Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Telenet

Maar het kan altijd slechter. Dit op mijn hotel in Jakarta, Indonesië:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
      Ik vind zoiets bedroevend laag wat die laatste 2 betreft maar alles hangt uiteraard van je abo af. Een verbinding was 3 Mbits/s is toch echt aan de lage kant anno 2012.
      Ik lees toch 28 i.p.v. 3. Mijn abonnement is een 30 Mb/s (down)/3 (up). Dus dat ligt behoorlijk in de lijn van wat beloofd wordt.
      En het nut van die supersnelle abonnementen zie ik niet echt. Ik heb vandaag Lightroom 4.2 binnengehaald aan een 0.8 MB/s : Adobe mag dus zijn serverkes wel wat opdrijven, want dat is een factorke 4 te laag... De meeste internet servers zijn niet van die aard dat ze de telenetsnelheden halen. Vandaar dat ik weiger om daar geld aan uit te geven. Wat ben je met 120 Mb/s als je die toch maar in theorie haalt.
      Zo'n benchmark is leuk, maar weinig veelzeggend.
      Groeten,

Polleke

Comment

Dit kost hier in Rusland 22€ per maand zonder limiet (en al helemaal zonder FUP)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JCviggen Bekijk bericht
          Dit kost hier in Rusland 22€ per maand zonder limiet (en al helemaal zonder FUP)

België is en blijft pokkeduur voor z'n internetabonnementen. In de US kan je een 1 Gb/s abo afsluiten voor 70 €/maand (toch als die de Google fiber beschikbaar is) : link ).
          Groeten,

Polleke

Comment

En zie, je ziet het eerst op Telenet Prime

Comment

Working...
            X