Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Windows security certificates??? e-amil.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Windows security certificates??? e-amil.

Iemand ervaring met die dingen?
    Meestal doen die "stilzwijgend" hun ding, ver op de achtergrond. ... maar ...
    Sinds verleden dinsdag wordt ik echter gepest door een foutboodschap ivm met zo'n certificaat.

De situatie is echter compleet inconsistent wegens ..
    Ik gebruik Eudora als mailclient (al jaaaren, nooit problemen until ...) voor 3 verschillende mailhosts.
    De grap is dat ik enkel een "fout"boodschap krijg voor mijn mailverbinding met Belgacom/Skynet. De andere twee geven geen krimp.

Het gaat 'm om een certificaat uitgegeven door GlobalSign Organization Validation CA ten behoeve van "*.anaxis.be".
    Nu heb ik bij mijn weten niets te doen met anaxis.be, in geen banen of wegen.
    Meer nog: dit certificaat schijnt gelinkt te zijn aan SSL connecties maar Skynet mail ondersteunt geen SSL! ...
    Het certificaat staat wel in IE, ik heb het er al uit gegooid maar dat helpt niet. Ik moet 4x klikken om het foutvenster weg te krijgen en dan werkt mijn mail normaal.
    Ik heb mijn PC al tot op de draad gescand maar niets "malicious" te vinden.
    Iemand? .. of zal ik toch maar skynet eens opporren? (ben gaan kijken op hun site naar "breaking news" maar niks te vinden ...

Onder e-mail dus .. en enkel onder e-mail ...

Working...
X