Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hahaha ! Die is toch wel grappig -vind ik- ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Hahaha ! Die is toch wel grappig -vind ik- ...

Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
    Ik vind dat niemand hier moet weten dat ik een fototoestel heb (ik heb GEEN lenzen) en dat ik er niet mee kan printen.
    Fototoestel is dat van mijn schizofrene broer.
    Oei, weer stigmatiseren van minderheidsgroepen

Comment

doet mij denken aan een Urbanus mopje...

jantje zag in de tuin eens een peer liggen, en hij wou daar in bijten,
      maar hij had niet gezien dat daar een bij opzat.
      dus hij bijt, en die bij prikt hem natuurlijk...
      en jantje loopt huilend naar zijn moeder: 'ma, mijn peer staat in brand!'

waarop urbanus vertelt dat deze mop geen succes had;
      hij vertelt dat hij daarna telefoon kreeg van de vereniging van perenhandelaren ( "urbanus jong, waarom moeten da altijd de producten van eigen bodem zijn die ge belachelijk maakt jong, waarom nie van die voze spaanse ingevoerde pruimen die aan dumpingprijzen onze markt overspoelen!");

van Gaia (" urbanus jong, de bij is een héél nuttig diertje, we nemen het niet dat ge dit dier in een negatief daglicht plaatst" )

en tenslotte van de vereniging der Jantjes ( "meneer urbanus, wij mensen met de voornaam Jan nemen het niet dat alle domme mopjes onze naam gebruiken, er zijn toch zovéél namen, waarom altijd Jan, en niet Els bijvoorbeeld?" )

waarop urbanus dus zijn mop aanpast:

"els zag eens zo een vuile spaanse geïmporteerde pruim liggen en wou daar in bijten, daar zat niets op, vooral géén bij, en Els loopt naar haar moeder: maaa, mijn pruim staat in brand ! "

waarop al die jonge gasten plat lagen van het lachen: subtiel, urbanus! subtiel!
      It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Als je mag lachen met de ene "wereldleider" mag het ook met de andere he, zie link
        BUSH die heeft gekakt dikke lol! leegaertdotcom westvlaams west vlaams

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
          Oei, weer stigmatiseren van minderheidsgroepen
          Hoezo, minderheidsgroepen? "BDers allerhande, verenigt U!" Dat is toch van Groucho of die andere Marx Brother, niet?

Ik ben ervan overtuigd dat wij, mensen zonder camera, wiens schizofrene broer fotograaf is, hier in de meerderheid zijn.

Wij zullen standhouden (Je maintiendrai, de Nederlandse wapenspreuk. Dit omdat in een ander, al even ernstig topic over iets met een auto, de Britse wapenspreuk werd beroerd. Misschien kunnen we hier nu op een beschaafde manier ruziemaken, lekker gezellig, of gewoon een potje ouwehoeren)

Sent from my Transformer Prime TF201 using Tapatalk 2
          D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mnoach Bekijk bericht
            Hoezo, minderheidsgroepen? "BDers allerhande, verenigt U!" Dat is toch van Groucho of die andere Marx Brother, niet?

Ik ben ervan overtuigd dat wij, mensen zonder camera, wiens schizofrene broer fotograaf is, hier in de meerderheid zijn.

Wij zullen standhouden (Je maintiendrai, de Nederlandse wapenspreuk. Dit omdat in een ander, al even ernstig topic over iets met een auto, de Britse wapenspreuk werd beroerd. Misschien kunnen we hier nu op een beschaafde manier ruziemaken, lekker gezellig, of gewoon een potje ouwehoeren)

Helemaal akkoord, dat was ook de bedoeling van mijn reactie, al helemaal niet ernstig bedoeld

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
              Helemaal akkoord, dat was ook de bedoeling van mijn reactie, al helemaal niet ernstig bedoeld
              Dan zijn jou en mijn interventies geslaagd

D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

Comment

Working...
              X