Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet digicorder kapot

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Telenet digicorder kapot

Oorspronkelijk geplaatst door rufus1964 Bekijk bericht
    +1
    Ik hoop dan ook dat de oude hier snel kapot gaat en dat we dan een nieuw model in ruil krijgen.
    Nu is dat nog niet hoor, oude inruilen is oude terug krijgen.
    Ik kan je één ding aanraden, bel even naar die mensen en zeg dat je sinds de update van de menu's niet meer tevreden bent daar het toestel veel te traag geworden is.
    Wel zien dat je al een paar jaar klant bent en dat je het toestel minstens een jaar hebt.
    Grote kans dat je dit geregeld krijgt.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

ah das een goed idee, ben zeker al jaren klant.
      Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

De mijne is een tijdje geleden kapot gegaan, en wat kreeg ik... terug een oud modelleke.

Nu, zo om het jaar klaag ik eens en dan krijg ik telkens weer een jaar gratis huur digicorder. Dat is toch bijna 100€ per jaar, dus zo hard zal ik maar niet klagen zeker?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          In de nieuwe Digicorders steekt geen smartcard meer.
          Dus als hij die wel nog gebruikt, dan heeft hij oude brol meegekregen.
          Films staan inderdaad op de HD.
          Defecte digicorder wordt door TN altijd door een toestel van hetzelfde type vervangen.
          Wat jij "oude brol noemt" dat was in mijn geval dus een perfect NIEUW (maar identiek aan het oude) toestel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
            Defecte digicorder wordt door TN altijd door een toestel van hetzelfde type vervangen.
            Wat jij "oude brol noemt" dat was in mijn geval dus een perfect NIEUW (maar identiek aan het oude) toestel.
            Inderdaad. Dit weekend ook voorgehad.

Digicorder kapot. Ik naar Telenet Mechelen en direct een andere (oud model) gekregen.
            Toen ik melde dat ik wel een nieuw model wou hebben vertelden ze mij dat die niet binnen de garantie viel.

Ze hebben dus gewoon een oud model meegegeven en mijn kaartje. Toen ik thuiskwam moest ik een uur wachten waarschijnlijk omdat ze de aanpassing nog moesten maken in hun systeem dat het kaartje in een ander toestel gebruikt werd.

Betreffende die slaapstand: ik dacht dat ze dit door middel van een patch opgelost (of toch minstens verminderd) hadden?

Maar ik denk effectief dat die disk weer continu aan het spinnen is.
            Dit zou toch door een update moeten opgelost worden vind ik.

Mvg

Steven
            1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door canonex Bekijk bericht
              Maar ik denk effectief dat die disk weer continu aan het spinnen is.
              Dit zou toch door een update moeten opgelost worden vind ik.

Mvg

Steven
              Ben je wel zeker dat het de kat niet is?
              Neen, alle gekheid op een stokje: volgens mij is dat spinnen de ventilator, neen?
              Die van mij doet dat namelijk ook.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rufus1964 Bekijk bericht
                +1
                Ik hoop dan ook dat de oude hier snel kapot gaat en dat we dan een nieuw model in ruil krijgen.
                Nu is dat nog niet hoor, oude inruilen is oude terug krijgen.
                of kiezen voor het nieuwe model zonder kaart en 50 euro opleggen , dit was mijn ervaring vorig jaar en dit als klant sinds 2002.
                Groeten Leon
                http://www.flickr.com/photos/8323118@N08/
                Panasonic DMC-FZ200 -DMC FZ1000 BD0365BE

Comment

Hier ook meegemaakt en ook alles kwijt.
                  Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
                    Ik kan u anders uit eigen ervaring met 100% zekerheid zeggen dat dit niet altijd zo is.
                    En voor iemand het tegendeel denkt ... met 0 cent kosten.

Het is niet omdat het "nieuw" is, dat het daarom ook recent is ... kan dus ook "nieuwe" oude bazar zijn.
                    Een toestel dat bij elke menukeuze even blijft hangen doordat de snelheid te traag is, dat durf ik inderdaad oude brol noemen ook al is dat in nieuwe staat.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht

Enfin, ik ben gewoon nieuwsgierig waar nu zijn films zitten
                      Dat zal je intussen wel weten
                      Een "ouderwetse" videorecorder is nog niet zo slecht he Marc
                      Ik heb het niet over VHS of Betamax of Video2000 enz.
                      En natuurlijk kan er met die videorecorder ook iets fout lopen.

Puntje is dat als je alleen vertrouwt op één toestel zoals deze digicorder van Telenet
                      of als je vertrouwt op één opslagplaats zoals de HD van deze digicorder en het loopt dan fout.
                      Dit is géén verwijt hoor
                      De digicorder van Telenet heeft een reputatie
                      In het verleden bleef die zijn HD maar draaien en draaien, dan kan nooit goed gaan he.

Het hangt er van af wat je belangrijk vindt.
                      Heb je een programma opgenomen en je wilt die absoluut bewaren,
                      of je wilt zeker zijn dat er niets mee fout loopt,
                      dan kan je die toch nooit laten staan op die digicorder van Telenet.
                      Ik heb die op DVD en op PC.
                      ALS ik dvd's kon kopen van die programma's dan kocht ik die maar ze zijn er niet altijd.

Maar ik geef toe: het is verleidelijk.
                      Ik zit met een serie van 40 opnames En het is nu een heel werk om die over
                      te zetten juist omdat dit real-time moet gebeuren (tot ik een andere oplossing vind: sneller en met behoud van kwaliteit).
                      Tegenwoordig neem ik zelfs dubbel op: digicorder en videorecorder.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Working...