Re: Windows 8
De pc start > de metro verschijnt. Die metro kan je inrichten zoals je wilt.
Je kiest een programma via de metro en je start dat op.
Stel je start de browser of de mail.
Je kan nu twee dingen doen: dat programma laten open staan en op de desktop blijven (of alles afsluiten: je blijft dan ook op de desktop).
Je wilt een nieuw programma opstarten.
Hoe doe je dat?
- het kan via een snelkoppeling op de desktop, als dit het programma is dat je wilt starten. En die snelkoppeling moet er ook staan.
- OF je schakelt terug naar de metro met de windows-knop en je start het programma.
Ik vraag me wel af hoe lang dat duurt eer de gebruiker weet dat die windows-knop nodig is.
Zelf heb ik die zelden of nooit gebruikt in vorige versies van windows dus dat is weer even wennen
(geen ramp natuurlijk, zelfs gemakkelijk als je het weet)
Het wordt anders als je een programma hebt open staan en je zit op de desktop.
Je wilt een 2de programma gebruiken > dus terug naar de metro dan, het programma klikken en het start op.
Hoe kom je dan terug in het eerste programma?
Wil ik graag weten hoe je dat doet
Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc
Bekijk bericht
Je kiest een programma via de metro en je start dat op.
Stel je start de browser of de mail.
Je kan nu twee dingen doen: dat programma laten open staan en op de desktop blijven (of alles afsluiten: je blijft dan ook op de desktop).
Je wilt een nieuw programma opstarten.
Hoe doe je dat?
- het kan via een snelkoppeling op de desktop, als dit het programma is dat je wilt starten. En die snelkoppeling moet er ook staan.
- OF je schakelt terug naar de metro met de windows-knop en je start het programma.
Ik vraag me wel af hoe lang dat duurt eer de gebruiker weet dat die windows-knop nodig is.
Zelf heb ik die zelden of nooit gebruikt in vorige versies van windows dus dat is weer even wennen
(geen ramp natuurlijk, zelfs gemakkelijk als je het weet)
Het wordt anders als je een programma hebt open staan en je zit op de desktop.
Je wilt een 2de programma gebruiken > dus terug naar de metro dan, het programma klikken en het start op.
Hoe kom je dan terug in het eerste programma?
Wil ik graag weten hoe je dat doet
Comment