Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Bouk komt morgen (zaterdag) weer thuis uit het ziekenhuis. Hij zal nog wat rustig aan moeten doen, maar lang zal
het vast niet meer duren voordat hij weer op het forum is!!!
bouk komt morgen (zaterdag) weer thuis uit het ziekenhuis. Hij zal nog wat rustig aan moeten doen, maar lang zal
het vast niet meer duren voordat hij weer op het forum is!!!
Goed zo, Carien. Zorg maar goed voor hem. Leg hem maar eens lekker in de
watten. Maak maar eens iets lekkers dat hij graag lust. Of doe maar eens iets
dat hij erg graag heeft.
Hoe dan ook, draag zorg voor onze opper senior member, onze ere member...
Goed zo, Carien. Zorg maar goed voor hem. Leg hem maar eens lekker in de
watten. Maak maar eens iets lekkers dat hij graag lust. Of doe maar eens iets
dat hij erg graag heeft.
Hoe dan ook, draag zorg voor onze opper senior member, onze ere member...
Ho Ho Ho Doudeke, nu doe je Corien toch tekort volgens mij.
Ze zorgde al beslist heel goed voor hare Bouk, hij lag al in de watten en kreeg steeds lekkers van haar.
Maar ik begrijp wel wat je bedoeld en sluit me daar volledig bij aan, tenslotte hebben we ook maar een woordkunstenaar in ons midden en die heet toevallig ook Doudeke.
Je weet het altijd zo mooi onder woorden te brengen en dat is ook wel eens fijn op dit forum.
Bouk en Corien, hou jullie haaks en tot vlug maar weer.
(Bouk, wat vond je van de zege van "onze" jongens op Andorra ?)
Helaas moet ik jullie vertellen dat Bouk nog steeds in het ziekenhuis ligt. Afgelopen zaterdag zou hij naar huis komen, maar kreeg hij bij het aankleden pijn op zijn borst en
uitstraling naar zijn armen..... Meestal wil dat dan zeggen dat iemand een hartinfarct heeft, maar dat was bij Bouk gelukkig niet het geval.
Na onderzoek zijn ze er achter gekomen dat hij vernauwingen heeft in zijn kransslagaders bij zijn hart, zodat zijn hart te weinig zuurstof ontvangt.
Heel vervelend nieuws allemaal, maar ze gaan er wat aan doen.....Aanstaande donderdag gaan ze nog een laatste onderzoek doen en dan horen we wanneer hij geopereerd gaat worden.
Hij groet jullie allen en mist jullie wel hoor.
Als we wat meer weten lezen jullie het hier ook direct.
Comment