Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Doe de hoortest.
Collapse
X
-
-
Re: Doe de hoortest.
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk berichtUw gehoor is dusdanig goed, dat we geen specifiekere hoorleeftijd kunnen berekenen dan "jonger dan 50". Verschillen in de kwaliteit van het gehoor tussen mensen die goed horen, zijn namelijk bijzonder klein.
WalterD850
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk berichteuuuuuuuu 76j ...'k ben echt oud aan het worden !facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk berichtMaar voor fotografie heb je enkel je ogen nodig he, alhoewel... Als je in de jungle bent...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht... en een stel goede benen om hard te kunnen lopenfacebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Comment
-
Jonger dan 50! joepie met mijn 40Bij mij hangt het er een beetje vanaf. Het woord poes was niet te missen, maar een paar keer heb ik moeten gokken door eliminatie. Ik heb wel wat last van oorstoppen soms. Denk dat dit mijn gehoor wat gespaard heeft. De eerste twee levensjaren van mijn dochter heb ik die stoppen laten zitten
Comment
-
-
Slecht, heel slecht maar toch nog beter dan ik dacht. 78 jaarLaat me hopen dat ik dit zo kan houden tot mijn 78.
Bij mij is dat heel plots gekomen, op 14 dagen zelfs. Ik kon plots bepaalde geluiden niet meer verdragen, een Harley onder een brug deed echt pijn....
Slijpschijven, motoren, zaagmachines, hakselaars en meer van dat fraais zijn zich aan het wreken zeker ?
Veeeel te laat begonnen met gehoorbescherming.
Mooie test overigens.
Wat dat binnen 25 jaar zal zijn met de jeugd van nu, ik durf er niet aan te denken. En het is onomkeerbaar.
Comment
-
Uw resultaat: goed
Uw gehoor is dusdanig goed, dat we geen specifiekere hoorleeftijd kunnen berekenen dan "jonger dan 50". Verschillen in de kwaliteit van het gehoor tussen mensen die goed horen, zijn namelijk bijzonder klein.
heb na 2 jaar zonder bescherming aan de oren te motorijden, toch besloten dopjes in te doen...
Ik had soms het gevoel dat die 2 jaar zonder al genoeg schade aangebracht hebben...
Op een festival dit jaar deelden ze gratis oordopjes uit...
omdat ik helemaal vooraan stond, deed ik deze ook in (foto's nemen enzo)
je kan niet geloven hoeveel jonge mensen met je lachen als ze het zien...
en toch hoorde ik de muziek héél goed nog... en was ik toch een stapje veiliger... (zo veilig als op maat gemaakt kan je natuurlijk nooit).It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Comment
Comment