Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Hahaha ! Die is toch wel grappig -vind ik- ...
Collapse
X
-
-
Re: Hahaha ! Die is toch wel grappig -vind ik- ...
Ik volg of ken niets van de grappen rond Hitler hoor, ik kwam deze nu ergens tegen. Daarmee, mijn
excuses als ik je ongemakkelijk doe voelen of zo...
Groetjes, Jill.facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Comment
-
De makers hiervan hebben waarschijnlijk een erg beperkte kennis van de geschiedenis. Het is vitaal dat deze periode niet wordt vergeten, maar dan wel op een gepaste manier, en in de context.
De opening van het Holocaustmuseum in Mechelen en de belangstelling ervoor stellen mij ergens gerust. Er hangen teveel foto's, de meeste zwart/wit, van mijn familieleden. Daar is niets grappigs aan.
Dit geldt niet alleen voor de Joodse slachtoffers van WOII, maar voor elk slachtoffer van elke oorlog.D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mnoach Bekijk berichtDe makers hiervan hebben waarschijnlijk een erg beperkte kennis van de geschiedenis. Het is vitaal dat deze periode niet wordt vergeten, maar dan wel op een gepaste manier, en in de context.
De opening van het Holocaustmuseum in Mechelen en de belangstelling ervoor stellen mij ergens gerust. Er hangen teveel foto's, de meeste zwart/wit, van mijn familieleden. Daar is niets grappigs aan.
Dit geldt niet alleen voor de Joodse slachtoffers van WOII, maar voor elk slachtoffer van elke oorlog.
WalterD850
Comment
-
-
Ach, het politiek correct denken gaat wel heel ver. Jeroen mocht de forel niet klaarmaken van de krulpijpen, Marc had ook kritiek met deze, en toch een prijs mee gewonnen (en laat Hitler hier ook perfect West Vloms klappen ). Ik volg Walter volledig. Alex Agnew vind dat het ook moet kunnen http://www.youtube.com/watch?v=WLQjCyzcjwELast edited by Sultana; 5 december 2012, 19:55.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk berichtIk volg of ken niets van de grappen rond Hitler hoor, ik kwam deze nu ergens tegen. Daarmee, mijn
excuses als ik je ongemakkelijk doe voelen of zo...
Groetjes, Jill.
Maar ik vind het ook niet grappig. En dat heeft totaal niets te maken met Hitler en wat die uitgespookt heeft.
Zo'n filmpje kon je ook maken met Elio of BDW of een ander bekend iemand en dan zou ik nog niet omvallen van de lach
Maar ja, tegenwoordig maakt men zich om alles druk.
Zelfs Zwarte Piet lijkt nu een ongepast figuur.
Een echte kerstboom mag al niet meer. Eentje van glas of tafelservies moet het nu zijn.
Comment
-
Allee, blij jullie het toch niet ZO erg opnemen haha, want ik ging me niet goed voelen hoor mocht dit een ellenlang draadje worden alleen maar omdat
ik nu eens iets voor mij 'grappigs' opzet... Maar dus :
Groetjes, Jill.facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk berichtAllee, blij jullie het toch niet ZO erg opnemen haha, want ik ging me niet goed voelen hoor mocht dit een ellenlang draadje worden alleen maar omdat
ik nu eens iets voor mij 'grappigs' opzet... Maar dus :
Groetjes, Jill.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtIk kan me niet voorstellen dat jij iemand met opzet zou kwaad doen.
... Soms ...facebook
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk berichtMaar...één van de belangrijke manieren om deze allerzwartste bladzijde uit de geschiedenis van de mensheid te verwerken, is humor. Lof der zotheid, lach met alles. Denk aan de film "Showtime for Hitler" van Mel Brooks.
Walter
Met alles lachen is wellicht wat over the top, veel kan, maar niet alles, tenzij je zelf als humorist betrokken bent.
NB: Showtime for Hitler is een prachtfilm, net als Blazing Saddles. Als je iets snapt van de Joodse eigenheid, dan mag de Frisco Kid (met Gene Wilder en een nog prille Harrison Ford, in volledige versie op Youtube) zeker niet aan je aandacht ontsnappen. MASH is eigenlijk ook een lach-met-miserie film.
Sent from my Transformer Prime TF201 using Tapatalk 2D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtMaar ja, tegenwoordig maakt men zich om alles druk.
Zelfs Zwarte Piet lijkt nu een ongepast figuur.
Een echte kerstboom mag al niet meer. Eentje van glas of tafelservies moet het nu zijn.
Ik wil deze discussie niet doen oplaaien of op een politiek debat doen uitdraaien (mag trouwens niet op BD) maar wanneer vrijheid van meningsuiting niet mag en/of kan in 2012 dan zijn we de totaal verkeerde weg aan 't op gaan.
Een bepaalde levensgemeenschap voelt zich gediscrimineerd omdat Sinterklaas vergezeld gaat met zwarte pieten, een echte Kerstboom op een openbare plaats wordt aanzien als een té Christelijk symbool waardoor bepaalde religies of godsdiensten zich
aangesproken en zelfs beledigd voelen. What's in a name?
Er wonen duizenden Joden in Antwerpen, niet zo ver van de Grote markt waar jaarlijks de levensgrote echte Kerstboom staat, hebben zij daar ooit problemen rond gemaakt? nope...
Ik zie ook liever geen moskee in mijn dorp verschijnen maar ik heb daar weinig inspraak tegen, en wat als ie er ooit komt? Moet ik hem dan maar platbranden?
Tot zover mijn bijdrage hierover."De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk berichtHelleppppp...perman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
Comment
Comment