Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BOF bedankt.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• BOF bedankt.

jammer dat het nu definitief over is.
    maar wil toch nog even alle medewerkers die zich in hebben ingezet voor het BOF van harte bedanken voor die inzet.
    jammer...heeeeel.. jammer.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Re: BOF bedankt.

Ja jammer. Maar zo gaat dat. Dat wisten de Beatles al.

There are places I remember
    All my life, though some have changed
    Some forever not for better
    Some have gone and some remain
    All these places have their moments
    With lovers and friends I still can recall
    Some are dead and some are living
    In my life I've loved them all

Comment

over wat gaat het?
      wat is er gebeurd?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fonteintje Bekijk bericht
        over wat gaat het?
        wat is er gebeurd?
        Hier verschijnen berichten van het BD-team. In dit forum kan je geen nieuwe topics aanmaken, (soms) enkel replies doen. Algemene 'polls' van het teamworden ook in dit forum geplaatst.

grt,bouk.

Comment

RIP BoF ... op zijn minst HEEL SPIJTIG vindt ik dit
          Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

Comment

ook wil ik het BOF team bedanken vr het in het verleden geleverde werk.
            Maar vind het ZEER SPIJTIG dat er mee gedaan is !!!!!!!
            groetjes Ingrid

Comment

Heb ik dan een keer 2 foto's in de hof in 2012 en komt het boek niet meer uit
              Ik vind het jammer, niet voor mij, maar voor de initiatiefnemers dat hun kind zo ter ziele is gegaan.
              Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PLATO Bekijk bericht
                .........
                Ik vind het jammer, niet voor mij, maar voor de initiatiefnemers dat hun kind zo ter ziele is gegaan.
                tja... het werd natuurlijk gedaan door een ploeg vrijwilligers en amateurfotografen en geen uitgevers hè.
                daarom had ik mijn hoop nog wat op een samenwerking met SHOOT gevestigd...
                maar nogmaals ..het tis erg jammer .
                grt,bouk.

Comment

Erg jammer natuurlijk, spijtig dat er niet meer interesse was om het boek te kopen.

Ik vraag me af of er geen uitgeverij interesse heeft als hun het materiaal wordt aangeboden?

Willy
                  Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
                    Erg jammer natuurlijk, spijtig dat er niet meer interesse was om het boek te kopen.

Ik vraag me af of er geen uitgeverij interesse heeft als hun het materiaal wordt aangeboden?

Willy

Als ik me niet vergis is BOF een verzameling afbeeldingen uit de HOF, ook wel Hall Of Friends genoemd.
                    Waarom zou een uitgever afbeeldingen van deze vriendenkliek willen uitgeven?
                    Het is alleen van waarde binnen de vriendenkliek.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht

Ik vraag me af of er geen uitgeverij interesse heeft als hun het materiaal wordt aangeboden.

Willy
                      Ik vind het ook wel spijtig dat dit verdwijnt, maar de kosten-baten zullen wel niet heel gunstig zijn.
                      Anderzijds, fotoboeken genoeg in de handel. Nieuwe vind je eerst te koop zijn in de reguliere boekenhandel, na een tijdje met korting en na nog een jaartje liggen ze bij De Sleghte.Later enkel nog te vinden op één of andere tweedehands boekenhandel of beurs.
                      Mvg.
                      Robert
                      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Als ik me niet vergis is BOF een verzameling afbeeldingen uit de HOF, ook wel Hall Of Friends genoemd.
                        Oeps ... is er ergens op een lange teen getrapt
                        The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
                          Oeps ... is er ergens op een lange teen getrapt
                          Ik heb geen tenen en ook geen ambities op het vlak van fotografie als je dat soms bedoelt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
                            Dit is nou een typische reactie van een denk ik teleurgesteld en/of gefrustreerd iemand, dat is iets wat het BOF-team niet verdiend.
                            Ook ik wil de mensen die zich hiervoor hebben ingezet bedanken voor hun moeite en tijd.
                            Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                            Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
                              Dit is nou een typische reactie van een denk ik teleurgesteld en/of gefrustreerd iemand, dat is iets wat het BOF-team niet verdiend.
                              Ook ik wil de mensen die zich hiervoor hebben ingezet bedanken voor hun moeite en tijd.
                              Ik begrijp de reactie wel van heaucheneaudt en, kan hem wel beetje volgen.

Natuurlijk zijn de foto's in het HOF stuk voor stuk prachtige exemplaren. En als die in een boek gegoten worden is dit een prachtig boek met diverse prachtige foto's.
                              Maar wie koopt zo een prachtig fotoboek met zo een diversiteit aan foto's? Voornamelijk de eigenaars van de gepubliceerde foto's. Het is zoals de oprichters zelf schreven, commercieel niet haalbaar om daar verder mee te doen. Hoe prachtig deze boeken wel waren. Je moet zien dat je uit de kosten geraakt.

Heeft volgens mij niks met lange tenen of frustratie te maken.

Ik kijk regelmatig in het HOF en hoop dat de digitale versie nog lang mag doorgaan.

mir
                              De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Working...
                              X