Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dell "joesers" hier ? ;)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Dell "joesers" hier ? ;)

Ik heb dus een Dell besteld, en ze zijn die nu in mekaar aan het schroeven ....

Maareuh.....weet er soms iemand WAAR ( in welk land ) ze dit doen ? Of hangt dat van het model af ?

Ik bedoel, als hij van buiten de EU moet komen, zal het wellicht veel langer duren dan wanneer hij bv? uit Duitsland of Nederland moet komen.....
    Last edited by Alfa Centauri; 18 december 2012, 19:12.
    Qui multa scit, parum patientiae habet

Re: Dell "joersers" hier ?

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
    Ik heb dus een Dell besteld, en ze zijn die nu in mekaar aan het schroeven ....

Maareuh.....weet er soms iemand WAAR ( in welk land ) ze dit doen ? Of hangt dat van het model af ?

Ik bedoel, als hij van buiten de EU moet komen, zal het wellicht veel langer duren dan wanneer hij bv? uit Duitsland of Nederland moet komen.....
    Man man man, waar jij allemaal een punt van maakt .

Dell had zijn hoofdkwartier in Ierland (de Keltische tijger, weet je wel) tot plots Polen een heel stuk goedkoper bleek te worden.

Comment

Dat hangt effectief van het model af. Laptops komen gewoonlijk uit andere fabrieken dan desktops. En veelal monteren die fabrieken ook andere merken...
      De Ierse fabriek is inderdaad gesloten in 2009...
      Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
        Man man man, waar jij allemaal een punt van maakt .

Dell had zijn hoofdkwartier in Ierland (de Keltische tijger, weet je wel) tot plots Polen een heel stuk goedkoper bleek te worden.
        Ha ha, bwa neen hoor.
        Maar hij is voorzien voor 7 januari 2013 ( uiterlijk )
        Via Dell heb ik ook vernomen dat alles in voorraad is, dus als hij van niet te ver moet komen, ligt hij eind december misschien hier in huis.

Comment

Ha ha, bwa neen hoor.
          Maar hij is voorzien voor 7 januari 2013 ( uiterlijk )
          Via Dell heb ik ook vernomen dat alles in voorraad is, dus als hij van niet te ver moet komen, ligt hij eind december misschien hier in huis.
          Dat alles op voorraad is en dat het voor een bepaalde datum is zeggen ze bijna tegen iedereen.
          Toen ik een Dell desktop bestelde voor mijn moeder stond er ook levering binnen de drie weken maar uiteindelijk was het bijna vier maand met excuus dat het wat drukker is rond de feestdagen.
          Maandag nog met een collega gesproken die onlangs een Dell portable besteld had ... zogezegd alles op voorraad en levering binnen de week, heeft ook meer dan een maand geduurd met flauw excuus dat er plots geen voorraad meer was.
          Ik hoop dat je hetzelfde niet overkomt.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

hebben jullie geen winkels waar ze die dingen verkopen.
            hoef je toch niet te wachten..?
            kan je hem meteen even testen..!
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Dat alles op voorraad is en dat het voor een bepaalde datum is zeggen ze bijna tegen iedereen.
              Toen ik een Dell desktop bestelde voor mijn moeder stond er ook levering binnen de drie weken maar uiteindelijk was het bijna vier maand met excuus dat het wat drukker is rond de feestdagen.
              Maandag nog met een collega gesproken die onlangs een Dell portable besteld had ... zogezegd alles op voorraad en levering binnen de week, heeft ook meer dan een maand geduurd met flauw excuus dat er plots geen voorraad meer was.
              Ik hoop dat je hetzelfde niet overkomt.
              Bedankt om me even op te beuren

Ach, wellicht zal het toestel ergens in "Verweggistan" gemaakt worden, dus waarschijnlijk heb je gelijk....
              Dat Dell géén winkel heeft was inderdaad mijn grootste bezwaar, maar ze zijn ongeveer het enige merk waar je een computer a la carte kan samenstellen....
              Vandaar....

Comment

1 minuut googlen:

De leveringstijd is slechts een SCHATTING en de leveringsdatum zal beďnvloed worden door:
                A. Vrijgave van uw betaling aan ons door uw financiële instelling;
                B. Een eventueel tekort aan onderdelen voor het systeem dat of de randapparatuur of software die u hebt besteld;
                C. Uw leveringsadres. Als u buiten de grote stad of in een regionale leveringszone woont, duurt de levering 2 tot 3 dagen langer.

Comment

maar ze zijn ongeveer het enige merk waar je een computer a la carte kan samenstellen....
                  Vandaar....
                  Dan ben je zeker niet met mijn huisleverancier gaan babbelen. En ook niet met nog een andere Gentse PC winkel waar je perfect een toestel kan samenstellen naar jouw keuze. En er zullen er zo wel niet alleen in Gent bestaan...
                  Trouwens, een zogezegde "merk"computer is altijd een compromis.
                  Last edited by nete; 20 december 2012, 07:34.
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

De Dell van mijn dochter was er exact op de aangegeven dag. Het kan dus ook goed gaan met die voorspelde levertijd.
                    Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                      Dan ben je zeker niet met mijn huisleverancier gaan babbelen. En ook niet met nog een andere Gentse PC winkel waar je perfect een toestel kan samenstellen naar jouw keuze. En er zullen er zo wel niet alleen in Gent bestaan...
                      Trouwens, een zogezegde "merk"computer is altijd een compromis.
                      Ik heb het hier wel over een laptop hoor nete. ( Dell Precision )

En net omdat ik geen enkel compromis wou sluiten heb ik een Dell gekozen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
                        De Dell van mijn dochter was er exact op de aangegeven dag. Het kan dus ook goed gaan met die voorspelde levertijd.
                        Dank U, weer wat hoop

Hopelijk blijft de wereld draaien, want dat kan er OOK nog es tussenkomen....

Comment

Mijn Dell heeft 2 weken levertijd gevraagd.
                          Is wel een toppertje, build to order. (I7, 16GB, 256SSD, High res screen, docking station, topspecs, en duurder dan een veel mooiere macbook retina 15 ...., maar ja company policy...)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                            Mijn Dell heeft 2 weken levertijd gevraagd.
                            Is wel een toppertje, build to order. (I7, 16GB, 256SSD, High res screen, docking station, topspecs, en duurder dan een veel mooiere macbook retina 15 ...., maar ja company policy...)
                            Kijk dan eens naar die van Alfa Centauri .

Comment

Rudy, mag ik vragen wat je als laptoptas gebruikt ?
                              Deze heeft alles wat ik moet hebben, maar is op papier 2 cm te klein.....

Ik heb een Precision M6700 besteld en die is volgens de site van Dell:µ

41,6 x 27 x 3,6

De tas van Booq is:

39,6 x 27,4 x 3,8

Dat is dus kantje/boordje als je de tas niet IRL kan passen.....

Ik zoek een ruime tas met veel opbergvakken en zeker nog een extra documentenvak.
                              Heb hier thuis nog een hele collectie nagelnieuwe tassen, maar ze zijn allemaal 15 inch.....
                              Dus ik moet op zoek naar een nieuwe tas.

Voor alle duidelijkheid: een shoulder-bag én een toploader. Dus geen tas die ik plat moet leggen om de laptop er uit te halen.

Echter ze moet ruim, maar ook stevig zijn, want het is geen goedkope laptop. ( en ik betaal hem zelf )

Comment

Working...
                              X