Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hahaha ! Die is toch wel grappig -vind ik- ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Hahaha ! Die is toch wel grappig -vind ik- ...

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
    Gisteren keek ik (voor de zoveelste keer) op 2BE naar de film "Silence of the Lambs", ik vind dat ze die film meteen uit de handel moeten nemen
    en de regisseur op de brandstapel moeten zetten; in de film worden transseksuelen meerdere keren in een zeer slecht daglicht geplaatst.

Smakeloos, ordinair, vernederend, kortzichtig, clichématig, bekrompen, taboeloos, etc. vind ik het werk van zo'n regisseur.
    De spot drijven met mensen die hiervoor zelf niet kiezen of gekozen hebben.

Absolouut NOT DONE!
    Zo'n monument van een film is absoluut DONE! Dat een transseksueel, zoals jezelf, hier aanstoot aan neemt zegt meer over jou dan over de film Kirsten .
    Er zijn films waar andere minderheidsgroepen ook al eens een moord plegen, overspel, de marges aflopen (en er soms over gaan) ...
    Het is een beetje zoals in de film Die hard: with a vengeance. Daar is Zeus, gespeeld door Samuel L Jackson, de Afro-American die zich steeds geviseerd voelt wegens zijn huidskleur en in alles een complot ziet om hem te vernederen, en hij dus in feite de rascist is naar blanken toe (zoals McClaine, Bruce Willis, hem dat ook zegt).

Comment

Gisteren keek ik (voor de zoveelste keer) op 2BE naar de film "Silence of the Lambs", ik vind dat ze die film meteen uit de handel moeten nemen
      en de regisseur op de brandstapel moeten zetten; in de film worden transseksuelen meerdere keren in een zeer slecht daglicht geplaatst.

Smakeloos, ordinair, vernederend, kortzichtig, clichématig, bekrompen, taboeloos, etc. vind ik het werk van zo'n regisseur.
      De spot drijven met mensen die hiervoor zelf niet kiezen of gekozen hebben.

Absolouut NOT DONE!
      Die scène waarin dat hondje voorkomt?
      Waar die man zichzelf fotografeert met een camera van Olympus?

Daar lig ik toch niet van wakker
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Goodbye Horses

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
          Zou het kunnen dat 21jaar geleden transeksualiteit een andere karakter had... (ik weet niet hoe het te omschrijven, zonder onbeleefd over te komen).
          In hoeveel duizend films wordt homoseksualiteit niet in een slecht daglicht geplaatst?
          Films waarin homoseksuelen in een slecht daglicht worden gesteld; allemaal uit de rekken halen en deze films verbieden.

Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk bericht
          moeten ze dan The lion king ook uit de rekken halen?
          daar verliest het kleintje zijn vader midden in de film, en die anderen staan ermee te lachen <=== mijn stiefzoontje is zijn vader van 22jaar verloren, heeft er ook niet voor gekozen.

waarom dan voor "de zoveelste keer" ernaar kijken?

dan moeten ze wel heel veel films uit de rekken halen hoor.
          man man

trouwens nog altijd een pracht van een film.
          bekijk zeker de opvolgers en de voorloper ervan.
          en kom er gerust uw mening over uiten.
          Yep, ook deze film moeten ze verbieden!

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
          Zo'n monument van een film is absoluut DONE! Dat een transseksueel, zoals jezelf, hier aanstoot aan neemt zegt meer over jou dan over de film Kirsten .
          Er zijn films waar andere minderheidsgroepen ook al eens een moord plegen, overspel, de marges aflopen (en er soms over gaan) ...
          Het is een beetje zoals in de film Die hard: with a vengeance. Daar is Zeus, gespeeld door Samuel L Jackson, de Afro-American die zich steeds geviseerd voelt wegens zijn huidskleur en in alles een complot ziet om hem te vernederen, en hij dus in feite de rascist is naar blanken toe (zoals McClaine, Bruce Willis, hem dat ook zegt).
          Ook dergelijke films, waarin "de blanken" goed zijn en alle andere huidskleuren en/of nationaliteiten de rol van slechterik spelen; meteen uit de rekken halen en verbieden om nog langer op TV te draaien.

