Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

"tablet" aankopen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: "tablet" aankopen

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
    Laten we 'r maar mee ophouden, nogal vermoeiend...
    en fanboy nr1 moet perse het laatste woord erover hebben.
    vooral uw antwoorden en uitleg is echt vermoeiend en nogal uw mening opdringen, daardoor alleen al ga je meer mensen ervan weg duwen dan overtuigen.
    man man sommige kunnen toch echt een topic verzieken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk bericht
      en fanboy nr1 moet perse het laatste woord erover hebben.
      Fanboy ? En Windows ophemelen is geen fanboyisme ?
      Bah, 't is overal hetzelfde. Als je geen Windows-gebruiker bent zoals 'iedereen' ben je ofwel een aansteller of een fanboy (of allebei).

Enfin, geniet nog van jullie zomer ! 'k Ga van 't weekend nog een cinemake doen. Salut !
      Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Bah, 't is overal hetzelfde. Als je geen Windows-gebruiker bent zoals 'iedereen' ben je ofwel een aansteller of een fanboy (of allebei).

Enfin, geniet nog van jullie zomer ! 'k Ga van 't weekend nog een cinemake doen. Salut !
        Verschil tussen fanboyisme en andere is dat de fanboy reageert vanuit zijn emoties en overtuigingen en niet afkomt met feiten.
        Ik denk dat jij tot de fanboys behoort...
        Apple krijgt veel meer sympathie van veel mensen dan Microsoft bij jongeren, je moet dus niet 'the underdog' uithangen.

Wat heeft de topicstarter nu gekozen als tablet?

Comment

Als er 1 tak is waar Apple zou moeten veel aanhangers hebben dan is het wel in de fotografie en opmaakwereld. Dus op dit forum zou het met de "windows fanboys" redelijk moeten meevallen.
          Windows heeft zijn beperkingen, maar ik denk nog altijd dat iedereen voor zichzelf mag bepalen wat hij gebruikt. Voor mij past een deftige windows-PC een stuk beter bij mijn noden dan de apple-producten. Maar als je hier sommigen ziet die quasi verliefd zijn op hun Apple ding : dan kan je niet anders dan meewarig je hoofd te schudden. Een computer is nog altijd niet veel meer dan een domme rekenmachine, maar die je wel voor veel dingen kan gebruiken...
          Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
            ...
            Die vlekken waren echt irritant voor videobewerking, heb er Apple over aangesproken en ze vertelden me dat dit 'normaal' was als je er te lang op zit; dat is het teken dat je even moet stoppen... ...
            kompleet OT ...
            Is Fyra syndroom .. als het sneeuwt niet sneller dan 20 Km/u met een HST trein ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
              kompleet OT ...
              Is Fyra syndroom .. als het sneeuwt niet sneller dan 20 Km/u met een HST trein ...
              OT?

Comment

On Topic: ik heb een iPad (versie 1) en de laatste Samsung Tablet en geef persoonlijk de voorkeur aan het Android OS maar dat is zo persoonlijk.

Off Topic: Ik heb hier ook een MacBook Pro maar ik kan het maar niet gewoon worden. Windows 7 is voor mij een echt goed OS waar de cliché's van Windows van geen tel meer zijn. Windows 8 is dan weer een OS dat ik niet gewoon kan worden maar 8.1 brengt de oplossing.
                Mac: leuke hardware met oog voor detail, vooruitstrevend op bepaalde vlakken maar de prijs voor hum computers is simpelweg te hoog (voor mij). Ondertussen hier twee 17" HP Elitebooks draaien met de ene een Win 7 en de andere Ubuntu en beiden werken prima (y).

Comment

Ik heb ondertussen zo wat alle mogelijke tablets gehad, Ipad, Samsung tablets en een Windows 8 tablet.
                  Qua tablets blijft Apple met zijn Ipad mijn voorkeur hebben ( niet qua computers maar dat is persoonlijk, ik heb daar mijn redenen voor ), qua smartphones gaat er voor mij echt niks boven Android, een fenomenaal besturingssysteem, en een Windows tablet komt er bij mij niet meer in.
                  En waarom dan geen Android tablet vragen sommigen zich af denk ik? Wel, ik heb een zogenaamde Phablet, namelijk de Samsung Galaxy Note 2.
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Working...
                  X