Re: Hahaha ! Die is toch wel grappig -vind ik- ...
... Oh god, dat mensen werkelijk zo nog denken...
zou mij doen afvragen of er dan ook niets met jouw iq mankeert...
Dit lijkt mij een opmerking van een onder de sloef liggend persoon, die eigenlijk niet beseft dat hij niets te zeggen heeft in het leven.
Wat mij betreft moet deze opmerking genegeerd worden.
Dus iemand die beide armen in de lucht gooit na een grote overwinning maakt dezelfde gebaren?
Dit toont aan hoe hard mensen nog maar zoeken naar gelijkenissen...
Dan heb ik liever een (vrij flauw) filmpje als dit,
als dat mensen zo'n gelijkenissen in alles moeten gaan zoeken om zo mensen te linken met Hitler.
Verder denk ik dat dit topic heel snel gaat ontpoppen in een maatschappelijke discussie of persoonlijke aanvallen zoals stefan.d (Ik hoop dat het sarcasme in mijn antwoord wel opvalt? ).
Valt niets mee te winnen behalve tonen dat Hitler nog steeds het slechtste in mensen naar boven brengt.
Oorspronkelijk geplaatst door stefan.d
Bekijk bericht
zou mij doen afvragen of er dan ook niets met jouw iq mankeert...
Dit lijkt mij een opmerking van een onder de sloef liggend persoon, die eigenlijk niet beseft dat hij niets te zeggen heeft in het leven.
Wat mij betreft moet deze opmerking genegeerd worden.
Oorspronkelijk geplaatst door xafke
Bekijk bericht
Dit toont aan hoe hard mensen nog maar zoeken naar gelijkenissen...
Dan heb ik liever een (vrij flauw) filmpje als dit,
als dat mensen zo'n gelijkenissen in alles moeten gaan zoeken om zo mensen te linken met Hitler.
Verder denk ik dat dit topic heel snel gaat ontpoppen in een maatschappelijke discussie of persoonlijke aanvallen zoals stefan.d (Ik hoop dat het sarcasme in mijn antwoord wel opvalt? ).
Valt niets mee te winnen behalve tonen dat Hitler nog steeds het slechtste in mensen naar boven brengt.
Comment