Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De echte Kerstmis spirit from EA.
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: De echte Kerstmis spirit from EA.
Oorspronkelijk geplaatst door aline55 Bekijk berichtyekkes......ben lekker ouderwets, dit kan ik niet hebben......
Je moet die tekst eens lezen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door aline55 Bekijk berichtneen, dank u....heb al genoeg gezien dit afgelopen jaar.....
hoe kunnen de mensen dit spelen????
Maar de persoon die die tekst heeft geschreven!
"Binnenkort is het Kerstmis. Dat willen we vieren door een gratis* SPAS-12-jachtgeweer weg te geven".
Comment
-
-
Dit lijkt me toch echt spijkers op laag water zoeken. Ik ben geen gamer, maar ik kan wel begrijpen dat er mensen zijn die hun vrije tijd hierin investeren. Omdat het kerst is hun hobby plots smakeloos? EA geeft een virtuele geweer weg voor Kerstmis aan mensen die zoiets kunnen appreciëren in hun virtuele wereld. Dit is fout omdat? Het een geweer is? Het virtueel is? Daar ligt men nu wakker van? Op 25 december zullen er mensen vermoord, verkracht, gefolterd en verminkt worden. Er zullen mensen sterven van de honger en van de kou terwijl wij lekker warm ons buikje vullen met de familie. Dat is dan de realiteit, maar een virtuele geweer is wat zwaar op de maag ligt?
Ok, het is niet helemaal eerlijk om met zulke extremen af te komen, maar enige zin voor relativering was in deze thread toch al zoek.Canon 5D, Olympus OM Zuiko 28f2.8, 50f1.4, 135f3.5, 300f4, Leica Elmarit-R 90f2.8, Yashica ML 50f1.4
Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Whodimi Bekijk berichtDit lijkt me toch echt spijkers op laag water zoeken. Ik ben geen gamer, maar ik kan wel begrijpen dat er mensen zijn die hun vrije tijd hierin investeren. Omdat het kerst is hun hobby plots smakeloos? EA geeft een virtuele geweer weg voor Kerstmis aan mensen die zoiets kunnen appreciëren in hun virtuele wereld. Dit is fout omdat? Het een geweer is? Het virtueel is? Daar ligt men nu wakker van? Op 25 december zullen er mensen vermoord, verkracht, gefolterd en verminkt worden. Er zullen mensen sterven van de honger en van de kou terwijl wij lekker warm ons buikje vullen met de familie. Dat is dan de realiteit, maar een virtuele geweer is wat zwaar op de maag ligt?
Ok, het is niet helemaal eerlijk om met zulke extremen af te komen, maar enige zin voor relativering was in deze thread toch al zoek.
Voor ik het vergeet.
Ghost Recon heb ik uitgespeeldLast edited by theokus; 21 december 2012, 19:30.
Comment
-
'T is natuurlijk niet mooi omschreven he, kerst vieren met een geweer..
Maar het is maar een spel he. Dat ze een "geste" willen doen met de feestdagen vind ik dan schoon, het gebaar dan ... en dat zouden ze vaker mogen doen, want alle DLC is tegenwoordig geldklopperij. Ik heb het dan over Call of duty, andere weet ik niet.. (En toch koop ik het vaak, om meer afwisseling te hebben (maps)..)Canon EOS 6D + 24-105 f4.0 L IS USM - 50mm f1.8 - 85mm f1.8 - Sigma 150mm f2.8 macro.
https://www.flickr.com/photos/129745547@N08
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nixonn Bekijk bericht'T is natuurlijk niet mooi omschreven he, kerst vieren met een geweer..
Maar het is maar een spel he. Dat ze een "geste" willen doen met de feestdagen vind ik dan schoon, het gebaar dan ... en dat zouden ze vaker mogen doen, want alle DLC is tegenwoordig geldklopperij. Ik heb het dan over Call of duty, andere weet ik niet.. (En toch koop ik het vaak, om meer afwisseling te hebben (maps)..)
Kan je je ook "kapot" kopen
Comment
-
-
tja, gamers zijn er idd ook, en niet alle veroorzakers van de vroegtijdige dood van amerikaanse scholieren trainen eerst op de computer, wii, ps...
Er zijn genoeg zotten op de wereld die het liever "real" hebben dan "virtual real"...
Dit is reclame voor hun doelgroep, niet meer, niet minder, ook hun omzet is hoger met de feesten dan gedurende de rest van het jaar...
"bowling for columbine": krijg een gratis vuurwapen bij het openen van een spaar-rekening... Dus ja, het kan nog zotter... Welkom in de wereld van mensen...De gustibus et coloribus non est disputandum
Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes
Comment
-
bedankt voor de link hoor.
wist niet wat ik voor Kerst moest vragen.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Tja, vanuit EA's standpunt is dit goed gedaan. Creeer een schokeffect en krijg gratis reclame.
Misschien een beetje een slecht moment nu met die hele heisa in amerika.
Maar ik vind dat iedereen voor zich het onderscheid moet kunnen maken tussen virtueel en echt.Groetjes,
Dominic
Comment
Comment