Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Morgen start Snow

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Morgen start Snow

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    gelezen:
    Het basispakket bevat slechts 32 reguliere zenders, heel wat minder dan de concurrentie. Voor extra kanalen moet de klant bijbetalen. Kanalen zoals 'Discovery World' en 'Kanaal Z' ontbreken uit het basisaanbod. Ook voor de BBC-kanalen moet men bijbetalen, hoewel je dan wel een HD-kanaal krijgt.
    grt,bouk.
    Kijk nog een keertje
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Kan iemand de extra tv-zenders vinden die Snow aanbiedt?
      Nickhits - Nicktoons - Baby TV - Boomerang.
      Voor 6 euro per maand.
      Verder is alles nogal heel vaag, schept direct vertrouwen.
      Bij mij staat het nu al vast, ik blijf bij Telenet.
      Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
      Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        Nickhits - Nicktoons - Baby TV - Boomerang.
        Voor 6 euro per maand.
        Formidabel he.
        "denken - durven - doen"
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Formidabel he.
          "denken - durven - doen"
          Precies iets voor ons hé Theo. Hahahaha

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
          Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Op zich leuk natuurlijk, maar voor mij is Telenet (helaas) nog steeds de enige optie voor digitale tv:

We kijken af en naar Njam, Sundance, Fox, Eurosport... Voor zover ik weet is Telenet ook nog steeds de enige die mogelijkheid biedt om 2 programma's tegelijk op te nemen en ondertussen nog naar een 3e te kijken.

Comment

OK over smaak valt niet te twisten Gandalf
              En ik ga ook geen risico nemen. Telenet is duurder maar bijv. 10 euro goedkoper kiezen bij Snow en me dan
              in een, als ik het een (klein) avontuur mag heten, storten?
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                Precies iets voor ons hé Theo. Hahahaha

Grtz, RF
                "Vrolijke, vrolijke, vrieeeee ie den"
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

mijn besluit staat vast. ik ga voor snow.
                  Momenteel heb ik Belgacom TV zonder problemen.... maar kijk bijlange na niet naar al die zenders.
                  voor mij is het alvast goedkoper per maand.
                  Iedereen heeft een fotografisch geheugen, alleen zit bij de meeste nog het dopje voor de lens
                  Mijn foto site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gandalf Bekijk bericht
                    Op zich leuk natuurlijk, maar voor mij is Telenet (helaas) nog steeds de enige optie voor digitale tv:

We kijken af en naar Njam, Sundance, Fox, Eurosport... Voor zover ik weet is Telenet ook nog steeds de enige die mogelijkheid biedt om 2 programma's tegelijk op te nemen en ondertussen nog naar een 3e te kijken.
                    Bij Belgacom kan je een onbeperkt aantal programma's opnemen : 1 bekijken, tegelijk 1 opnemen, en de rest kan je laten opnemen op de servers van Belgacom (wel niet in HD).
                    Groeten,

Polleke

Comment

inderdaad ik neem er hier soms 4 tegelijk op in het weekend, mij een zorg waar die staan. En internet en tv Hd en 2 laptops onder het kijken ook geen probleem wel sinds verleden jaar in de zomer pas vdsl2 gekregen en dan pas digitaal aan het kijken. Ben er wel een keer of drie keer per jaar fysiek achter gaan horen, met het argument dat BGcom mij naar de concurrentie duwt, of dit geholpen heeft weet ik niet. En ze hebben de moeite gedaan om het in onze straat het straat te krijgen ongeacht de aantal huizen, 3 stuks over 4 of meer km. Dus content. En mijn buikgevoel is tegen die gele King Kong.
                      https://ggpics.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                        Bij Belgacom kan je een onbeperkt aantal programma's opnemen : 1 bekijken, tegelijk 1 opnemen, en de rest kan je laten opnemen op de servers van Belgacom (wel niet in HD).
                        Eén HD, Canvas HD en VTM HD kan je wel opnemen op de servers van Belgacom, 2BE HD en VIER HD niet.
                        Je kan ook niet alle andere zenders op de servers van Belgacom opnemen, dat gaat alleen met de Belgische zenders: Eén (HD), Canvas (HD), VTM (HD), 2BE, Vier, Vijf, Vitaya en Acht kan je op die manier opnemen (nadat je al eerst een ander programma hebt ingesteld dat op hetzelfde tijdstop wordt uitgezonden).
                        Het is zelfs mogelijk om al die zenders tegelijk op te nemen op de Belgacom servers, je moet de programma's dan wel binnen de maand bekijken.

Dat lukt hier toch via een Scarlet abonnement.

Het werkt Belgacom (Scarlet) ook perfect.
                        http://barthuysmans.smugmug.com/
                        BD0338BE

Comment

Bart kunt ge me eens zeggen welke lijn je hebt van Belgacom.
                          (ADsl, VDsl, VDsl2, VDSL Pro ??)

Een buurman die iets verder woont heeft die VDSL Pro à 44,7+Mbps down en 4.2+ upload .

Het lijkt me dat de betere lijnen van Belgacom te maken hebben met een betere upload.
                          Maar digitale tv moet het niet hebben van de upload he
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Bart kunt ge me eens zeggen welke lijn je hebt van Belgacom.
                            (ADsl, VDsl, VDsl2, VDSL Pro ??)
                            VDSL2 staat er onder op de Sagem modem.
                            http://barthuysmans.smugmug.com/
                            BD0338BE

Comment

intussen al iemand ervaring met snow? snelle installatie? kwailiteit?
                              some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                              Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Working...
                              X