.
      Vermits we niets kennen hiervan, graag jullie bedenkingen waarop we moeten letten, zowel met betrekking tot een toestel als met betrekking tot het abonnement.
      naar de belgacomshop gaan, alles in een maxi-pack laten zetten en je hebt er gratis voor de periode van 2 jaar een tab bij als exclusief voordeel?
      Mijn Blog
      D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

Comment

RT is fantastisch. Windows heeft inderdaad de minste apps, maar wat heb je aan 500.000 apps met achtergronden en tierlantijntjes. Persoonlijk mis ik geen enkele app die ik wel bij mijn Ipad heb.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Moa Bekijk bericht
          RT is fantastisch. Windows heeft inderdaad de minste apps, maar wat heb je aan 500.000 apps met achtergronden en tierlantijntjes. Persoonlijk mis ik geen enkele app die ik wel bij mijn Ipad heb.
          Op mij heeft Windows hetzelfde effect als de zomer...
          Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
            Op mij heeft Windows hetzelfde effect als de zomer...
            Fors maar niet fris?
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              Fors maar niet fris?
              Nee, ergerlijk en irritant...
              Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Tiens : bij hebben doen Apple producten dat...
                Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stach Bekijk bericht
                  voor abo : als belgacom klant kan je normaal gratis gebruik maken van het FON netwerk. Ook in het buitenland. Deze hotspots zijn in het buitenland zeer veel te vinden.
                  Hangt er van af welk buitenland. Scandinavie, Spanje... laat dat VEEL er maar af.
                  bye, Maurice
                  https://on4bam.com/
                  Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                    Tiens : bij hebben doen Apple producten dat...
                    Niet teveel zorgen maken, dat gaat over. Daar zijn medicamenten voor.
                    Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Niet teveel zorgen maken, dat gaat over. Daar zijn medicamenten voor.
                      De dag dat het gebruik van computers mij medicamenten doet nemen, smijt ik hier alles buiten... .
                      Groeten,

Polleke

Comment

Blijf jij dan maar lekker binnen bij je Apple...

Ik ben zeer content van beide Windows RT en Windows 8, voor de meesten is RT zelfs meer dan ze ooit nodig hebben.
                        Bij RT heb je het volledige Officepaket 2013 gratis in RT (= fullscreen) versie. Onenote, Outlook, Word; allemaal prachtig op RT.
                        Kadeda, je mag eens een dagje langskomen, ik zal je eens de echte Windows tonen, niet dat van je oude maschine vanuit het steentijdperk.
                        Qua tablets zijn de Windows versies veruit de meest productieve. Ipad is entertainment, Windows RT is entertainment en ondertussen ook geschikt om alles te doen waarvoor je normaal naar je laptop gaat.
                        Ik was voor de komst van win7 en 8 ook even overtuigd van Apple en heb er zelfs een tijdje 1 gehad (27", met i7, 16gb en al de andere high-end ****), maar wanneer ik zag wat win8 allemaal te bieden had, heb ik dit even gerunt op mijn Imac en deze dan ingeruilt tegen een PC die veel sneller is en nog geen derde koste van de Imac dat ik had! Heb mij enkele mooie schermen gekocht en ben nog nooit zo content geweest van een systeem als nu. En ik ben niet de enige die zich heeft kunnen verlossen van de Apple-oogkleppen/zotheid.

Eenmaal je een Windowstablet gewoon bent, is het zeer moeilijk terug te gaan naar een Ipad hoor.
                        Maar hoeveel Windowstablets heb je zelf in huis? Want je kan moeilijk iets beoordelen zonder er deftig mee te hebben gewerkt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
                          Kadeda, je mag eens een dagje langskomen, ik zal je eens de echte Windows tonen, niet dat van je oude maschine vanuit het steentijdperk.
                          Hmm, m'n vrouw heeft een core2duo met Win7 64-bit, niet echt het stenen tijdperk.
                          Win8 tablet al meerdere keren geprobeerd in de winkel. Tja, als je Office freak bent, misschien interessant. Ik werk al 14 jaar Microschoft vrij, zonder problemen.
                          Onlangs in de Fnac geweest, met een twintigtal Win8 PC's en tablets. Op enkele meters daarvan een Apple stand met MB Pro, Air, iPad, enz.
                          Twintig mensen rond de Apple toestellen, één bij de Win8 machines. Was jij dat misschien ?

Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
                          een PC die veel sneller is en nog geen derde koste van de Imac dat ik had
                          G'had er beter Linux op gezet... zoals ik onlangs met m'n vrouw haar Dell Core2duo gedaan heb. Die draait nu Opensuse met Libreoffice, zonder problemen...

