Dat ik al langer 'n liesbreuk had, wist ik al.
Ik heb bijna altijd vrij zwaar werk gedaan.
Die liesbreuk heb ik jaren en jaren en was niet zo hinderlijk.
Nu heb ik het laatste half jaar gemerkt dat ook 'n navelbreuk heb (vasgesteld door echografie), maar dat voel je ook zonder echo.
Dat is juist boven mijn navel en daar heb je normaal geen riem zitten.
Heeft er nog iemand dergelijke operatie ondergaan?
Om eerlijk te zijn heb ik nog weinig vertrouwen in de ziekenhuizen, want je bent daar gewoon 'n nummer.
Voor mij zou dat Salvator zijn en daar heb ik nog niet veel goed van gehoord.
Je gaat binnen voor 'n kleine ingreep en je gaat buiten als invalide.
Hier in de straat is de schoonmoeder van mijn buurman er zeer erg aan toe.
Die ging binnen voor 'n darm scopie en ze perforeerde 3 maal de darm.
Gevolg, die ligt na maanden nog op intensieve en ze hebben zelf vinger en teenkootjes moeten afzetten.Vraag me nu niet wat dat met elkaar te maken heeft, want ik snap het ook niet helemaal.
Het is wel de realiteit.
Mijn stiefdochter van 't zelfde. Die ging jaren geleden binnen met 'n abces en daar is 'n flap die haar sluitspier doorknipt voor dat te verwijderen. Gevolg is dat ze invalide is.
De dokter in kwestie is wel geschorst (voor soort gelijke wanpraktijken), maar het zal je maar gebeuren.
Ik heb dus geen angst voor de operatie zelf, maar wel voor bovenstaande sommatie van wat er tegenwoordig allemaal gebeurd.
Ik heb bijna altijd vrij zwaar werk gedaan.
Die liesbreuk heb ik jaren en jaren en was niet zo hinderlijk.
Nu heb ik het laatste half jaar gemerkt dat ook 'n navelbreuk heb (vasgesteld door echografie), maar dat voel je ook zonder echo.
Dat is juist boven mijn navel en daar heb je normaal geen riem zitten.
Heeft er nog iemand dergelijke operatie ondergaan?
Om eerlijk te zijn heb ik nog weinig vertrouwen in de ziekenhuizen, want je bent daar gewoon 'n nummer.
Voor mij zou dat Salvator zijn en daar heb ik nog niet veel goed van gehoord.
Je gaat binnen voor 'n kleine ingreep en je gaat buiten als invalide.
Hier in de straat is de schoonmoeder van mijn buurman er zeer erg aan toe.
Die ging binnen voor 'n darm scopie en ze perforeerde 3 maal de darm.
Gevolg, die ligt na maanden nog op intensieve en ze hebben zelf vinger en teenkootjes moeten afzetten.Vraag me nu niet wat dat met elkaar te maken heeft, want ik snap het ook niet helemaal.
Het is wel de realiteit.
Mijn stiefdochter van 't zelfde. Die ging jaren geleden binnen met 'n abces en daar is 'n flap die haar sluitspier doorknipt voor dat te verwijderen. Gevolg is dat ze invalide is.
De dokter in kwestie is wel geschorst (voor soort gelijke wanpraktijken), maar het zal je maar gebeuren.
Ik heb dus geen angst voor de operatie zelf, maar wel voor bovenstaande sommatie van wat er tegenwoordig allemaal gebeurd.
Comment