Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hahaha ! Die is toch wel grappig -vind ik- ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Hahaha ! Die is toch wel grappig -vind ik- ...

Oorspronkelijk geplaatst door stefan.d Bekijk bericht
    katoregie zwakke marginale humor meer maakt dit hitler mopje niet los bij mij.
    Dat er personen zijn die hier echt mee kunnen lachen ?? heeft toch wel iets te maken met iq of op een vreemde manier in het leven staan?
    Dit lijkt mij humor voor een volgepomte junkie onder een brug die eigenlijk niet beseft dat hij lacht.
    Wat mij betreft moest dit strafrechtelijk vervolgd mogen worden.
    ... Oh god, dat mensen werkelijk zo nog denken...
    zou mij doen afvragen of er dan ook niets met jouw iq mankeert...
    Dit lijkt mij een opmerking van een onder de sloef liggend persoon, die eigenlijk niet beseft dat hij niets te zeggen heeft in het leven.
    Wat mij betreft moet deze opmerking genegeerd worden.

Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
    Ik zag overlaatst op tv zo eenen die de zelfde gebaren maakte op het balkon van het antwerps schoon verdiep.
    Zou er gelijkenis zijn?
    Dus iemand die beide armen in de lucht gooit na een grote overwinning maakt dezelfde gebaren?

Dit toont aan hoe hard mensen nog maar zoeken naar gelijkenissen...
    Dan heb ik liever een (vrij flauw) filmpje als dit,
    als dat mensen zo'n gelijkenissen in alles moeten gaan zoeken om zo mensen te linken met Hitler.

Verder denk ik dat dit topic heel snel gaat ontpoppen in een maatschappelijke discussie of persoonlijke aanvallen zoals stefan.d (Ik hoop dat het sarcasme in mijn antwoord wel opvalt? ).
    Valt niets mee te winnen behalve tonen dat Hitler nog steeds het slechtste in mensen naar boven brengt.
    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Och Stefan.d, je zegt dat hier nu gewoon omdat je me iets kan maken? Of je denkt me iets te kunnen maken.
      Raar dat ik nog geen prive bericht krijg van je. Let maar op dat jij niet de eerste vervolgd wordt...
      facebook
      Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk bericht
        Maar wat ik ook erg vind: dat een in wezen grappig bedoeld topic zo fel aangevallen wordt omdat de inhoud van de grap hun niet aanstaat.
        't Wordt er nog grappiger op dacht ik haha.
        facebook
        Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
          ...behalve tonen dat Hitler nog steeds het slechtste in mensen naar boven brengt.
          Dààr denk ik wel even over na ja...
          facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk bericht
            Maar wat ik ook erg vind: dat een in wezen grappig bedoeld topic zo fel aangevallen wordt omdat de inhoud van de grap hun niet aanstaat.

Groeten,
            Geert
            Wordt er hier iemand of iets aangevallen??
            iedereen post wat hij wilt, en daar mag je dan toch op reageren of niet soms? en volgens mij wordt er niet extreem scherp gereageerd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FilipB Bekijk bericht
              Wordt er hier iemand of iets aangevallen??
              iedereen post wat hij wilt, en daar mag je dan toch op reageren of niet soms? en volgens mij wordt er niet extreem scherp gereageerd.
              Als dit een normale reactie is:

Dat er personen zijn die hier echt mee kunnen lachen ?? heeft toch wel iets te maken met iq of op een vreemde manier in het leven staan?
              Dit lijkt mij humor voor een volgepomte junkie onder een brug die eigenlijk niet beseft dat hij lacht.
              Lijkt mij een vrij rechtstreekse aanval zonder enige vorm van normbesef.
              It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
                Dààr denk ik wel even over na ja...
                Oh, ik bedoelde het niet op jou hoor,
                Dit filmpje vind ik technisch zeer goed gedaan (het sync'en)
                maar heb al andere lach dingen gezien

'k vind het spijtig dat het zo naar een discussie getrokken wordt,
                met daarbovenop bij de haren getrokken conclusies

Comment

De makers hoeven echt niet vervolgd en veroordeeld te worden, leve de vrijheid van meningsuiting. Of het filmpje als dusdanig grappig is, moet ieder voor zich uitmaken. Ik vind er weinig aan, maar dat betekent verder niets.
                  Mijn standpunt is en blijft dat Hitler en consoorten nog niet helemaal dood zijn, en dat het gebruik van zo'n personnage voor iets grappigs deze onmensen verbloemt, althans bij een publiek dat niet goed geïnformeerd is over hun misdaden.
                  Een live comedian kan zich wat meer veroorloven, omdat hij op de reacties van het publiek kan reageren, en ook naderhand kan hij zijn show verantwoorden. Ook ken je doorgaans de cabaretier, en weet je dat hij bv een sarcast is, zodat je wat hij vertelt in de juiste context kunt plaatsen.
                  Last edited by mnoach; 6 december 2012, 10:08.
                  D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mnoach Bekijk bericht
                    De makers hoeven echt niet vervolgd en veroordeeld te worden, leve de vrijheid van meningsuiting. Of het filmpje als dusdanig grappig is, moet ieder voor zich uitmaken. Ik vind er weinig aan, maar dat betekent verder niets.
                    Mijn standpunt is en blijft dat Hitler en consoorten nog niet helemaal dood zijn, en dat het gebruik van zo'n personnage voor iets grappigs deze onmensen verbloemt, althans bij een publiek dat niet goed geïnformeerd is over hun misdaden.
                    Een live comedian kan zich wat meer veroorloven, omdat hij op de reacties van het publiek kan reageren, en ook naderhand kan hij zijn show verantwoorden. Ook ken je doorgaans de cabaretier, en weet je dat hij bv een sarcast is, zodat je wat hij vertelt in de juiste context kunt plaatsen.
                    Zo zie ik het ook
                    Jouw standpunt klopt eveneens. Verbloemen, zou ik weglaten Het personage wordt eerder belachelijk gemaakt.
                    Onschuld of onwetendheid kan ik moeilijk inroepen voor de maker: iedereen die naar school is geweest kent dit stuk van de geschiedenis.

