Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Doe de hoortest.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Doe de hoortest.

Ik kom er alvast zéér goed uit voor mijn 57 jaartjes, bij een andere test dacht men aan selectief gehoor,

omdat ik niet steeds alles versta wat mijn vrouw zegt

Re: Doe de hoortest.

Idem bij mij! Al was het toch nog niet zo makkelijk soms.
    facebook
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Uw gehoor is dusdanig goed, dat we geen specifiekere hoorleeftijd kunnen berekenen dan "jonger dan 50". Verschillen in de kwaliteit van het gehoor tussen mensen die goed horen, zijn namelijk bijzonder klein.
      Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
        Uw gehoor is dusdanig goed, dat we geen specifiekere hoorleeftijd kunnen berekenen dan "jonger dan 50". Verschillen in de kwaliteit van het gehoor tussen mensen die goed horen, zijn namelijk bijzonder klein.
        Hier idem dito, en net als Geert 57.

Walter
        D850

Comment

Ik denk dat ik nieuwe boxen moet kopen......

Comment

Kom aan 56 voor mijn 63
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

euuuuuuuu 76j ...'k ben echt oud aan het worden !
              'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
                euuuuuuuu 76j ...'k ben echt oud aan het worden !
                Maar voor fotografie heb je enkel je ogen nodig he, alhoewel... Als je in de jungle bent...
                facebook
                Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
                  Maar voor fotografie heb je enkel je ogen nodig he, alhoewel... Als je in de jungle bent...
                  ... en een stel goede benen om hard te kunnen lopen
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    ... en een stel goede benen om hard te kunnen lopen
                    Best stelten, ik ga eens een online shop zoeken daarvoor.
                    facebook

Comment

Jonger dan 50! joepie met mijn 40 Bij mij hangt het er een beetje vanaf. Het woord poes was niet te missen, maar een paar keer heb ik moeten gokken door eliminatie. Ik heb wel wat last van oorstoppen soms. Denk dat dit mijn gehoor wat gespaard heeft. De eerste twee levensjaren van mijn dochter heb ik die stoppen laten zitten

Comment

Das een leuke test!
                        Een paar heb ik niet kunnen verstaan, het was ook geen mooi west-vlaams, het zal daar wel aan liggen.

Maar al bij al ben ik er toch goed vanaf gekomen en was geslaagd

Comment

Wat doof? Ik hoor de ganse dag de zee ruisen in mijn kop. Dus eigenlijk heb
                          ik altijd het gevoel op vakantie te zijn. Nu eens in Blankenberge, dan weer in
                          Kreta. Daar wil ik best een aantal dingen voor missen...

Comment

Slecht, heel slecht maar toch nog beter dan ik dacht. 78 jaar Laat me hopen dat ik dit zo kan houden tot mijn 78.
                            Bij mij is dat heel plots gekomen, op 14 dagen zelfs. Ik kon plots bepaalde geluiden niet meer verdragen, een Harley onder een brug deed echt pijn....
                            Slijpschijven, motoren, zaagmachines, hakselaars en meer van dat fraais zijn zich aan het wreken zeker ?
                            Veeeel te laat begonnen met gehoorbescherming.
                            Mooie test overigens.

Wat dat binnen 25 jaar zal zijn met de jeugd van nu, ik durf er niet aan te denken. En het is onomkeerbaar.

Comment

Uw resultaat: goed

Ik ben dan ook maar 26, maar heb wat risico hobby's (motorijden, elektrische gitaar, boksen).
                              heb na 2 jaar zonder bescherming aan de oren te motorijden, toch besloten dopjes in te doen...
                              Ik had soms het gevoel dat die 2 jaar zonder al genoeg schade aangebracht hebben...

Op een festival dit jaar deelden ze gratis oordopjes uit...
                              omdat ik helemaal vooraan stond, deed ik deze ook in (foto's nemen enzo)
                              je kan niet geloven hoeveel jonge mensen met je lachen als ze het zien...
                              en toch hoorde ik de muziek héél goed nog... en was ik toch een stapje veiliger... (zo veilig als op maat gemaakt kan je natuurlijk nooit).
                              It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Working...
                              X