Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bericht van algemeen belang

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bericht van algemeen belang

Beste mensen,

Als er vreemden aan je deur bellen met een pluim op hun hoofd en een steen rond hun nek, panikeer niet, Het zijn de Maya´s met hun nieuwe kalender.

zo bent u ook op de hoogte

Re: Bericht van algemeen belang

Aja, met dat de wereld nu niet vergaan is...
    facebook
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk bericht
      Beste mensen,

Als er vreemden aan je deur bellen met een pluim op hun hoofd en een steen rond hun nek, panikeer niet, Het zijn de Maya´s met hun nieuwe kalender.

zo bent u ook op de hoogte
      Hoe kan je dat zien??
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Ik ben geen expert ter zake maar ik denk toch te herrinneren dat "het einde van de wereld" over 1 specifieke vondst gaat van een kalender MAAR
        dat er ondertussen bij opgravingen en verder onderzoekingen wel degelijk een kalender van de mayas zou bestaan die wel verder ging.

Nu, hoe je het ook wil bekijken, wij met onze moderne inzichten zijn blijkbaar ook niet zo heel slim want de mileniumbug is er het mooiste voorbeeld van hoe wij niet eens verder zagen dan het jaar 1999

Comment

Vanavond werd er aan mijn deur gebeld. 't Waren 2 mannen met een kalender ........ van de vuilkar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
            Vanavond werd er aan mijn deur gebeld. 't Waren 2 mannen met een kalender ........ van de vuilkar.
            Hahahaha, ik was reuzeblij dat ik de mijne gekregen heb!!! Ik was hem kwijt van 2012 met als gevolg dat ik altijd mijn vuilzakken vergat buiten te zetten...
            facebook
            Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Working...
            X