Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hahaha ! Die is toch wel grappig -vind ik- ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Hahaha ! Die is toch wel grappig -vind ik- ...

Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
    U riep???
    Ik ben bang... Voor wat ik misschien veroorzaak(te)!
    facebook
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
      Verzuring? Vergrijzing?

Ik wil deze discussie niet doen oplaaien of op een politiek debat doen uitdraaien (mag trouwens niet op BD) maar wanneer vrijheid van meningsuiting niet mag en/of kan in 2012 dan zijn we de totaal verkeerde weg aan 't op gaan.
      Een bepaalde levensgemeenschap voelt zich gediscrimineerd omdat Sinterklaas vergezeld gaat met zwarte pieten, een echte Kerstboom op een openbare plaats wordt aanzien als een té Christelijk symbool waardoor bepaalde religies of godsdiensten zich
      aangesproken en zelfs beledigd voelen. What's in a name?
      Er wonen duizenden Joden in Antwerpen, niet zo ver van de Grote markt waar jaarlijks de levensgrote echte Kerstboom staat, hebben zij daar ooit problemen rond gemaakt? nope...

Ik zie ook liever geen moskee in mijn dorp verschijnen maar ik heb daar weinig inspraak tegen, en wat als ie er ooit komt? Moet ik hem dan maar platbranden?

Tot zover mijn bijdrage hierover.
      Ik ga met je mee in deze redenering
      Vraag me ook af waar de inspiratie vandaan komt in de hoofden van sommigen.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
        Ik ben bang... Voor wat ik misschien veroorzaak(te)!
        Allee nu
        Jij hebt niks veroorzaakt.
        En laat je dat ook niet in jouw schoenen schuiven.
        Of zit je met blote voeten voor het stoveke?

En als je last krijgt met iets of iemand dan laat het me maar weten.
        Die krijgt dit jaar NIKS van Sinterklaas
        Om middernacht moet ik op pad....
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          Allee nu
          Jij hebt niks veroorzaakt.
          En laat je dat ook niet in jouw schoenen schuiven.
          Of zit je met blote voeten voor het stoveke?

En als je last krijgt met iets of iemand dan laat het me maar weten.
          Die krijgt dit jaar NIKS van Sinterklaas
          Om middernacht moet ik op pad....
          Haha, nee hoor, mijn voetjes willen al 2u naar bed maar voorlopig winnen de wollen sokjes nog, en het stovetje.
          'k Was maar wat aan het zwanzen Theo, merci, 't is wel grappig eigenlijk he. (Niet Hitler, wel dat draadje -foor te tuitelijkheit- )
          Passeer je West-Vlaanderen nee zeker??????
          facebook
          Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
            Haha, nee hoor, mijn voetjes willen al 2u naar bed maar voorlopig winnen de wollen sokjes nog, en het stovetje.
            'k Was maar wat aan het zwanzen Theo, merci, 't is wel grappig eigenlijk he. (Niet Hitler, wel dat draadje -foor te tuitelijkheit- )
            Passeer je West-Vlaanderen nee zeker??????
            OOoo, ik kom overal, oooveraaaal; waar de meisjes zijn
            Ehum...sorry, dat is mijn ambt onwaardig.

Toch wel, toch wel, ik passeer overal...
            Of ik iets "achterlaat" is een andere "fraag"...

Heb jij je nooit de vraag gesteld hoe de Sint tijdens één nacht overal kan zijn?
            Enne... de kerstman heeft dat van de Sint afgekeken. Zo zit dat en laat dat even duidelijk zijn
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Ik zag overlaatst op tv zo eenen die de zelfde gebaren maakte op het balkon van het antwerps schoon verdiep.
              Zou er gelijkenis zijn?

Comment

Sorry, link vergeten erbij te zetten en ik kan mijn posts niet editen.
                Hier is em alsnog...
                Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
                  Ik zag overlaatst op tv zo eenen die de zelfde gebaren maakte op het balkon van het antwerps schoon verdiep.
                  Zou er gelijkenis zijn?
                  Neen, dat was BDW die zijn SmartTV van Samsung bediende. Dat kan dus en met spraak en met de handen.

