Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Helaas moet ik jullie vertellen dat Bouk nog steeds in het ziekenhuis ligt. Afgelopen zaterdag zou hij naar huis komen, maar kreeg hij bij het aankleden pijn op zijn borst en
uitstraling naar zijn armen..... Meestal wil dat dan zeggen dat iemand een hartinfarct heeft, maar dat was bij Bouk gelukkig niet het geval.
Na onderzoek zijn ze er achter gekomen dat hij vernauwingen heeft in zijn kransslagaders bij zijn hart, zodat zijn hart te weinig zuurstof ontvangt.
Heel vervelend nieuws allemaal, maar ze gaan er wat aan doen.....Aanstaande donderdag gaan ze nog een laatste onderzoek doen en dan horen we wanneer hij geopereerd gaat worden.
Hij groet jullie allen en mist jullie wel hoor.
Als we wat meer weten lezen jullie het hier ook direct.
He Bouk, ik miste jouw comments . . . dus ben ik even verder gaan zoeken naar je laatste discussies !
En dat is dan even schrikken ja , oei toch !
Je bent nu in goede handen, en je zal vlug véél beter zijn, zeker van !
Sterkte en spoedig herstel !
Grts Maddy
Morgen, woensdag wordt Bouk om 07.30 uur naar de OK gebracht en gaat een 5-voudige bypass krijgen en een nieuwe hartklep.
Dus morgen wordt het een spannende dag. Hij groet jullie allen en bedankt jullie voor jullie goede wensen en steun. (Ook ik natuurlijk!)
Ik laat het jullie weten hoe het is gegaan.
Idd Corien, een spannende dag...
Bedankt om ons op de hoogte te houden en veel moed om morgen de dag relatief "rustig" door te komen.
Een dikke "bonjour" en sterkte aan Bouk.
groetjes
Marie-Anne
Bedankt voor deze informatie, Corien. Wat moet dat moet. En hoe moeilijk het
ook is: alles is te dragen, zolang je het maar waardig doet. Toch eventjes erbij
vermelden dat ik drie weken geleden een ouder iemand naar het ziekenhuis heb
gebracht voor een meervoudige bypass en iets met hartkleppen, en dat we gis-
teren samen een kopje koffie hebben gedronken. Meneer voelt zich opperbest.
Veel beter dan hij zich in jaren gevoeld heeft. En hij was nog wel zo bang voor
die operatie. Nu lacht hij ermee. Nu ja, lachen. Glimlachen. Maar hij is wel als
nieuw, herboren. En dat hoop ik voor Bouk ook. Samen met vele, vele anderen
hier, dat weet ik wel zeker.
Het is hier trouwens sowieso veel te stil zonder hem.
Comment