Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

USB3-snelheid: kan iemand een schatting maken ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: USB3-snelheid: kan iemand een schatting maken ?

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Heb je de folder al eens bekeken waar die incrementele BU-bestanden staan. Het zijn idd. een aantal bestanden.
    Ik heb dat een keer geprobeerd maar ik wist niet hoe ik zo'n BU kon terug zetten.
    Het is daarom dat ik telkens een volledige BU maak
    Met timemachine gaat alles vanzelf ;-)
    Ik heb er eentje die via wifi draait, overigens net nog nodig gehad na een defekte ssd, en eentje die ik via usb zo nu en dan aansluit, en daarna weer elders onderbreng.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
      Met timemachine gaat alles vanzelf ;-)
      Ik heb er eentje die via wifi draait, overigens net nog nodig gehad na een defekte ssd, en eentje die ik via usb zo nu en dan aansluit, en daarna weer elders onderbreng.
      Bij mij wordt alles van mijn pc ook automatisch gebackupt naar de server. Zo kan ik van elke pc van het netwerk aan mijn files, kan ze ook zo synchroniseren. Wel tof dat dit allemaal ingebouwd is in win7/8.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Heb je de folder al eens bekeken waar die incrementele BU-bestanden staan. Het zijn idd. een aantal bestanden.
        Ik heb dat een keer geprobeerd maar ik wist niet hoe ik zo'n BU kon terug zetten.
        Het is daarom dat ik telkens een volledige BU maak
        Een degelijk backuppakket houdt een database bij, en kan dus de laatste versie van elk bestand feilloos terugvinden in een aantal backupbestanden.
        Maar persoonlijk hou ik me er ook niet mee bezig : ik doe mijn backups manueel (ook omdat ik niet zoveel te backuppen heb).
        Groeten,

Polleke

Comment

Working...
        X