Maar back on topic : aan TS --> ik durf je geen Windows tablet aanraden, die verantwoordelijkheid neem ik niet
                          Last edited by Kaneda; 6 juni 2013, 23:31.
                          Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Hmm, m'n vrouw heeft een core2duo met Win7 64-bit, niet echt het stenen tijdperk.
                            Win8 tablet al meerdere keren geprobeerd in de winkel. Tja, als je Office freak bent, misschien interessant. Ik werk al 14 jaar Microschoft vrij, zonder problemen.
                            Onlangs in de Fnac geweest, met een twintigtal Win8 PC's en tablets. Op enkele meters daarvan een Apple stand met MB Pro, Air, iPad, enz.
                            Twintig mensen rond de Apple toestellen, één bij de Win8 machines. Was jij dat misschien ?

G'had er beter Linux op gezet... zoals ik onlangs met m'n vrouw haar Dell Core2duo gedaan heb. Die draait nu Opensuse met Libreoffice, zonder problemen...

Maar back on topic : aan TS --> ik durf je geen Windows tablet aanraden, die verantwoordelijkheid neem ik niet
                            De mens worden gelokt door het design van Apple. T'is een reden als een andere om een computer te kopen, maar ik hou ook rekening met andere factoren. Er zijn ook vrouwen die geen luidsprekers in hun living willen : ik heb liever muziek dan gekweel...
                            Hier staan dus luidsprekers en een 42 cm. stereo....

Koop wat je graag koopt, maar stop met zaken af te breken die je maar met moeite kent... Windows Phone 8 is qua interface gewoon beter dan een Iphone. Maar je hebt wel gelijk dat ze te laat zijn met dat ding... En dat is behoorlijk jammer, want meer concurrentie is enkel goed voor de consument. Ik zie dus niet in waarom een windows RT tablet qua interface het ook niet beter zou doen dan de Ipad.
                            Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                              De mens worden gelokt door het design van Apple. T'is een reden als een andere om een computer te kopen, maar ik hou ook rekening met andere factoren. Er zijn ook vrouwen die geen luidsprekers in hun living willen : ik heb liever muziek dan gekweel...
                              Hier staan dus luidsprekers en een 42 cm. stereo....

Koop wat je graag koopt, maar stop met zaken af te breken die je maar met moeite kent... Windows Phone 8 is qua interface gewoon beter dan een Iphone. Maar je hebt wel gelijk dat ze te laat zijn met dat ding... En dat is behoorlijk jammer, want meer concurrentie is enkel goed voor de consument. Ik zie dus niet in waarom een windows RT tablet qua interface het ook niet beter zou doen dan de Ipad.
                              De toekomst voor de desktop is Linux, de toekomst voor mobile is Android en iOS. De rest, zoals gezegd, krijgt de kruimeltjes, of ze nu goed of slecht zijn. Microsoft zal altijd zijn publiek hebben (oude mensen met een HP en Windows erop - 2 stokoude merken - omdat ze niks anders kennen ), maar ze zijn al veel van hun pluimen kwijt. Hun browser blijft aan marktaandeel verliezen en meer en meer bedrijven en overheidsinstanties (wereldwijd) kiezen voor open source software (= exit office).
                              Misschien lelijk gezegd, maar eens de generatie die opgegroeid is met Microsoft de geest geeft, dan betekent dat het begin van het einde voor Microschoft. Met Win8 hebben ze hun best gedaan, maar 't is als een duiveltje dat probeert uit een wijwatervat te geraken... 't Is een log beest dat probeert mee te doen met de jonge, coole garde (vreemd dat hun xbox afdeling wél kwaliteit biedt, waarom trekken ze dat niet door naar de rest ?)

Pas op, mijn mening. Maar geef toe, jonge mensen gaan voor iOS of Android, en OS X op de desktop. Voor mobile meer android zelfs want een iPhone schijnt ook al niet meer 'cool' te zijn. Een windows phone is dat al helemaal niet. En ik ben heel benieuwd naar Ubuntu mobile en Firefox OS, hou die in de gaten !
                              Nou ja, ieder zijn meug. Ik leef - correctie - wij leven - volledig Microsoftvrij en hebben nog nergens problemen ondervonden. A microsoft-free world, it does exist !
                              Last edited by Kaneda; 7 juni 2013, 20:42.
                              Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht

Kan het niet beter verwoorden - hier in huis twee iPads een een Galaxy Tab.

De Galaxy tab is zeker niet slecht en op sommige vlakken ( USB, SD card ) wat toegangkelijker dan de iPad, maar in het algemeen werk ik toch liever ( en vaker ) met de iPad.
                                Hier zowel iPad als Samsung tablet in huis ... ik laat toch bijna altijd de iPad staan voor de Samsung.
                                Maar heb je het nog over de eerste 7" van Samsung die je had?
                                De nieuwe kan je daar helemaal niet meer mee vergelijken.
                                Wat apps betreft, ik heb er ook betalende op de iPad die niet werken zoals het hoort, net als bij Android ... maar voor de iPad ben je ondertussen wel een veelvoud aan geld kwijt.
                                Alles heeft voor- en nadelen.
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

Comment

Working...
                                X