Niet deze van mij, want wij hebben dat nog niet 
Maar van mijn schoonouders.
Schoonvader verleden week met de digicorder naar Telenet gegaan: " Ha ja meneer, 3 jaar, dat is zo wat de termijn, die zal stuk zijn...."
We testen het even.
Eventjes gestest en ja hoor, hij bleek stuk te zijn. Dus hij zo een nieuwe krijgen. Dan hebben ze nog eventjes "getaffeld" met de twee recorders en hem dus een nieuwe meegegeven.
Ik lees hier in een ander topic over een "smartcard" ?
Is dat zo'n kaartje dat er uit ziet als een bankkaart ? Wel, hij heeft die toch moeten gebruiken hoor.
Maar, nu komt het: AL ZIJN OPGENOMEN FILMS ZIJN "WEG"
Zet Telenet die dan niet over ?
Hij beweert dat die films op dat kaartje zouden moeten staan, maar ik denk dat hij er ferm naast zit ?
In zo'n digibox zit toch een harddisk ? Of niet ?
Nu kan het natuurlijk ook dat in die vorige digibox de harddisk naar de filistijnen was....
Enfin, ik ben gewoon nieuwsgierig waar nu zijn films zitten

Maar van mijn schoonouders.
Schoonvader verleden week met de digicorder naar Telenet gegaan: " Ha ja meneer, 3 jaar, dat is zo wat de termijn, die zal stuk zijn...."
We testen het even.
Eventjes gestest en ja hoor, hij bleek stuk te zijn. Dus hij zo een nieuwe krijgen. Dan hebben ze nog eventjes "getaffeld" met de twee recorders en hem dus een nieuwe meegegeven.
Ik lees hier in een ander topic over een "smartcard" ?
Is dat zo'n kaartje dat er uit ziet als een bankkaart ? Wel, hij heeft die toch moeten gebruiken hoor.
Maar, nu komt het: AL ZIJN OPGENOMEN FILMS ZIJN "WEG"
Zet Telenet die dan niet over ?
Hij beweert dat die films op dat kaartje zouden moeten staan, maar ik denk dat hij er ferm naast zit ?
In zo'n digibox zit toch een harddisk ? Of niet ?
Nu kan het natuurlijk ook dat in die vorige digibox de harddisk naar de filistijnen was....
Enfin, ik ben gewoon nieuwsgierig waar nu zijn films zitten

Comment