Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Goed nieuws om te vernemen.
Het zal ondanks de ongetwijfeld goede zorgen in het ziekenhuis wel een heerlijk gevoel zijn om weer thuis te zijn na al die spannende dagen.
Dat alleen al zal zorgen voor de broodnodige rust. Take it easy bouk en ik ben blij dat ik binnenkort (niet te snel) weer je commentaren zal mogen lezen.
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Niet dat we er ooit aan getwijfeld hebben, maar het doet deugt en is fijn om
te horen dat hij terug thuis is. Opgelapt. Een nieuwe. Misschien dat hij nu nog
meer zal posten, misschien ook minder.
We kijken er in ieder geval naar uit, zoals supporters naar nieuw voetbalseizoen.
Bouk, ik had nooit gedacht dat ik je nog eens zou gaan missen maar nu is het zo ver.
Hou je haaks en luister goed naar de raad van je behandelende artsen, zij zullen toch wel weten wat het beste voor je is.
Bij Corien ben je ook in goede handen en de rest zul je toch zelf moeten doen, kerel laat je er niet onder krijgen.
Groetjes en sterkte met je revalidatie en tot ziens hier op BD.
Niet dat we er ooit aan getwijfeld hebben, maar het doet deugt en is fijn om
te horen dat hij terug thuis is. Opgelapt. Een nieuwe. Misschien dat hij nu nog
meer zal posten, misschien ook minder.
We kijken er in ieder geval naar uit, zoals supporters naar nieuw voetbalseizoen.
Ik denk dat de postings zullen stijgen wat na zo een ingreep hebben ze meestal veel meer energie.
Wij zullen het wel ondervinden.
Waw, ben hier al een tijdje niet meer geweest en zonet heb ik dit hele topic doorlezen...
wat een ellende voor je Bouk, maar ik ben blij dat alles nu terug goed met je gaat.
Neem rustig de tijd om te herstellen...
Comment