Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Windows 8
Collapse
X
-
-
-
Re: Windows 8
Oorspronkelijk geplaatst door ajh Bekijk berichtEven zoeken leverde dit op: http://community.acer.com/t5/Acer-No...30G/td-p/21673
Vrees dat je computer gewoonweg niet compatibel is met Win 8. Als je veel geluk hebt komt er nog een driver beschikbaar, zo niet -> terug naar vorige besturingssysteem of een losse muis.
Voor de rest heb ik er een tablet aangehangenFLICKR PHOTOSTREAM
Just try to comprehend that which you'll never comprehend
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Mas Bekijk berichtWelke foutmelding krijg je?
[IMG][/IMG]
edith zegt: na een tip van VerSeg de afbeelding verwijderd omdat account nog zichtbaar was.
Vind het raar dat Live Mail "invalid user or password" weergeeft... Is allemaal hetzelfde ingevuld als op mijn desktop pc."De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Comment
-
Dit is de informatie die ik op de Belgacom website kon vinden:
- In het veld ‘Het servertype voor inkomende e-mail is een … server’ selecteert u ‘POP3’;
- Tik in het veld ‘Inkomende server’ ‘pop.skynet.be’ (zonder aanhalingstekens);
- Leid in het veld ‘Poort’ - net naast het vorige veld - ‘110’ in (zonder aanhalingstekens);
- Geef in het veld ‘Aanmeldings-ID’ (als dit niet gelijk is aan het e-mailadres), het gedeelte van uw e-mailadres vóór ‘@skynet.be’ in (bv. ‘jan.peters’ als uw e-mailadres ‘jan.peters@skynet.be’ is);
- Vul in het veld ‘Uitgaande server’ ‘relay.skynet.be’ in (zonder aanhalingstekens);
- Leid in het veld ‘Poort’ - net naast het vorige veld - ‘25’ in (zonder aanhalingstekens);
- Klik nu onderaan rechts op de knop ‘Volgende’.
Stap 4 zou eventueel het probleem kunnen zijn?
Comment
-
Ik heb zonet alles nog eens opnieuw ingevuld nadat ik het bestaande account heb verwijderd, heb de instructies opgevolgd zoals hierboven vermeld
en blijkbaar was nummer 4 diegene voor problemen zorgde want
EUREKA het werkt !!
iedereen van harte bedankt om mee te denken, tips en hints te geven!"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk berichtIs allemaal hetzelfde ingevuld als op mijn desktop pc.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtDus sterrekes bij het paswoord en nu is het ok?"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
Comment
-
Gisteren heb ik puur uit curiositeit de Snoecks app geïnstalleerd, wie hem nog niet heeft zeker doen; een aanrader!
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
Comment
-
Iemand die ervaringen heeft met een goed werkende FTP uploader in Windows 8 ?
Ik heb recent WS FTP95 LE geïnstalleerd maar deze lijkt niet bijter compatibel met Windows 8 dus vraag ik liever welke ik wél kan gebruiken?"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk berichtIemand die ervaringen heeft met een goed werkende FTP uploader in Windows 8 ?
Ik heb recent WS FTP95 LE geïnstalleerd maar deze lijkt niet bijter compatibel met Windows 8 dus vraag ik liever welke ik wél kan gebruiken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Mas Bekijk berichtIk gebruik hier FileZilla op al mijn toestellen. Werkt heel goed.BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk berichtIemand die ervaringen heeft met een goed werkende FTP uploader in Windows 8 ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Mas Bekijk berichtIk gebruik hier FileZilla op al mijn toestellen. Werkt heel goed.
Comment
-
Bedankt @ iedereen voor de reacties!
Ondertussen heb ik FileZilla geïnstalleerd en dat lijkt mij voldoende, het werkt prima onder Win8 en doet wat ik ervan verwacht."De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
Comment
-
cd-rom in win 8 is plots foetsie.
Iemand een idee hoe die weer te voorschijn kan gehaald worden?
Grtz, RF
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
Comment