Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tv

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Tv

Hallo
    Ik heb een klein tv die ik zou willen plaatsen in mijne pergola.
    Maar de pergola is 15 m van mijn huis, dus een coax kabel kan ik niet meer trekken naar die plaats.
    Er bestaat een andere mogelijkheid via het netstroom heb ik ergens van gehoord.
    Weet er daar iemand iets meer van?

Re: Tv

Allé van die 108 bekekenen,
    Ben ik nu de enigsten mé nen pergola of de enigste met een klein Tv'tje?
    ;-)
    Niemand hetzelfde probleem voorgehad?

Comment

Misschien vind je hier iets ?
      Marmitek is al sinds 1996 expert in (draadloze) AV-oplossingen, smart home en home entertainment. Bekijk en bestel onze oplossingen snel online!
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dafkeD40 Bekijk bericht
        Hallo
        Ik heb een klein tv die ik zou willen plaatsen in mijne pergola.
        Maar de pergola is 15 m van mijn huis, dus een coax kabel kan ik niet meer trekken naar die plaats.
        Er bestaat een andere mogelijkheid via het netstroom heb ik ergens van gehoord.
        Weet er daar iemand iets meer van?
        Bovenstaande oplossing (Nete) zal de enige mogelijk bruikbare oplossing zijn vrees ik,
        ethernet via het electriciteitsnet geen probleem, maar een 75 ohm signaal via het electriciteitsnet
        versturen en terug omzetten, dat is niet zo gemakkelijk, ik moet het eerste goed werkend systeem hier nog zien.

De zenders op 5.8 Ghz. zijn wel de beste, maar toch nog steeds gevoelig aan magnetrons of veel metaal in de buurt.

Als je niet alle zenders van doen hebt, is de goedkoopste oplossing een DVB-T KLIK mogelijks een oplossing, kost niet veel, en afhankelijk van waar je woont, kan je in sommige gevallen toch meerdere zenders digitaal ontvangen, zowel op een tv als op een computer/laptop te gebruiken.

Comment

Working...
        X