Ik ben van plan om rondom een huis nieuwe paden en een oprit aan te leggen.De look van een kassei past het beste.Zou ze zelf willen leggen en heb al ervaring met klinkers. Echte kasseien zijn me veel te duur en zijn in verhouding ook veel moeilijker te leggen. Ik had hier graag gelezen wat de ervaringen zijn ivm duurzaamheid van courtstones(betonkasseien) na verloop van tijd.
Zijn er hier mensen die deze namaak kasseien reeds een paar jaar bij hun thuis liggen hebben? Verkleuren deze niet??.....worden ze niet poreus???...vriezen er tijdens de vorstperiode geen schilfers af??? Het is en blijft een betonproduct. Zijn er namaakmerken die je zeker niet mag gebruiken?? Online is er nog meer bitter weinig info te vinden. Alvast bedankt voor elke reactie.
Zijn er hier mensen die deze namaak kasseien reeds een paar jaar bij hun thuis liggen hebben? Verkleuren deze niet??.....worden ze niet poreus???...vriezen er tijdens de vorstperiode geen schilfers af??? Het is en blijft een betonproduct. Zijn er namaakmerken die je zeker niet mag gebruiken?? Online is er nog meer bitter weinig info te vinden. Alvast bedankt voor elke reactie.
Comment