Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

TV kijken zonder kabel.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: TV kijken zonder kabel.

Oorspronkelijk geplaatst door ruudbaers Bekijk bericht
    Wat bedoel je daarmee juist reeds in Belgie?
    Toen Marie-Anne nog in België woonde...
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.5) - iPhone XR (iOS 18.5) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.5)

Comment

digitenne.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ruudbaers Bekijk bericht
        Wat bedoel je daarmee juist reeds in Belgie?
        Wij wonen nu in Frankrijk. Maar wegens schandalig duur kabel-tv in België waren we al lang overgestapt naar TV Vlaanderen.
        Touch the Earth...Gently
        www.passionsenfrance.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
          Toen Marie-Anne nog in België woonde...
          Sorry, LesC, over jouw post had ik overgekeken!
          Excuses
          Touch the Earth...Gently
          www.passionsenfrance.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
            Sorry, LesC, over jouw post had ik overgekeken!
            Excuses
            Geen probleem, Marie-Anne, maar omdat ik toevallig het antwoord kende...
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.5) - iPhone XR (iOS 18.5) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.5)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
              Hangt er blijkbaar zeer van af waar je woont, van horen zeggen zou je in de hoek Nederland - België - Duitsland een zeer mooi aanbod
              hebben met je DVB-T antenne, mischien kunnen sommigen dat hier beamen ?

In ieder geval als je aan die zenders genoeg hebt, het is gratis, de kwaliteit is subliem en de DVB-T antenne met kiezer
              is zeer goedkoop, bovendien kan je zelfs kiezen of je er eentje koopt voor je computer of voor een tv, waarschijnlijk
              zullen ze ook wel bestaan als multfunctioneel aansluitbaar.
              Ik heb een vriend die daar heel rare dingen mee doet, zo heeft hij er eentje gemonteerd in een schotelantenne op de plaats van de kop
              natuurlijk moet je dan richten, maar hij kan er zelfs Nederlandse zenders op ontvangen hier van uit midden W-VL.
              Mensen uit die Limburgse hoek hadden (hebben?) steeds voordeel gehad wat TV betreft.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                Mensen uit die Limburgse hoek hadden (hebben?) steeds voordeel gehad wat TV betreft.
                Hangt ervan af wat je voordeel noemt. Ik hoef echt geen Duitse TV, maar zou wat blij zijn met meer Brits. (en daarvoor zat je -vroeger toch- beter aan de kust, niet?)

Comment

Hangt ervan af wat je voordeel noemt. Ik hoef echt geen Duitse TV, maar zou wat blij zijn met meer Brits. (en daarvoor zat je -vroeger toch- beter aan de kust, niet?)
                  Ja maar die aan de kust hadden niks
                  Het (slecht) weer speelde ook een rol.
                  De Vlaamse zenders konden ze wel ontvangen.
                  (de zendmast in Waver was toen een begrip...)

Meer Brits mag
                  De technische kwaliteit, het beeld, van hun programma's is ook zeer goed.
                  Je merkt dat goed bij buitenopnames.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Met een schotel van 60cm haal je BBC 1 en alle lokale varianten, 2, 3 , 4, HD, choice, Channel 4, 5, ITV en nog wat dingen uit de lucht, gratis. Ze zitten zonder encryptie op ASTRA 2D.

Comment

Allemaal bedankt voor het meedenken...
                      TV Vlaanderen valt dus ook al af vermoed ik, aangezien ik niet meteen een schotel aan de muur mag hangen en gaten gaan boren... (Het is ook gelegen in een bosrijk gebied, ik weet niet of bomen een probleem vormen?)
                      Ik denk dat het beste een combinatie is van gratis zenders zoals één en canvas, en voor de programma's die ik op andere zenders wil kijken ik dan toch maar via streaming zal moeten kijken.

Comment

Ik had mijn antenne op astra 2D gezet. Dat werkte perfect ... tot er in de zomer blaadjes aan de boom begonnen groeien

Als je een smartphone met camera hebt kan je wel checken of het al dan niet te doen is.
                        https://play.google.com/store/apps/d...gmentedreality

TV Vlaanderen zit op Astra 19.2E dacht ik.

Comment

Working...
                        X