Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ja Empe je laat weer je mooiste kant niet zien. Vind ik niet zo fijn van je. Met de mensen te beledigen zet je jezelf mooi voor schut.
Een normaal debat als volwassenen onder elkaar moet ook lukken denk ik?
Uit je eigen teksten "Art. 1: definitie
§1. Een tweede verblijf is een private woongelegenheid die voor de eigenaar of de huurder of de gebruiker ervan niet tot hoofdverblijf dient, maar die op elk ogenblik door hen voor bewoning kan worden gebruikt."
Als het verhuurd is dan kan en mag de eigenaar de woning niet betreden.
Lijkt mij behoorlijk eenvoudig en al de rest dat je er bij haalt maakt niets uit.
Mij lijkt alvast dat de eigenaar ontslagen is van zijn plicht om die tax te betalen.
De huurder daarentegen houd er blijkbaar wel twee panden op na maar of dat belastbaar is als tweede verblijf weet ik zo nog niet. Uit uw eigen tekst zo te zien wel.
Last edited by buurmanBert; 4 november 2016, 00:40.
§1. Een tweede verblijf is een private woongelegenheid die voor de eigenaar of de huurder of de gebruiker ervan niet tot hoofdverblijf dient, maar die op elk ogenblik door hen voor bewoning kan worden gebruikt."
Als het verhuurd is dan kan en mag de eigenaar de woning niet betreden.
Lijkt mij behoorlijk eenvoudig en al de rest dat je er bij haalt maakt niets uit.
Mij lijkt alvast dat de eigenaar ontslagen is van zijn plicht om die tax te betalen.
De huurder daarentegen houd er blijkbaar wel twee panden op na maar of dat belastbaar is als tweede verblijf weet ik zo nog niet. Uit uw eigen tekst zo te zien wel.
Er staat "door hen" ... dus ook toepasselijk op de huurder.
Comment