Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Na een toch wel zware operatie en een heftige nacht daarna is Bouk nu aan de beterende hand. Hij heeft wat probleempjes met zijn hart gehad
maar dat gaat nu veel beter. De operatie op zich is prima gegaan en het probleem is verholpen. De planning is in ieder geval dat hij aan het eind van de week
weer naar huis komt. Dus dat is goed nieuws!!
nog veel dank voor jullie lieve woorden en ik hou jullie op de hoogte
Helaas was dit bericht volledig langs me heen gegaan, maar omdat ik geen reacties meer van je zag, ben ik maar eens gaan snuffelen.
Vervelend dat je dit moest ondergaan, maar in ieder geval een zeer spoedig herstel gewenst.
Groeten,
Johan
Dank u wel, Corien. Dan heeft dat kaarsje dat ik voor hem gebrand heb
toch goed geholpen, en daar ben ik blij om. Doe hem de groeten en wees
heel goed voorzichtig met hem: we hebben er zo maar één.
Na een toch wel zware operatie en een heftige nacht daarna is Bouk nu aan de beterende hand. Hij heeft wat probleempjes met zijn hart gehad
maar dat gaat nu veel beter. De operatie op zich is prima gegaan en het probleem is verholpen. De planning is in ieder geval dat hij aan het eind van de week
weer naar huis komt. Dus dat is goed nieuws!!
nog veel dank voor jullie lieve woorden en ik hou jullie op de hoogte
groetjes
Corien
Wens hem zeker het beste , en vergeet hem niet te vertellen dat hij hier erg gemist word.
het doet goed dit goede nieuws te mogen horen , wens hem een spoedig herstel toe van ons allen!!
we hebben maar 1 Bouk en die word nu al erg gemist.....
we wachten op je maar zorg zeker en vast nu eerst voor jezelf , wij gaan niet lopen!!!
Ik dacht al bij mezelf... Bouk die is minde bezig hier op Bd.. Toen dacht nog even.. Hij zou toch niet ziek zijn zeker?
En ik heb warempel nog goed gedacht...
Deju Bouk man. Ik weet waar je woont en als ik de tijd had kwam ik op zekenbezoek...
Sterkte m en spoedig herstel ok?
Ik krijg er de shivers van.....
Als je terug thuis bent dan maak maareen flinke wandel in de polders ok?
Groetjes van ons allemaal.
Ben blij dat het je al beter gaat.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment