Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dell "joesers" hier ? ;)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Dell "joersers" hier ?

Kijk hier naar het manager type, dat is de mijne, mooi, maar er kan niet echt veel bij. (die laptop is al enorm groot en zwaar)
    Waar ik zeker tevreden van ben, is de levensduur van de accu (9cell), soms een ganse werkdag zonder lader!! (als ik niet te zware dingen doe)

Maar is voor jou zo een trolley niets? Een grote vent als jij kan wel wat meesleuren hé ;-)

Comment

Yek, neen een trolley, da's voor jeanetten
      En daarbij: ik denk dat de laptop dan véél te veel door mekaar wordt geschud....en...ik moet ook nogal wat trappen doen, dus zo'n bejaardenwagentje is veel te onhandig.

Edit: die "manager" hebben ze niet in 17" ?

Ben eens naar de site van Samsonite geweest, daar hebben ze ook een nieuwe 17 inch "bovenlader":

http://www.samsonite.be/laptop-pillow3-toploader-xl-43-9cm-17-3inch-zwart/produkt-nl.htm?or=4441093264&shs={fcc1e1ea-6c24-4b48-8dd8-6e96f00b12a7}
      Last edited by Alfa Centauri; 20 december 2012, 20:10.
      Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
        Yek, neen een trolley, da's voor jeanetten
        En daarbij: ik denk dat de laptop dan véél te veel door mekaar wordt geschud....en...ik moet ook nogal wat trappen doen, dus zo'n bejaardenwagentje is veel te onhandig.

Edit: die "manager" hebben ze niet in 17" ?

Ben eens naar de site van Samsonite geweest, daar hebben ze ook een nieuwe 17 inch "bovenlader":

http://www.samsonite.be/laptop-pillow3-toploader-xl-43-9cm-17-3inch-zwart/produkt-nl.htm?or=4441093264&shs={fcc1e1ea-6c24-4b48-8dd8-6e96f00b12a7}
        Ja, lap. krijg ik hier het verwijt een jeanet te zijn omdat ik met deze op stap ga .

Afhankelijk waar ik heen ga is het ofwel een rugzak van Samsonite, deze trolley ofwel de Lowepro, allen kunnen ze de 17" HP aan. Allen hebben mijn laptop al beschermd door de vele vluchten, trappen, gebruik en misbruik.

Comment

Working...
        X