Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Windows 8

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Windows 8

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Wij danken u

Cloud en Outlook Express, heb je dat al eens bekeken?
    Ik heb nog een backup van Outlook Express en via Cloud zou je die kunnen importeren(?).
    Mijn interesseert daarbij en vooral de in- en uitbox. Mails die ik ooit geschreven en ontvangen hebben.
    Ik gebruik al een tijd skydrive voor al mijn bestanden (zeer handig en werkt perfect met alle pc's en mijn windowsphone).
    Waarom zou je outlook express gebruiken als je office 2013 kan downloaden (gratis). Die outlook is nog beter en veel simpeler om je account in te voeren (ik heb nog alles van mijn kindertijd tot nu). Er is vooral een enorme vooruitgang in Excel en OneNote dat enorm zijn verbeterd in gebruikersgemak. Ze hebben nu ook het typen in Word enorm rustig gemaakt (zodat je geen enorme koppijn krijgt na 10 pagina's typen), dit lijkt belachelijk, maar is zeker niet te onderschatten. Het is ook leuk dat er een spellingcorrector standaard ingebouwd is dat al je teksten automatisch controleert (ook hetgeen je typt op bv BD).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
      Ik gebruik al een tijd skydrive voor al mijn bestanden (zeer handig en werkt perfect met alle pc's en mijn windowsphone).
      Waarom zou je outlook express gebruiken als je office 2013 kan downloaden (gratis). Die outlook is nog beter en veel simpeler om je account in te voeren (ik heb nog alles van mijn kindertijd tot nu). Er is vooral een enorme vooruitgang in Excel en OneNote dat enorm zijn verbeterd in gebruikersgemak. Ze hebben nu ook het typen in Word enorm rustig gemaakt (zodat je geen enorme koppijn krijgt na 10 pagina's typen), dit lijkt belachelijk, maar is zeker niet te onderschatten. Het is ook leuk dat er een spellingcorrector standaard ingebouwd is dat al je teksten automatisch controleert (ook hetgeen je typt op bv BD).
      Outlook Express gebruik ik niet. Ik wilde wel alles nog eens leesbaar maken en dat gaat dus nu via Thunderbird.
      Alle mails vanaf 2000 kan ik nog een keer lezen he.

Office 2013 = gratis?
      Of mag je er even van proeven
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Knop afsluiten gemaakt (5" instede 30" van gemaakt) en media center ook geïnstalleerd, en t' één en t' ander opgeruimd.
        Waarom ik bij Photobucket niet verder geraakte was omdat ik nog geen Java had geïnstalleerd, nu is alles in de chacoshe.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
        Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Welke programma's staan open?
          Beweeg de muis naar de linker bovenhoek > eventueel rechtsklikken en "sluiten"
          ================================================== ======================

Kan ik andere bronnen toevoegen bij het nieuws?
          Last edited by theokus; 31 oktober 2012, 22:25.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
            Welke programma's staan open?
            Beweeg de muis naar de linker bovenhoek > eventueel rechtsklikken en "sluiten"
            Dan heb je enkel de laatst gebruikte "app", als je alle open app's wil zien moet je naar de linker bovenhoek en dan naar beneden bewegen.
            Alle "programma's" geeft die niet weer.
            Ga maar eens naar bureaublad (of Start), zet daar je mail, Photoshop of wat dan ook open op de gebruikelijke manier via een snelkoppeling op je bureaublad en ga dan eens naar de linker bovenhoek ... niks te merken van Outlook, Photoshop, Word of wat dan ook.
            Last edited by VerSeg; 1 november 2012, 00:20.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Dan heb je enkel de laatst gebruikte "app", als je alle open app's wil zien moet je naar de linker bovenhoek en dan naar beneden bewegen.
              Ga maar eens naar bureaublad (of Start), zet daar je mail, Photoshop of wat dan ook open op de gebruikelijke manier via een snelkoppeling op je bureaublad en ga dan eens naar de linker bovenhoek ... niks te merken van Outlook, Photoshop, Word of wat dan ook.
              Yep, je hebt gelijk
              (wist ik ook al hoor)
              Springt links zo'n verticale balk uit he.
              (kan geen print-screen er van maken: die "pakt" niet in CS5)

Als je programma's het open staan en je sluit af dan kan je ze wel nog sluiten. Zie je dus ook op het scherm.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Uw desktop wordt als een afzonderlijke "app" gezien en omdat je daar al je programma's toch onderaan ziet staan, is er geen baat bij die ook weer te geven in "de linker bovenhoek naar beneden ding".
                @theokus
                Het is inderdaad proeven, maar ik blijf er hier wel van smullen . (er zitten geen beperkingen op voor zover ik weet en het werkt fantastisch)

Comment

Dubbeltje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
                    Uw desktop wordt als een afzonderlijke "app" gezien en omdat je daar al je programma's toch onderaan ziet staan, is er geen baat bij die ook weer te geven in "de linker bovenhoek naar beneden ding".
                    Weet ik ook wel ... het was Theokus die het aanhaalde dat al je open programma's daar stonden.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

Iemand als een touchscreen op zijn desktop ?

iiyama T2234MC
                      LG 'Touch 10' ips
                      Acer T232HL / T272HL
                      http://www.google.be/url?sa=t&rct=j&...dcMzVskWcBLGjg

Zou dit een meerwaarde kunnen zijn voor fotobewerking ?
                      Last edited by Dirk007; 2 november 2012, 16:56.

Comment

Kan werken, maar ik denk niet dat het een meerwaarde zou zijn.
                        Dit daarentegen is echt zalig om mee te werken, heb er enkele uren op kunnen experimenteren en werkelijk het beste scherm dat er bestaat, zeer goede gevoeligheid met de pen (maar heb er jammer genoeg de centjes niet voor ).

Comment

Opanda Power Exif en IExif werken niet in IE10.
                          't Zalwachten zijn op een update denk ik.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                          Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht

Knop afsluiten gemaakt (5" instede 30" van gemaakt) en media center ook geïnstalleerd, en t' één en t' ander opgeruimd.
                            Waarom ik bij Photobucket niet verder geraakte was omdat ik nog geen Java had geïnstalleerd, nu is alles in de chacoshe.

Grtz, RF
                            Hoe maak je zo'n knop 'afsluiten' ?
                            --- Nikon d5100 --- Nikon AF-S 18-105 f/3.5-5.6 G VR DX --- Nikon AF-S 50mm f/1.8G ---SB-700 ---

Comment

• Dubbel gepost.
                              --- Nikon d5100 --- Nikon AF-S 18-105 f/3.5-5.6 G VR DX --- Nikon AF-S 50mm f/1.8G ---SB-700 ---

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Inspec Bekijk bericht
                                Hoe maak je zo'n knop 'afsluiten' ?
                                Door enkele pagina's terug te gaan
                                Forum voor alle off-topic postings, postings die dus absoluut NIETS met fotografie te maken hoeven hebben. Lees de specifieke forumregels erop na in de sticky posting.

Comment

Working...
                                X