Zo'n figuur als Hitler heeft aanhang, kan ik ook niet ontkennen.
                    Het valt wel op dat het weer onze bekende buren zijn. Was gisteren nog op tv.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

G moogt hier nu zeggen wat ge wilt maar Alex Agnew zijn imitatie van Hitler (dan wel met politiek correcte standpunten) is gewoon hilarisch.

Dit fragment komt uit de show 'Larger Than Life' van Alex Agnew.Subscribe op Comedy Station voor je dagelijkse portie comedy. http://www.youtube.com/comedyst...

@stefan.d 1 woord: moraalridder

Grtz david

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk bericht
                        G moogt hier nu zeggen wat ge wilt maar Alex Agnew zijn imitatie van Hitler (dan wel met politiek correcte standpunten) is gewoon hilarisch.

Dit fragment komt uit de show 'Larger Than Life' van Alex Agnew.Subscribe op Comedy Station voor je dagelijkse portie comedy. http://www.youtube.com/comedyst...

@stefan.d 1 woord: moraalridder

Grtz david
                        Omdat we mogen zeggen wat we willen
                        Hij begon goed (maar ik heb volgehouden hoor) tot hij over tetten, Schwanz en ficken begon en dat bleef zich maar herhalen.
                        Moet dat nu?
                        Neen, ik ben niet puriteins
                        Last edited by theokus; 6 december 2012, 22:09.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

"Alles wat enige status heeft heeft namelijk ook een vorm van macht en macht corrumpeert altijd, het moet geridiculiseerd kunnen worden, als dat niet meer kan, dan krijg je enge toestanden, een dictatuur of zo. Daarom moet dat gebeuren."

"Een mening kan beledigend zijn, als ik mijn mening geef, dan kan dat voor iemand anders beledigend zijn, bovendien is belediging voor sommige mensen gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen. En dat zou dan kunnen betekenen van oh dan mogen we daar niet over praten want dat is beledigend. Dat is heel erg multi-interpretabel."
                          Enkele quotes van een "groot" komiek...
                          Iemand die niet te veel angst had om tegen de stroom in te gaan... En zingen kon hij ook ....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stefan.d Bekijk bericht
                            katoregie zwakke marginale humor meer maakt dit hitler mopje niet los bij mij.
                            Wat mij betreft moest dit strafrechtelijk vervolgd mogen worden.
                            Gisteren keek ik (voor de zoveelste keer) op 2BE naar de film "Silence of the Lambs", ik vind dat ze die film meteen uit de handel moeten nemen
                            en de regisseur op de brandstapel moeten zetten; in de film worden transseksuelen meerdere keren in een zeer slecht daglicht geplaatst.

Smakeloos, ordinair, vernederend, kortzichtig, clichématig, bekrompen, taboeloos, etc. vind ik het werk van zo'n regisseur.
                            De spot drijven met mensen die hiervoor zelf niet kiezen of gekozen hebben.

Absolouut NOT DONE!
                            "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                            Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Zou het kunnen dat 21jaar geleden transeksualiteit een andere karakter had... (ik weet niet hoe het te omschrijven, zonder onbeleefd over te komen).
                              In hoeveel duizend films wordt homoseksualiteit niet in een slecht daglicht geplaatst?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                                Gisteren keek ik (voor de zoveelste keer) op 2BE naar de film "Silence of the Lambs", ik vind dat ze die film meteen uit de handel moeten nemen
                                en de regisseur op de brandstapel moeten zetten; in de film worden transseksuelen meerdere keren in een zeer slecht daglicht geplaatst.

Smakeloos, ordinair, vernederend, kortzichtig, clichématig, bekrompen, taboeloos, etc. vind ik het werk van zo'n regisseur.
                                De spot drijven met mensen die hiervoor zelf niet kiezen of gekozen hebben.

Absolouut NOT DONE!
                                moeten ze dan The lion king ook uit de rekken halen?
                                daar verliest het kleintje zijn vader midden in de film, en die anderen staan ermee te lachen <=== mijn stiefzoontje is zijn vader van 22jaar verloren, heeft er ook niet voor gekozen.

waarom dan voor "de zoveelste keer" ernaar kijken?

dan moeten ze wel heel veel films uit de rekken halen hoor.
                                man man

trouwens nog altijd een pracht van een film.
                                bekijk zeker de opvolgers en de voorloper ervan.
                                en kom er gerust uw mening over uiten.
                                Last edited by TrsH; 6 december 2012, 18:29.

Comment

Working...
                                X