Re: BOF bedankt.
Ik ben teleurgesteld in de vriendjespolitiek die ik hier op het forum tegenkwam, onder andere in de HOF.
Dat BOF is samengesteld uit de foto's van HOF maakt dat ik die zoals de HOF logischerwijs ook met een korreltje zout neem.
Ik had op BD, niet specifiek HOF, al zo vaak gezien dat de foto niet beoordeeld wordt maar de maker.
Daardoor ben ik inderdaad teleurgesteld en gefrustreerd geraakt.
Niet voor mezelf, als ik plezier heb in het maken van de foto ben ik tevreden.
Andermans commentaar of mening interesseert me niets (meer)
Ik vind die vriendjespolitiek een vorm van onrecht jegens vele andere foto's en fotografen.
En het is niet zo dat ik vind dat er geen mooie foto's in de HOF en BOF staan.
Je kunt er goed een boek van maken maar als je BD wegdenkt (en vriendjespolitiek geen rol speelt) is het niet zo'n superboek meer.
Het is de sociale context die BOF maakt tot wat het is.
Sommige foto's die hier op BD (HOF of niet) de hemel in worden geprezen zouden op een ander forum lauwtjes ontvangen worden.
Wat is HOF en BOF nog als je de sociale context weghaalt?
Ik kan me voorstellen dat er geen rendabel fotoboek mee te produceren is.
Misschien dat deze toelichting wat duidelijk maakt; inderdaad frustratie en teleurstelling maar slechts indirect jegens HOF en BOF.
Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers
Bekijk bericht
Ik ben teleurgesteld in de vriendjespolitiek die ik hier op het forum tegenkwam, onder andere in de HOF.
Dat BOF is samengesteld uit de foto's van HOF maakt dat ik die zoals de HOF logischerwijs ook met een korreltje zout neem.
Ik had op BD, niet specifiek HOF, al zo vaak gezien dat de foto niet beoordeeld wordt maar de maker.
Daardoor ben ik inderdaad teleurgesteld en gefrustreerd geraakt.
Niet voor mezelf, als ik plezier heb in het maken van de foto ben ik tevreden.
Andermans commentaar of mening interesseert me niets (meer)
Ik vind die vriendjespolitiek een vorm van onrecht jegens vele andere foto's en fotografen.
En het is niet zo dat ik vind dat er geen mooie foto's in de HOF en BOF staan.
Je kunt er goed een boek van maken maar als je BD wegdenkt (en vriendjespolitiek geen rol speelt) is het niet zo'n superboek meer.
Het is de sociale context die BOF maakt tot wat het is.
Sommige foto's die hier op BD (HOF of niet) de hemel in worden geprezen zouden op een ander forum lauwtjes ontvangen worden.
Wat is HOF en BOF nog als je de sociale context weghaalt?
Ik kan me voorstellen dat er geen rendabel fotoboek mee te produceren is.
Misschien dat deze toelichting wat duidelijk maakt; inderdaad frustratie en teleurstelling maar slechts indirect jegens HOF en BOF.
Comment