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          Die scène waarin dat hondje voorkomt?
          Waar die man zichzelf fotografeert met een camera van Olympus?

Daar lig ik toch niet van wakker
          Ja idd, die scene dus...

Ik snap trouwens niet dat jullie mijn voorgaande standpunt niet goed begrepen hebben?!!
          "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
          Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

OK, dan Pocahontas: weg ermee. Avatar: weg ermee. Dances with Wolves: weg ermee
            Brokeback mountain: houden die film want die is nichtvriendelijk
            The Godfather: weg ermee, die Italianen in zo'n slecht daglicht stellen

Jill, niks van aan trekken, met ons laag IQ (gooi dat van ons samen en mss mogen wel eens spreken met enkele grote meneeren en grote madammen van dit forum ) blijven we dit niet slecht vinden qua video

Comment

Tja, denk eerder dat jij met jezelf nog meer problemen hebt dan wij met "de anderen".

Verder geen probleem hoor Kirsten...ik aanvaard...en de meesten van ons ook.
              perman
              canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

't Is de combinatie Appendix: overlevering, persoonlijke en tevens kwetsbare gevoelens en ook wel de persoonlijke opinie, de informatie die men heeft en de interesse.
                Stalin heeft 20 miljoen mensenlevens op zijn geweten en daar spreekt geen kat over.
                En de Japanse keizer, die van de periode WO II, werd in de hele wereld na de oorlog met de grootste égards ontvangen.
                Mvg.
                Robert
                Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Jill, niks van aan trekken, met ons laag IQ (gooi dat van ons samen en mss mogen wel eens spreken met enkele grote meneeren en grote madammen van dit forum ) blijven we dit niet slecht vinden qua video
                  Ik zwijg en aanschouw dit topic.
                  facebook
                  Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Ik had zo een déjà-vu gevoel. Is datzelfde filmpje al niet eerder gebruikt, maar dan met een ander onderwerp?
                    Mvg.
                    Robert
                    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Ik heb geprobeerd, uitgerekend en nogmaals gecijferd..zelfs met mijn IQ-cijfer erbij ( bij deze twee al hé) en ik weet het, het mijne ligt niet zo hoog, komen we nog niet aan het getal dat sommigen laten uitschijnen te bezitten.
                      Ik amuzeer me wel. Schijnt dat dit één van de zoveel zaligheden is: "zalig zijn de armen van geest". Zalig hé.

man, man, man
                      perman

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
                        Tja, denk eerder dat jij met jezelf nog meer problemen hebt dan wij met "de anderen".
                        Ik ben er vrij zeker van dat mijn psych niet perman noemt..

Verder geen probleem hoor Kirsten...ik aanvaard...en de meesten van ons ook.
                        mja... en wat moet ik nu doen? dolblij zij en een fuif organiseren voor BD-ers omdat ze mij aanvaarden om wie ik ben?

'k vind het fijn dat jullie mij aanvaarden en accepteren maar daar blijft het dan ook bij.
                        "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                        Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                          En de Japanse keizer, die van de periode WO II, werd in de hele wereld na de oorlog met de grootste égards ontvangen.
                          Juist en over Israël na 1945 zal ik maar best zwijgen
                          Die wordt ook goed ontvangen en die deelt nog veel grootser uit.

(Oei oei, dat gaat hier slecht aflopen )
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

(Oei oei, dat gaat hier slecht aflopen )
                            Ja !! Toch e !!!
                            facebook
                            Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Ik ben er vrij zeker van dat mijn psych niet perman noemt..

mja... en wat moet ik nu doen? dolblij zij en een fuif organiseren voor BD-ers omdat ze mij aanvaarden om wie ik ben?

'k vind het fijn dat jullie mij aanvaarden en accepteren maar daar blijft het dan ook bij.
                              Wat wil je dat we nog meer doen? Die fuif helpen organiseren? Ja? OK...ik kom!! Geef maar een seintje.
                              perman

Comment

Wat wil je dat we nog meer doen? Die fuif helpen organiseren? Ja? OK...ik kom!! Geef maar een seintje.
                                Ik zorg voor gratis drankbonnetjes!
                                facebook

Comment

Working...
                                X