Of heb ik jouw vraag verkeerd begrepen?
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Awel, ik vind dat wel grappig. Maar ik weiger dan ook mee te doen aan dat krampachtig politiek correcte gedoe. (En nee, ik ben geen extreem rechtse rakker, ik ben gewoon ne slechte mensch)

Komaan zeg, als we een zwarte bladzijde uit de geschiedenis nu ook al niet meer met (al dan niet slechte) humor mogen benaderen.

Comment

Neen, dat was BDW die zijn SmartTV van Samsung bediende. Dat kan dus en met spraak en met de handen.

Of heb ik jouw vraag verkeerd begrepen?

Hij heeft gewoon een verkeerde link gezet. Hij wou eigenlijk verwijzen naar Ratzinger op zijn balkon.

Comment

katoregie zwakke marginale humor meer maakt dit hitler mopje niet los bij mij.
                        Dat er personen zijn die hier echt mee kunnen lachen ?? heeft toch wel iets te maken met iq of op een vreemde manier in het leven staan?
                        Dit lijkt mij humor voor een volgepomte junkie onder een brug die eigenlijk niet beseft dat hij lacht.
                        Wat mij betreft moest dit strafrechtelijk vervolgd mogen worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stefan.d Bekijk bericht
                          Dit lijkt mij humor voor een volgepomte junkie onder een brug die eigenlijk niet beseft dat hij lacht.
                          Ik voel mij anders zeer gelukkig onder mijn brug. En lachen dat we hier doen, man, man, man, niet te doen...
                          Ons IQ ligt dan wel onder de 50, maar daar worden we alleen maar gelukkiger van.

Oorspronkelijk geplaatst door stefan.d Bekijk bericht
                          Wat mij betreft moest dit strafrechtelijk vervolgd mogen worden.
                          Jakkes... dat ruikt hier naar sympathie voor een bepaald regime van zo'n 70 jaar geleden. De naam ervan ontschiet me nu even...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk bericht
                            Awel, ik vind dat wel grappig. Maar ik weiger dan ook mee te doen aan dat krampachtig politiek correcte gedoe. (En nee, ik ben geen extreem rechtse rakker, ik ben gewoon ne slechte mensch)

Komaan zeg, als we een zwarte bladzijde uit de geschiedenis nu ook al niet meer met (al dan niet slechte) humor mogen benaderen.
                            't Is de combinatie Appendix: overlevering, persoonlijke en tevens kwetsbare gevoelens en ook wel de persoonlijke opinie, de informatie die men heeft en de interesse.
                            Stalin heeft 20 miljoen mensenlevens op zijn geweten en daar spreekt geen kat over.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

't Is de combinatie Appendix: overlevering, persoonlijke en tevens kwetsbare gevoelens en ook wel de persoonlijke opinie, de informatie die men heeft en de interesse.
                              Stalin heeft 20 miljoen mensenlevens op zijn geweten en daar spreekt geen kat over.
                              Ja, ik weet het, je hebt gelijk.
                              Maar waar het hier ook om gaat is dat er door zo extreem scherp te reageren in feite een nieuwe, politiek correcte dictatuur (amai, wat een zwaar woord) geschapen wordt. Waar gaat dat eindigen, zeg??? En neen, antwoord maar niet, ik weet net als u, hier het antwoord op. IN een bepaald type maatschappij die de aanklagers hier zo fel aanklagen.

Maar wat ik ook erg vind: dat een in wezen grappig bedoeld topic zo fel aangevallen wordt omdat de inhoud van de grap hun niet aanstaat.

Groeten,
                              Geert
                              Last edited by Appendix; 6 december 2012, 00:20.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk bericht
                                Hij heeft gewoon een verkeerde link gezet. Hij wou eigenlijk verwijzen naar Ratzinger op zijn balkon.
                                Ah, Ratzinger.
                                Die is ook niet goed bezig he: tegen de traditie en tegen de economie
                                De os en de ezel mogen niet meer in kerststal. Crisis in de kerststal.
                                De Drie Wijzen moeten thuis blijven en "d' Engelen mogen niet meer helder en klaar zingen".

Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

Comment

Working...
                                X