Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dropbox gebruikers opgelet! Ook voor 'oude' gebruikers is de procedure aangepast

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Dropbox gebruikers opgelet! Ook voor 'oude' gebruikers is de procedure aangepast

Naar aanleiding van deze topic:
    Forum voor testen en uitproberen in het algemeen, maar wel foto-gerelateerd. Je kan hier proberen of een koppeling naar een foto op uw site goed werkt, je eerste testfoto's met je nieuwe camera bekijken e.d.

en deze:
    Forum voor testen en uitproberen in het algemeen, maar wel foto-gerelateerd. Je kan hier proberen of een koppeling naar een foto op uw site goed werkt, je eerste testfoto's met je nieuwe camera bekijken e.d.

kwam ik dus vanavond tot de ontdekking dat mijn foto's hier op het forum, voor zover ge-host door Dropbox, niet meer zichtbaar zijn.
    Enfin, gelukkig maar dat ik tegenwoordig een "photobase" bijhoud, ook nadat ik daarover destijds een topic gestart ben

Ik houd een en ander gewoon bij in een Excel-spreadsheet, maar kan aan de hand daarvan, nu een voor mijn links op BD gaan checken en eventueel herstellen.

Vraag: zijn er nog onder jullie die zoiets (recent) hebben meegemaakt? Heeft Dropbox ons daar ooit van op de hoogte gebracht?
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.2) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Re: Dropbox gebruikers opgelet! Ook voor 'oude' gebruikers is de procedure aangepast

Mijn foto's staan nog online en inderdaad heb ik een tijd geleden een bericht gekregen dat er "iets", ik weet niet meer wat, zou veranderen.
    Kan abuis zijn, maar dacht dat het ging over dropbox op meerdere computers instaleren.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Re: Dropbox gebruikers opgelet! Ook voor 'oude' gebruikers is de procedure aangepast

De mijne staan er ook nog... gelukkig maar
      Touch the Earth...Gently
      www.passionsenfrance.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
        Naar aanleiding van deze topic:

en deze:

kwam ik dus vanavond tot de ontdekking dat mijn foto's hier op het forum, voor zover ge-host door Dropbox, niet meer zichtbaar zijn.
        Enfin, gelukkig maar dat ik tegenwoordig een "photobase" bijhoud, ook nadat ik daarover destijds een topic gestart ben

Ik houd een en ander gewoon bij in een Excel-spreadsheet, maar kan aan de hand daarvan, nu een voor mijn links op BD gaan checken en eventueel herstellen.

Vraag: zijn er nog onder jullie die zoiets (recent) hebben meegemaakt? Heeft Dropbox ons daar ooit van op de hoogte gebracht?
        Mijn public map staat er nog, maar via de IMG invoegen werkt het ook niet meer.

Comment

Ik heb hier geen problemen mee soms zijn ze met onderhoud bezig en dan zie ik de foto's wel verschijnen.

Vriendelijk groet ,
          Jessey

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk bericht
            Ik heb hier geen problemen mee soms zijn ze met onderhoud bezig en dan zie ik de foto's wel verschijnen.

Vriendelijk groet ,
            Jessey
            Inderdaad, nu blijkt het terug te werken.

Comment

Working...
            X