Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Telenet
Collapse
X
-
-
Comment
-
Re: Telenet
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichten dan nog die scheurtjes in die kerncentrales.....jullie zitten echt in een dipje daar.
grt,bouk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kdm Bekijk berichtIk hoorde overlaatst in het nieuws dat ze in Nederland dezelfde materialen gebruikt hebben, maar doordat jullie andere testen hanteren waren de scheurtjes nog niet opgemerkt.
preventief stil te leggen en degelijk te controleren.
De gemeenteraad is bezorgd naar aanleiding van haarscheurtjes die eerder zijn geconstateerd in reactorvaten
in Belgische kerncentrales die daarom zijn stilgelegd.
De centrale in het Zeeuws-Vlaamse Borssele heeft een reactorvat van dezelfde fabrikant als die de stilgelegde reactorvaten Doel-3 en Tihange-3 aan België leverde.
Maar ok, ik wijk af.
Het gaat over Telenet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk berichtOndertussen toch tevreden van Telenet, downloaden van ferme files gaat aan 9MB/s, beter nog nergens aangetroffen. Doe zo verder zou ik zeggen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door sultana Bekijk berichtondertussen toch tevreden van telenet, downloaden van ferme files gaat aan 9mb/s, beter nog nergens aangetroffen. Doe zo verder zou ik zeggen.De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/
Comment
-
Draadloos:
Niet mis hé.
Wat die tests in Nederland betreft: er ging ook nooit of te nimmer de gekke koeien ziekte zijn.
Ach, ze maken ons wijs wat we graag willen horen.
@ Theo, ik dacht dat alle kerncentrales in Duitsland dicht waren?
Grtz, RF
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtDraadloos:
Niet mis hé.
Wat die tests in Nederland betreft: er ging ook nooit of te nimmer de gekke koeien ziekte zijn.
Ach, ze maken ons wijs wat we graag willen horen.
@ Theo, ik dacht dat alle kerncentrales in Duitsland dicht waren?
Grtz, RF
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk berichtHier in mijn hotel in Gifu - Japan
Voor dergelijke snelheid vind ik wel dat de ping tegenvalt.
Comment
-
-
Comment